lauantai 7. kesäkuuta 2014

Kynnet yo-juhlaan

Viikko sitten meillä oli aika isot juhlat, kun siskoni sai valkolakin päähänsä. Lakkiaisissa mulla oli keltanen mekko, jonka oon varmaan viime kesänä täällä jo vilauttanut sen ollessa mulla pikkuserkun häissä. Sillon mulla oli violetit kynnet mekon kanssa, mut tällä kertaa halusin ihan keltasta kynsiin.


Mekko on muuten ostettu Mangosta, hintaa en kyllä muista. Viime kesänä sen löysin alennusmyynneistä, joten se siispä on vanhaa mallistoa. En oikeen tiiä, tykkäänkö tosta enää.. Mut sillä mentiin, vaikka se oli jotenki käyny mulle isoks viime kesän jälkeen o.O

Kynsille tein ranskalaisen manikyyrin keltasella ja rajalle laitoin glitteriä tuon mekon vyön inspiroimana. Oli vaan vähän ongelmaa, sillä edellisissä kynsissä olleet niitit oli värjänneet punaset läikät kynsiin. Käytin nudea aluslakkaa ja sen päälle laitoin kolme kerrosta nudea lakkaa, jotta sain läikät piiloon. Yleensä Nude Pink on peittänyt jo siinä parilla kerroksella, mut nyt sitte vähän enemmän joutu laittaa.


Gina Tricot - Nude Pink
Gina Tricot - Lemon
Gina Tricot - Rose Glitter

Lemon sopi mun mekkoon väriltään ihan täydellisesti, vaikka se kuvassa näyttääkin mekkoon verrattuna vähän laimeelta. Lakka on onneks myös mukava laadultaan ja peittää hyvin, joten kärjistä ei tullu turhan paksut. Rajalla on Rose glitter, jota laitoin varovasti kynsille lakan omalla sudilla. Huomasin jälkeen päin, että tulikin käytettyä pelkästään Ginan lakkoja näihin kynsiin. Oon ostanu nää kaikki lakat vielä samalla kertaa joskus!

Tulihan näistä kivat ja ainakin sopi mekkoon, mikä on ehdottomasti tärkeintä. Kynnet sai myös aika paljon huomiota juhlissa, kun meidän suku ja tutut on tottuneet siihen, että mulla on aina hienot kynnet ja paljon kynsilakkoja. Monet kävi kans hämmästelemässä mun lakkojen paljoutta, vaikka ei niitä oo kun reilu 200 ;D

Näiden jälkeen oli kyllä niin nautinnollista viilata kynnet nysiksi! Mulla usein kynnet lyhenee heti, kun loma alkaa. On lyhyet kynnet vaan niin helpot ja huolettomat:) Yhdet kynnet tulee kyllä vielä pitkinä tänne, kunhan saan vaan postauksen kasaan.

16 kommenttia :