sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

On a Silver Platter

Tänään mulla on esittelyssä niin sanoinkuvaamattoman kaunis lakka, jota kävin monesti ennen ostamista kaupassa hiplailemassa. Kuolasin aina myös muiden blogeista lakkaa, ja haaveilin omistavani kyseisen lakan. Eräänä päivänä sitten, kun olin Sokoksella vaan käymässä ostamassa uusimman kynsilehden, mulle iski hirvee tarve ostaa joku uus kynsilakka! Kiertelin ympäri kosmetiikkaosastoa kuin pieni lapsi karkkikaupassa (seuralainen ei tainnut hirveesti tykätä asiasta:D) ja lopulta meinasin poistua kuitenkin tyhjin käsin, ennen kuin huomasin On A Silver Platterin.

Ja hei haloo, kenen idea on ollut laittaa tuon kokoelman lakat pöydän alahyllylle, joka on niin matalalla, ettei lakkaa olisi vähänkään pidempi ihminen huomannut. Jopa mä alle 160 senttisenä en meinannut huomata lakkoja sieltä ennen kuin kumarruin katsomaan.


On A Silver Platter osottautui - onneksi - vielä ihanammaksi kuin näkemissä kuvissa, sillä muuten olisi harmittanut maksaa 13€ lakasta. Tää on jotenkin niin kaunis ja omituinen, etten osaa kuvailla yhtään. Pohja on kirkas, mutta täynnä ihan pieniä vihertävän hopeita hippusia (tai kultaisia, emmätiiä mitä nää on!). Lisäksi löytyy sinistä glitteriä kahdessa koossa, ja havaitsin ainakin vielä vähän duochrome-efektiä pohjassa sekä holoa glittereissä. Mun ilme on ihan o.O aina ku vaan katonki tätä!



Flormar - WL03
Essie - On A Sliver Platter (Encrusted Treasures)

Lakkasin kaikkiin kynsiin vaaleanharmaan cremen, sillä en ollut ollenkaan varma On A Sliver Platterin peittävyydestä. Laitoin lakkaa keskisormiin ja nimettömiin lopulta kolme ohutta, mut glitterintäyteistä kerrosta. Tuota tavaraa tulee sutiin ihan hurja määrä kerralla, joten varmasti peittäisi yksinäänkin kynnet ihan hyvin. Ja Essien ihanaakin ihanamman suomisudin ansiosta glitter levittyi ihan täydellisesti:)

Lakka osottautui myös vähän pirulliseksi, sillä en meinannu saada katsetta irti kynsistä! Ei meinannut tulla ruotsin sanojen lukemisesta sitten yhtään mitään, mut ainakin on jotain mitä syyttää, jos kun koe menee huonosti:D Anyway, oon keksinyt tälle vielä vaikka mitä käyttötarkotuksia, mut ennen kun pääsen ideoita toteuttamaan, tarviin ainakin yhen uuden lakan.

Oon ehdottomasti sitä mieltä, että tämä jos mikä on koettava livenä! 8)


Ai niin, vaihdoin muuten kynsikuvissa takaisin valkoseen taustaan. Tai no vaihdoin ja vaihdoin, varmaan kohta huomaan kuvaavani taas mustalla taustalla:D Mulla vaan on vähän liian vähän valoa mustalle taustalle, joten tarvisin toisen päivänvalolampun.. Vaikka tuo valkosen taustan harmaus vähän häiritsee, niin mun mielestä on silti kivempi, että kuvat on valoisampia kuin mitä mulla tulee mustan taustan kanssa. Vaikeeta on, pitää nyt katella mikä ois hyvä..

18 kommenttia :

  1. Ihana lakka ja kivat kynnet. :)

    VastaaPoista
  2. Itsekin muodostin pakkomielteen tähän lakkaan ja blogissakin sitä jo nopeasti vilautin. Lakka on kyllä niin upea ja en ole muilla merkeillä samanlaista ennen nähnyt. Ylpeä omistaja täällä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tää on kyl tosi uniikki; vastaavaa ei oo koskaan ennen tullu vastaan! Ylpeä saa olla tästä:)

      Poista
  3. Mä muistan silloin kun tuo lakka esiteltiin ekaa kertaa, olin että hyih! No sitten sitä rupesi näkymään kaikkialla ja tajusin, että se on ihan älyttömän kaunis ja olikin pakko sitten ostaa se itelle, jolloin tajusin, että se on yksi kauneimmista lakoista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite oon aina ollu ihan tän lumoissa, ja wau nyt ku kattelin kokoelman muita lakkoja o.O Ehkä mä kuitenki tyydyn vaa tähän, vaikka se sininen houkuttelis..:D

      Poista
  4. Ostin tän käytettynä, en oo vielä kokeillu, jotenkin.. en tiedä, en oo varma tykkäänkö vaiko en :D Ehkä pitää saada kynsille niin sit tietää laittaako eteenpäin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla! Ihmettelen kyllä jos ei innosta, mut eihä kaikki ny kaikesta tykkää:) Mun mielestä tää on aivan ihana!

      Poista
  5. Onpas se kyllä upea!:) Näyttää ihanalta harmaan kanssa, kauniit kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli hirvee ongelma, kun en meinannu keksii tälle kaveria! Tai kun tää on sen verran hankala, ettei sopivaa väriä meinaa löytyä.. Mut harmaa sopi kyllä hyvin:) Kiitos!

      Poista