sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Ruusut pallopohjalla

Oon nähny monessa paikkaa niin ihania pallopohjaisia ruusukynsiä, että mun oli ihan pakko tehdä myös semmoset! Elikkä yksinkertasesti ensin pilkkuja kynsiin ja sitten maalataan ruusut päälle.

Pohjalle valikoitui Essien Hide & Go Chic -kokoelmasta murrettu farkkusininen Truth Or Flare. Lakka on hiukan ohuehko creme, mut kolmella kerroksella saa hyvän peittävyyden. Tai oikeestaan peittävyys tuli jo kahdella kerroksella, joskin tulos oli hiukan epätasainen, joten laitoin kolmannen. Mulla on tää lakka kapealla sudilla, mikä ei kylläkään mua haittaa, koska oon ihan rakastunu tähän väriin!

Truth Or Flaren päälle tein pilkkutikulla ja Ginan valkosella palloja, joista en tietenkään saanut samankokoisia. Ruusuihin käytin vaaleanpunaista Sparrow Me The Dramaa, joka sopii tuon sinisen kanssa loistavasti, sillä molemmat sävyt ovat hiukan murrettuja. Ruusujen pohjan tein pilkkutikulla, ja ääriviivat sekä lehdet mustalla akryylimaalilla.



Essie - Truth Or Flare
Gina Tricot - White
OPI - Sparrow Me The Drama

Oumaxi akryylimaali, musta

Näistä tuli tosi mieleiset kynnet; pitää jatkossakin kokeilla tehdä vaikkapa erilaisia kukkia pallopohjalle. Hyvin sopi myös tuo Truth Or Flare farkkupaidan kanssa, joten kerranki mulla oli kynnet ja vaatteet samaa sävyä:D

18 kommenttia :