maanantai 12. toukokuuta 2014

Vesimarmorointihaaste: Toukokuu

Tämän kuun vesimarmoroinnit tein oikeestaan jo ihan huhtikuun lopussa. Päätin liittää ne kuitenkin toukokuun haasteelle, koska en yhtään tiiä miten kiireinen mulla toukokuu tulee olemaan. Näitä mun ei ollut tarkotus vetää haasteeseen mukaan, mut mennään nyt kuitenkin näin (tuskin ketään haittaa).

Ihanan lämpimät ilmat ja valoisuus pakottaa mut saamaan kynsille jatkuvasti pirteitä ja keväisiä lakkoja. Niimpä valitsin vesimarmorointiinkin keväisiä värejä. Pinkki, oranssi ja keltainen sopivat tarkoitukseen ihan loistavasti, ja sainkin oikein mukavat kevätkynnet aikaan:)



OPI - I Just Can't Cope-acabana (Brazil)
OPI - Hey Baby (Gwen Stefani)
China Glaze - Papaya Punch
(Gina Tricot - White)

Tein peukkuihin ja nimettömiin marmoroinnit kerrankin kolmella värillä! Kuvio on tuttu ja turvallinen, mut vihdoin uskalsin kokeilla kolmea lakkaa marmoroinnissa. Oon kerran aikasemmin koittanut kolmella lakalla, mut ne marmoroinnit ei onnistuneet. Marmorikynsissä pohjalla on kerros Ginan valkoista, joka takasi värien toistumisen kirkkaana kuviossa. Ihan kivasti mun mielestä marmorointi tällä kertaa onnistui - siis lopputulos. Muutenhan sain säädettyä ihan ihmeellisesti marmoroidessa, ja ei meinannut mikään onnistua.. Vika oli kuitenkin ihan lakkaajassa, itse lakat toimi ihan huippuhyvin!

Loput kynnet olikin sitten yksivärisiä, sillä aika eikä tahto riittänyt marmoroimaan kaikkia kynsiä. Etusormesta löytyy ihananainen keltainen I Just Can't Cope-acabana, joka hupenee liian nopeasti. Mulla on ollut tuo lakka nyt noin kuukauden(?) ja se on jo nyt yks käytetyimmistä lakoista OPI-kokoelmassani. Kohta pitää alkaa harkita tuplakappaletta! Onhan tuo ihan huippulaatuinen, sillä näihin kynsiin olis riittäny vaan kaksi kerrosta. Mutta koska mä säädin marmoroidessa, lisäsin kolmannen. 

Pikkurillin kynnessä edustaa pinkki Hey Baby, jota en oo tainnut ennen täällä esitellä. Ihan huippulaatuinen pinkki kyseessä, melkeinpä yksi kerros riitti mun minikynnelle! Ei voi kun tykätä:) Vähintääkin yhtä hyvää laatua edusti oranssi creme Papaya Punch, joka peittää myös yhdellä kerroksella hyvin. Lakkaa kannattaa kuitenkin laittaa kaksi kerrosta tasaiseen pintaan. Säätämisen vuoksi taisin joutua laittaa oranssiakin vielä kolmannen kerroksen kynsille, huoh.



Kynsistä tuli varmaan tähän mennessä keväisimmät tänä vuonna! Oikeestaan nää sopis jo kesäänkin. Ai että mä tykkäsin ja paljon:)

24 kommenttia :

  1. Voi, määki tykkään näistä kynsistä ihan älyttömän paljon! Värit on niin ihanat ja tuo marmorikuvio on ehkä paras ja onnistuinein mitä oon sun blogissa nähnyt...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :) Värien puolesta tykkään näistä paljon, mut omat suosikit taitaa löytyä helmikuulta.

      Poista
  2. Hoooh! Mä olen sanaton... Oon kyllä jälleen niin kateellinen näille sun marmoroinneille, että voi luoja soikoon! :D Nää on niin onnistuineita ja upeita aina <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas oon ihan sanaton näiden sun kommenttien jälkeen! Kiitos ihanasta kommentista! :) <3

      Poista
  3. waaaau! <3 Minäkin haluan oppia marmoroimaan niiiku sä! Ihan täydelliset!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän :) Sun täytyy vaan harjotella! Mä en ainakaan onnistunu ekalla enkä tokallakaan kerralla, joten vahvasti uskon et kaikki voi onnistuu tässä:)

      Poista
  4. aivan ihananpirtsakatsöpötmakeat ja jotenkin appelssiinimaiset <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Appelsiinimaisuus johtuu varmaan tuosta oranssista, se on aika herkullinen! Mulle tuli näistä mieleen mehujää:D

      Poista
  5. Äärimmäisen kauniit ja onnistuneet <3

    VastaaPoista
  6. Peukku taas jälleen kerran sun marmoroinnille! :)

    VastaaPoista