tiistai 3. kesäkuuta 2014

Kalanruoto

Täydellinen fishtail on mahdoton tehdä - ainakin mulle. Siihen yksinkertaiseen johtopäätökseen tulin seuraavien kynsien teon jälkeen, ja totesin samalla, etten tee ainakaan seuraavaan vuoteen kalanruotokynsiä. Tai kahteen vuoteen.

Idea oli hyvä ja värit vielä paremmat - teoriassa. Idean toteuttaminen oli sitten toinen juttu, kun huomasin lakkojen olevan hiukan huonosti peittäviä fishtailiin. Siispä laitoin pari paksua kerrosta lakkaa aina yhteen raitaan kerrallaan ja annoin kuivua huolella ennen seuraavaa raitaa. Tai no, miten sen kuivumisen nyt ottaa, sillä oli niiin kuuma ja kostea päivä, ja tuntu ettei lakat kuiva ikinä! Siispä tuuletin esiin ja sen eessä sitte kynsiä kuivattelin.

Taisin myös oppia, ettei näin suuritöisiä kynsiä kannata tehdä kuumana päivänä, jolloin juominen moninkertastuu eikä varsinkaan, jos on nopea aineenvaihdunta. Mulla meni näihin kynsiin yli tunti, varmaan puoltoista! Oishan kaikki ollu hyvin, jos oisin tajunnu lopettaa sen veden litkimisen ajoissa, mutta kun ei..



Gina Tricot - Shimmer Mint
Gina Tricot - Lemon
OPI - Sparrow Me the Drama

Jos ei muuta, niin ainakin värit sopi mun mielestä hyvin keskenään:) Muuten varsinki lopussa mun kärsivällisyys alko tosiaan täyttyä, joten laitetaan tulos sen piikkiin. Tai sitte sen armottoman vessahädän. Tai näläntunteen, olinhan mä jo ollu ainakin kaks tuntii syömättä.

Ei nyt oikeen runosuoni syki tänää.. Ehkä pitäis käyä syömässä?;)

18 kommenttia :

  1. Mun mielestä nuo on todella onnistuneet ja kauniit! :)

    VastaaPoista
  2. Nää on kyllä täydellisesti onnistuneet ja värit sopii juuri niin hyvin yhteen kuin sanoitki!
    Tiedän kyllä tunteen tuon tekemiseen.. Oon kerran koittanut ja voi luoja soikoon! Kamalaa hommaa.. Voisin jopa sanoa, että vesimarmorointikin on hauskempaa! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoisinko että hyvä yritys täydellisestä;) Kiitos!

      Joo näitä tehdessä hermot menee sata ja yks kertaa! Ja kuten sanoit, mun mielestä kanssa vesimarmorointi on kivempaa, koska se oikeestikin on kivaa:D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Eikös, ainoa mihin oikeesti oon tyytyväinen näissä:)

      Poista
  4. Ihanat kynnet. Hurmaavat suorastaan. Mulla on lakkailun kanssa samaa ongelmaa! :D Yritän käydä aina ennen lakkaamista tupakalla, vessassa ja syömässä, ettei tartte sitten kesken kaiken... Köh köh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Minäki yleensä käyn vähintää vessassa, mut aina ei jaksa:D Syöminen onneks onnistuu hiukan märillä kynsillä.

      Poista
  5. Ihanan söpöt ja kesäiset. :) Mä en osaa yhtään tehdä noita kalanruotomanikyyrejä. :D Saan aikaan vain suttua. Mutta tämä on tosi nätti toteutus. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä hermojaraastavaa puuhaa:D Mutta kiitos paljon! ♥

      Poista
  6. Onpa ihanat karkkikynnet! :) Musta ei olisi tällaista taideteosta kynsille loihtimaan, mutta kiva ihailla toisen lopputulosta :) Tää lakkaus on varmasti vaatinut hermoja! :D

    MS / Beauty Highlights

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Karkkikynnet kuvaaki näitä hyvin! :) Joo hermoja vaati, mut lopputulos kyllä palkitsi:D

      Poista
  7. Niin ihanat! :) Miten sä vaan onnistut aina lakkauksissasi... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana! En mä nyt aina onnistu :D Kiitos paljon! :)

      Poista