keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Rusettikynnet ja uusin Nail It!

Nyt se on ohi, nimittäin eka vuosi lukiossa, kun kulttuuripäivää ja kevätjuhlaa ei lasketa (olettaen ettei kesällä tarvii mennä uusimaan/korottamaan mitään). Mulla on niin hyvä fiilis, että edes tuo jäätävän kylmä ilma ja vesisade ei saanut mua lannistumaan kotiin kävellessä. Vapaus koitti, ja tästä päivästä alkaen aikaa kynsille ja blogille on vaikka kuinka. Saan myös katottuu The Vampire Diariesin vitoskauden loppuu, jes. Ai että mä niin tykkään lomailla :3

Oli mulla kynnetkin esiteltävänä! Näissä on pohjalla kaikissa kynsissä Flormarin Wet Look -kokoelman vihreä yksilö, joka ehkä vähän muistuttaa minttua, mut ei mun mielestä tarpeeksi ollakseen rehellinen minttu. Muistin lakan olevan laadultaan parempi tai voi olla, että kiireessä sudin lakkaa vähän minne sattuu. Kolme kerrosta tämä olis vaatinu, mut jätin kerrostamisen kahteen, mikä joistain kynsistä näkyy. Muuten ihan mukava lakka:)

Keskisormiin maalasin rusetit Oumaxin akryylimaaleilla, ja muissa kynsissä on L'oréalin topperi Confettis. Oon tehny tällaset kynnet joskus aikasemminkin (löytyy tästä linkistä), mut sillon pohja oli erivärinen ja glitter kärjessä. Nytkin oisin halunnut glitterit kärkeen, mut pohja oli sen verran raidottunut, että laitoin koko kynnelle. Kyllä mä silti näistä tykkäsin!


Flormar - WL02
L'oréal Top Coat - Confettis

Oumaxin akryylimaalit, musta ja valk.

Sitten vähän muuta kivaa, nimittäin uusin Nail It! -lehti pääsi vihdoin myös mun omistukseen. Oli kyllä tuuria, kun lähettiin ilmestymispäivänä tätä hakemaan ja Sokkarilla oli tasan yksi kappale enää lehtihyllyssä. Ja miksikö lehti piti saada heti ilmestymispäivänä? Tämän takia tietenkin:


Laatuhan on siis mitä mahtavin.

Olin ihan puulla päähän lyöty, kun sain tietää et tuo mun kuva ylipäätään pääty lehden sivuille. Huh, ihan huippua! Saatoin vähän innostua asiasta, mut ehkä se on tässä tapauksessa ihan sallittavaa:D

Toivottavasti muillakin on tänään hyvä päivä! Mä oon kans niin fiiliksissä, jos ette vielä sitä huomanneet;)

20 kommenttia :

  1. Ihanat kynnet ja wau mahtavaa että kyntesi ovat päässyt lehteen =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Eekku :) Olin kyllä niin innoissani itsekin!

      Poista
  2. Nätit kynnet ja ihanan värinen tuo lakka. :) Mahtava juttu, että oot saanu omat kyntesi lehteen. Onnea! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lakka on kyllä mukava tapaus, voin suositella! Ja kiitos paljon Mari! :)

      Poista
  3. Ihanat kynnet, tykkään niin tuosta väristä... Huippua ku pääsit ton lehden sivuille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mintut ja vihreät lakat on rakkautta ♥ Oon vieläkin tosi ilonen tuosta lehdestä! :)

      Poista
  4. Nätit kynnet! :) Upeaa tuo lehteen pääsy! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! Tuosta tuli nyt mun suosikki Nail It! -lehdistä :D

      Poista
  5. Ihanat kynnet ja onnea :)
    Kysyisin vain, miksi suttasit sukunimesi kun kuka vaan voi tuon lehden ostaa ja saada sen selville jonka jälkeen levittää?:/ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :)
      Voihan sen toki käydä kuka vaan ostamassa, mut ketäpä ei-kynsi-ihmistä ees kiinnostas. Ja kun en tykkää tänne blogiin kirjotella niin henk.koht. asioita ku vaikka koko nimeni tai asuinpaikkani, enkä usko että ihmisiä oikeesti kiinnostaa:)

      Poista
  6. ää, täydellinen toi flormarin lakka! ja onnea hirveesti :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on aivan ihana ja monipuolinen; toimii vesimarmoroinnissakin ku unelma! Kiitos paljon:)

      Poista
  7. Ostin eilen lehden ja innostuin kanssa kun huomasin sun kuvan siellä, onneks olkoon! :) Ja kauniit kynnet molemmissa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, kiitos! :) Tykkäsin kyllä noista kynsistä tuossa lehessä, mut vähän huono kuva vaan tuli valittua.. Ei kuitenkaa pidä valittaa, koska sentään tuo kuva pääsi lehteen! :)

      Poista
  8. Kyllä todellakin saat olla innoissasi! Aivan mahtavaa, että sun kynnet on päässyt lehteen <3

    VastaaPoista
  9. Ihanat kynnet! Harmi, että tuo nail it! lehti ei tänne pohjoiseen tule,,,

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ai ei? No höh, tuo lehti ilmestyy muutenki tosi harvassa kaupassa, mikä on kyllä harmi..

      Poista