perjantai 11. heinäkuuta 2014

Kicks Sugar Lacquer x2

Mulla ei oo ennen ollu Kicksin kynsilakkoja, joten innolla testasin kaksi merkin tekstuurilakkaa, Black Diamondin ja Moondustin. Tässä postauksessa on siispä molemmista lakoista swatchit.

Aloitan siitä paremmasta, Black Diamondista. Oon tätä tosiaan kuolannut jo pitkään, eikä tarvinnut yhtään pettyä tän kanssa! Alempana on sitten esittely myös Moondustista.



Kicks Sugar Lacquer - Black Diamond

Black Diamondissa on tummanvioletti pohja ja shimmer kimaltelee pinkkinä ja kultaisena. Lakka levittyy hienosti ja peittävyys on jotain niin huippua, sillä yksi kerros peittää jo hyvin. Itse laitoin kuitenkin kaksi kerrosta, koska harvoin voin luottaa vaan yhteen kerrokseen. Lakka kuivui nopeasti, ja tekstuuripinta muodostui nopeammin kuin esim. OPI:n tekstuureilla. Tekstuuripinta on myös sopivan karhea.

Kynsillä Black Diamond muistutti ehkä hiukan OPI:n Alcatraz...Rocks -tekstuuria, mutta eihän nuo ole läheskään dupeja. Alcatrazissa on selvästi sinertävämpi pohja ja shimmer on monivärisempää. Täältä esimerkiksi löytyy kuvia Alcatrazista:)


Vasemman käden kynsien saadessa kuorrutuksen Black Diamondilla, oikean käden kynnet lakkasin sitten toisella lakalla:



Kicks Sugar Lacquer - Moondust

Moondust on melkeinpä mustapohjainen tekstuuri, jossa shimmer on pääosin sinistä, mutta kimaltaa myös violettina. Pullossa tämä duochrome-efekti näkyy todella selvästi, mutta kynsillä sitä ei juurikaan näe.. Harmillista, sillä violetti olis tuonut kivan lisän lakkaan kynsillä. Laadullisesti tää on kuitenkin hyvä, joskin ensimmäinen kerros ei takaa tasaista tulosta. Kaksi kerrosta riittää peittämään, ja muutenkin lakka on hyvin samanlainen laadullisesti Black Diamondin kanssa.


Yllätyin kyllä positiivisesti näistä Kicksin lakoista, ainakin tesktuurit ovat merkillä hyviä:) En sitten tiiä cremeistä, niitä en nimittäin ole vielä uskaltanu testata, kun muistaakseni oon jostain lukenut niistä jotain negatiivista.. Näistä lakoista tykkäsin ehdottomasti enemmän Black Diamondista, siinä värit ja laatu on vaan täysin kohdallaan! Moondust on kiva - pullossa, joten se ehkäpä lähtee kirppikselle. Kummasta te tykkäätte enemmän?:)

20 kommenttia :

  1. Molemmat näyttää hyvältä, mutta ehkä Black vie kumminkin voiton. :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on nää molemmat, tykkään! Nää on kuitenkin sen verran tummia, että lähinnä talviaikaan tulee käytettyä. Mutta laatu on ihan huippua :) Kicksin tekstuurit on yhtiä mun lempparitekstuurilakoista.
    Oon kokeillut paria cremeä niiltä, ja ne on kyllä ihan täyttä kuraa :D En tajua miten voi olla niin suuri laatuero lakkatyyppien välillä samalta merkiltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo onhan nää vähän synkkiä näin kesällä, mut syksyllä varmasti pääsevät kovempaan käyttöön :) Oon kans kuullut, et juurikin saman merkin cremet on huonoja.. Siksi olin aluks epäilevä tekstuurejakin kohtaan, mut onneks nää sentään osottautu hyviksi!

      Poista
  3. Ihania lakkoja! :) Tuo ensimmäinen varsinkin.

    VastaaPoista
  4. BD on enemmä mun mieleen... Nami!

    VastaaPoista
  5. Kauniita lakkoja. Pidän molemmista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään kanssa, mut en vielä tiiä, jääkö Moondust lopullisesti kokoelmiini.. :)

      Poista
  6. Mullakin on tuo BD ja se on mun ehdottomia lemppareita. Se kun on niiiiiiin kaunis <3

    VastaaPoista
  7. Oon näitä molempia katsellut sillon kun nää tuli, mutta jostain syystä jäänyt, varmaan kun näitä ei raaski sitten koristella : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tekstuurien kanssa on kyllä juu se ongelma, ettei ikinä tiiä miten koristelis! Mä yleensä käytän näitä kiireessä, sillon kun ei oo aikaa kuivatella kynsiä tai tehdä koristeluja:)

      Poista
  8. Ihanii lakkoi! Toi Black vie varmaa voiton :)

    VastaaPoista
  9. Vastaukset
    1. Suosittelen, se on loistava tekstuuri ^^

      Poista