keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Nysien paluu

Tuli kesä ja tuli kynsienlyhennys! Varma kesän merkki on se, kun mä vedän kynnet ihan nysiksi. Tällä kertaa tosin jätin kynnet hiukan pidemmiksi, mut huomattavasti lyhyemmät nää silti on edellisiin verrattuna:) Tykkään vaan niin paljon enemmän näistä kun pitkistä!

Kynsille pääsi Flormarin korallinpunainen neon, jota kerrostin kolme kerrosta valkoisen päälle. Lakka oli raidoittuvaa ja hiukan haastava lakata, joten yksin en usko tämän peittävän nopeastikaan. Värikin on parempi valkoisen päällä, joskin mun mielestä tää on liian laimea ollakseen kunnon neon. Kiva sävy silti ja sopii hyvin kesään:)

Koristeeksi maalailin tylsästi ja nopeasti tikruraidat Oumaxin mustalla akryylimaalilla. Meinas olla vähän hakusessa tuo tikrujen teko, mut eiköhän noi tiikeriraidoiks tunnista, vai..?



(Gina Tricot - White)
Flormar - N012

Kummat kynnet näyttää paremmilta; nämä vai edelliset pitkät?:)

18 kommenttia :

  1. Kummatkin näyttää hyvältä! Omatkin kynnet lyhenivät juuri pari päivää sitten, se on aina jotenkin tosi jännä tunne, kun kaiken tekeminen tuntuu niin erilaiselta kuin pitkillä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eniten eron varmaa huomaa älypuhelimen kanssa, kun kirjottaminen on lyhyillä vaikeaa heti lyhennyksen jälkeen. Varsinki jos kynnet on lyhentyneet paljon, niin mulla kestää aikaa tottua kirjottaan puhelimella:D

      Poista
  2. Kummatki kynnet näyttää hyvältä, koska niissä on niin hyvä muoto/malli... Nää kynnet on söpöt. Ihanan korallinen väri...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mun mielestä kanssa pituudella ei hirveesti oo väliä kun kaikki kynnet on samanmittaset ja -muotoset sekä siistit! Liian pitkät kynnet ei kuitenkaa oo hienot, vaikka oiski siistit. Kiitos Katarooma! :)

      Poista
  3. Mun mittapuulla nää ei oo ees vielä nysät, vaan just sopivan mittaiset ollakseen sekä käytännölliset että koristelukelpoiset. :)

    Punainen lakka on kuvissa niin hurjan saturoitunut että näyttää melkein epärealistiselle! O_o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oishan näistä voinu viel pari milliä ottaa pois, mut yksinkertasesti en vaan jaksanu viilata:D Ja edellisiin kynsiin verrattuna nää on lyhyet, mut eihän näistä kuitenkaa ihan nysät tullu. Sopivat mun mielestä:)

      Aika jännä! Mun kamerassa, koneella ja puhelimella väri näyttää normaalille neonille :o En kyllä myöskään muokkaa kuvien värejä hirveesti. Mut luultavasti sulla on vähän värikkäämpi ja kontrastisempi näyttö, koska mulla on tosi laimee ja huono näyttö koneessa, joten kuvat näyttää laimeilta monesti.

      Poista
  4. Ei ole nysät edes, hyvin sopii sulle. Tykkään näistä enemmän kuin pitkistä jopa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä nää on kanssa kivemmat ku pitkät; just tällaset sopivat:)

      Poista
  5. Nämä! Ja nää on mun mielestä vielä sillee pitkät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no riippuu mihkä vertaa: mulle nää on lyhyet, mut monelle voi näyttää pitkiltä:)

      Poista
  6. Nätit eikä minustakaan nysät

    VastaaPoista
  7. Mulle tuli ensimmäisenä mieleen Nalle Puhista Tikru, joten onnistuneet sillä mittapuulla :D Tykkään kynsien pituudesta ja mallista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana :D Kiitos Kaisa! Mullekin tää pituus ja malli on mieluinen :)

      Poista
  8. Ihanat kynnet ja hyvin onnistuneet nuo raidat. :)

    VastaaPoista
  9. Tää kynsien pituus on mun mielestä kivempi ja sopii sulle tosi hyvin! :) Enkä mäkään kutsuis noita nysiksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tykkään näistä itekin, vaikka onhan nää nyt toki jo kasvaneet pidemmiks:D

      Poista