keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Liuku + uusia tulokkaita

Yhtenä päivänä mulla alko tekee mieli tehdä liukuvärjäys, joten tartuin tuumasta toimeen ja tein liukuvärjäyksen! Pohjalle lakkasin valkoisen lakan, koska liukukerroksista harvoin tulee tarpeeksi peittäviä. Väreiksi valikoitui sininen ja koralli, sillä oon nähny noilla väreillä tehtyjä tosi hienoja liukuja.

Molemmat lakat ovat Flormarin Wet Look -sarjaa, ja ei voi kun kehua tuon kokoelman lakkoja! Niin huippuja cremejä, jotka toimii niin yksinään ja muiden kanssa kuin marmoroinnissakin. Sininen on *menee tarkistamaan numeroa* WL01 ja koralli WL05. Ainoa miinus tulee lakkojen numeroinnista, plääh.



(Gina Tricot - White)
Flormar - WL01
Flormar - WL05
OPI - Pirouette My Whistle

Liu'un päälle oli vielä saatava jotain, ja 'jotain' oli tässä tapauksessa glitter. Siispä OPI:n kaunis hopeaglitterinen Pirouette My Whistle pääsi somistamaan liukua mikroglitterien ja hexiensä kanssa. Tykkäsin lopputuloksesta paljon, ja nää lakkaukset saivat ollakin aika kauan kynsillä:)

Aattelin tähän postaukseen mahduttaa myös muutamia saapuneita lakkoja, joita on kertyny tässä viikon sisään mulle. Koin vähän turhaksi väkertää erikseen ostospostausta kun näitä on nyt niin vähän kuitenki:)


Better Not Waste - You're So Vain-illa

Ah nämä ihanuudet ♥ Better Not Waste on siispä Dollish Polishin The Finnish Blogger Collection -lakkoja, joista mua ei innostanut mikään muu. Tämä Emman ja Sissin suunnittelema suloinen glitterpläjäys sulatti mun sydämen heti ensisilmäyksellä! Coca Cola -kokoelman You're So Vain-illa sai lähteä Better Not Wasten matkaan kun kerran tuli samoilla postikuluilla kätevästi. Näistä molemmista lakoista on tulossa postaus pian!


Black Diamond - Moondust - Dragon

Kicksistä löysin -70% alennuksella tekstuurilakkoja, joten otin pari testiin. Black Diamondia oon himoinnu ennenki, mut hinnan takia jätin aina ostamatta. Nyt lakka makso kuitenki alle kolme euroa, joten kyllä oli pakko kotiuttaa! Kaveriksi lähti tuo sini-violettiduochrome Moondust, koska enhän mä nyt vaan yhtä lakkaa merkiltä voi omistaa.

Eräs ihana lukijani, Tiia, otti muhun yhteyttä sähköpostilla ja kyseli, haluisinko A Englandin Dragonin. Ja totta kai halusin! Tosiaan Tiia oli bongannut lakan tuolta mun wish listiltä, ja Dragonia oonkin halunnut jo tosi pitkään. Lakka on mun eka tämän merkkinen, mut toivottavasti ei viimenen;) Kiitos hurjan paljon, Tiia! ♥

Semmosia lakkoja ja kynsiä tällä kertaa, nyt on taas suuri valinnanvaikeus päättää millä lakkaa seuraavaks:D

18 kommenttia :

  1. Tosi kaunis liuku! :) Ja noi Wetlookit on kyllä hyvää tavaraa, tykkään itse myös!
    Tuo Dragon olis niin kiva itsekin omistaa :) Miulla on vain a-englandin rose bower, joka mahtavuus lakka ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oli ite kans tyytyväinen tähän:)
      Dragon on upea ja olinkin himoinnut sitä pitkään! A Englandin lakkoja haluaisin ehkäpä enemmänkin, mut harmittaa niiden huonohko saatavuus. Tuo Rose Bower on kanssa upea:)

      Poista
  2. Hienot kynnet ja kivoja lakkoja oot ostanu. :)

    VastaaPoista
  3. Soma lakkaus! Mä oon joskus ihastellu Kicksissä noita tekstuureja, mutta kun ei mulla oo ennestään merkin lakkoja ja vähän hinnankin takia oon jättänyt ne hyllyihinsä... Pitäisköhän taas käydä vilkaisemassa; näyttää nimittäin sun kuvissakin aika mainioilta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!
      Mulla on nää molemmat tekstuurit nyt kynsillä ja ei voi kun kehua näiden laatua! Voin siispä suositella näitä:) Mä olin kans aluks vähän skeptinen, mut tarjouksessa kun olivat niin päätin testata, eikä tarvinnut pettyä. Black Diamondista ja Moondustista on tulossa postaus ensiviikolla, varmaan perjantaina tai joskus sillon:)

      Poista
  4. Oi ihan superhyvä lakkaus! Pirouette My Whistle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anna! :) Pirouette on niin kaunis lakka ♥

      Poista
  5. Namit kynnet. Suloiset. Ja makeita ostoksia sulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 Ostoksiin oon ite kans enemmän ku tyytyväinen!

      Poista
  6. ihanat kynnet! toivon synttärilahjaks tuota Pirouettea, se on niin nätti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! Oih suosittelen, se on tosi kaunis ja monikäyttöinen :)

      Poista
  7. Pirouette on kyllä niin nätskä <3

    VastaaPoista
  8. Kauniit kynnet :) Odotan innolla kuvia tuosta You're So Vain-illasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Vain-illasta tulee postaus ensi viikolla, kannattaa siispä pysyä kuulolla:)

      Poista
  9. Oikein ihanat! :) Itseltä löytyy myös muutama sama noista! :)

    VastaaPoista