tiistai 19. elokuuta 2014

BNW liukuna

Teki taas mieli saada kynsille supersöpö glitter Better Not Waste, joka ei varmasti ole jääny keltään huomaamatta blogimaailmassa. Tällä kertaa halusin tehdä sillä glitterliu'un, koska ihastuin seilorikynsissä glitterliukukynsiin.

Pohjalakaksi valikoitui näissäkin kynsissä valkoinen. Ginan valkonen on mulla jo sen verran paksuuntunutta (enkä jaksanu hakee ohentajaa viereisestä huoneesta), että sitä tarvi kolme kerrosta tasaiseen pintaan. Uskon ohentajan jälkeen sen toimivan kuten ennenkin!

Better Not Wastea asettelin vanupuikolla kynsien juuriin. Tällasen isoglitterisen lakan kanssa glitterliukua tehdessä vanupuikko on ihan ehdoton, jotta saa siistiä jälkeä. Muuten tykkään enemmän tehdä glitterliu'ut ihan vaan lakkojen omilla sudeilla:) Better Not Wasten kanssa oli jälleen helppo työskennellä, ei voi kun tykätä!


Gina Tricot - White
Dollish Polish - Better Not Waste (The Finnish Blogger)

Ah kun mä niin rakastuin näihin kynsiin kaikessa yksinkertaisuudessaan:)

Kuten varmaan osa onkin huomannu, mun postaustahti on harventunu jonkun verran. Syynä ei oo oma laiskuus tai inspiraation puute, vaan tää tauti, joka mua vaivaa edelleen. Ja ei, mä en todellakaan tiiä mistä tää kaikki johtuu. Kuitenki nyt alko keuhkoputkentulehdus ja silmätulehdus uudelleen, ja tätä kaikkee on kestäny nyt jo yli kuukauden, enkä mä tiiä mitä tässä pitäs tehä. Lisäksi oon ollu hiukan sekasin kolmiolääkkeiden takia, joten toivottavasti ymmärrätte, ettei postaaminen oo tässä tilassa ykkösasia, ja vielä kun pitäs lukio hoitaa tässä sivussa.. 

32 kommenttia :

  1. Kyllä on kauniit! Mun mielestä, toki kun valkoisesta tykkään, lakka on kaikkein ihanin valkoiseen yhdistettynä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oon huomannu ihan saman, värilakan päällä nuo glitterit jotenki hukkuu, mut valkonen on täydellinen pohja:)

      Poista
  2. Todella kauniit! Ja pakko on kysyä, kun taudista valittelit... onko koulussa kenties hometta? Se vois selittää keuhko- ja silmäoireita, valitettavasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! :) Mun tietääkseni ei ole, mut eihän sitä koskaa voi tietää.. Se vaan et mulla alko nää oireet jo kesäloman aikana, ja oon nyt ollu vajaa kaks viikkoa koulussa ja kipeenä sen vajaa viis viikkoa. En siis usko, että vika on koulussa.

      Poista
  3. Voi ku kauniit kynnet!
    Tsemppiä sairasteluun! Toivottavasti pian saat selville syyn... <3

    VastaaPoista
  4. Aivan älyttömän ihanat! :) Yksinkertainen voi olla välillä vaan niin kaunista<3!

    VastaaPoista
  5. Todella nätit kynnet!
    Itsekin tilasin viimeinkin BNW:n ja varmaankin tänään tai huomenna saan sen kätösiini! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ^^
      Hyvä kun tilasit; et tuu pettymään!

      Poista
  6. nää on ihanat! tosi taitavasti tehty toi liuku :)
    paranemisia sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iso kiitos! ♥ Liuku on tosiaan helppo tehdä vanupuikolla, suosittelen :)

      Poista
  7. Oijoi kun on nätti <3 tosi hanurista toi sairastelu, toivottavasti olo helpottaa pian :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta nätti on lakkakin ;) <3 Kiitos!

      Poista
  8. Aivan ihania kynsiä sulla täällä blogissa - en tajua miksen ole ennen tänne eksynyt! :D Selailin tässä varmaan tunnin tätä ja aaaa toinen toistaan kauniimpia manikyyrejä! Oot supertaitava ♥ Liityin lukijaksikin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta hyvä kun nyt eksyit! :D Ihana kuulla, kiiitos tosi paljon Katri, ja tervetuloa lukijaksi! :) ♥

      Poista