keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

Kullattu neliapila

Aina kun ostan uusia lakkoja, ne on saatava kynsille heti. Ongelmaks se muodostuu siinä kohtaan, kun käyttämättömien lakkojen lista pitenee ja lakkoja saapuu lisää. Mulla on varmaan vieläkin vanhimmat käyttämättömät joulukuulta 2012, ups.

Siispä tänäänkin nähdään uusi lakka kynsillä. China Glazen Four Leaf Clover tosin on ollut mulla vasta pari viikkoa kokoelmissa. Ja vaikka lakka ihastuttaakin laadullaan, niin mua silti häiritsee väri. Oon googletellu tästä swatcheja vaikka kuinka ja ihaillu lakan väriä. Mut mitä kävikään kun tapasin lakan ensi kerran livenä? Pettymys, koska lakka ei todellakaan näyttäydy missään kuvissa samanlaisena kuin mitä se oikeasti on. En ees yrittäny muokkaa näitä kuvia, koska oikeenväriseks en tuota vihreää kuitenkaan sais. Haluisin, että se oikeesti olis juuri tuollanen mitä kuvissa, mut keinovalossa se muistuttaa tätä Kikon vihreää. *huokaus*

Four Leaf Clover on kuitenkin laadullisesti todella hyvä, ja kaksi kerrosta levittyy ja peittää hyvin. Nimettömät ja keskisormet sai koristelut kultaisella Ladylike Luxella, ja tuo kuviohan on apinoitu Christabell Nailsilta. Instagramista ja YouTubesta taitaa myös löytyä tutoriaalit tuohon pilkkutikuilla tehtävään koristeluun, mut ite vähän muokkasin kuviota. Olin kuvitellu tän koristelutyylin vaikeeksi, mut olikin tosi helppo tehdä. Oon oikeen ylpeä, miten hyvin (omasta mielestäni) onnistuin:D

Pikkurillissä on yksi kerros Party Shoes -glitteriä vihreän päällä, ja peukku sai glitterliu'un samaisella glitterillä. Hyvin sopii Party Shoes vihreän kanssa, sillä siinä on kultaisten glitterien lisäksi sinisiä ja vihreitä glittereitä.



China Glaze - Four Leaf Clover (Up And Away)
OPI - GoldenEye (Skyfall)
Ciaté - Ladylike Luxe
Ciaté - Party Shoes

Etusormiin mun piti alunperin laittaa kultaset niitit riviin pystysuuntaan. Lopputulos näytti kuitenkin niittien jälkeen niin typerältä, että mun oli pakko ottaa niitit pois. Ladylike Luxe on niin lämmin kultainen ja niitit tosi kylmiä ja haaleita, että ne ei sopineet yhteen sitten ollenkaan! En oikeen keksiny sen jälkeen etusormiin mitään, joten poistin vihreän lakan ja laitoin pari kerrosta GoldenEyeta kynsiin. 

21 kommenttia :

  1. Todella kauniit kynnet! Niin tykkään!

    VastaaPoista
  2. Oikein nätit. :) Hyvin sopii nuo kaikki yhteen! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Fani! Mä vähän aluks epäilin, sopiiko tuo kultanen kynsi joukkoon, mut ihan kivaltahan tuo näyttää :)

      Poista
  3. Ihanat kynnet ^_^
    Four Leaf Clover näyttää todella kauniilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :)
      Näyttäähän se kuvissa tosi ihanalle, mut livenä petyin suuresti. Ihan erinäkönen ku näissä kuvissa:D

      Poista
  4. Upeat kynnet ja ihanat värit. <3

    VastaaPoista
  5. toi pilkkutikulla tehty kuvio on tosi kiva, oon itsekkin katellu Instasta niitä tutoriaaleja. Kauniit kynnet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu se on kyllä kiva ja yksinkertanen! Pitää jatkossaki kokeilla :)

      Poista
  6. Toosi nätisti oot onnistunu kyllä! Ja kivat värit :)

    VastaaPoista