lauantai 30. elokuuta 2014

Color Club Girl Code

Voitin taannoin Fanin blogin arvonnasta palkinnon parhaasta kommentista, ja vihdoin sitten paketti saapu mulle asti. Paketista löyty kaikkea kivaa, mm. kynsilakkoja, karkkia ja ihania kynsitarroja! Iso kiitos Fanille siitä! :) ♥

Paketin kiinnostavin tuote oli Color Clubin melko uudesta Celebration-kokoelmasta oleva glitter Girl Code. Se piti toki saada jo samana päivänä kynsille, vanhat lakkaukset kun olivat sopivasti jo poistokunnossa.


En muuten tiiä, mitä mieltä mun pitäs olla Color Clubin lakkojen uudesta ulkoasusta. Oikeestaan tykkäsin siitä vanhasta logosta enemmän, se oli niin söpön tyttömäinen! Ei mulla kyllä tästä uudestakaan valitettavaa ole, mut nyt tää ei vaan oikeen sovi vanhojen Color Clubien kanssa yhteen:D

Girl Code on siis glitter, jossa on vaaleanpunainen jellypohja. Glitterit ovat hopeita ja keltaoransseja hexejä, mikä luo aika jännän väriyhdistelmän. Ei mulla vaan tulis ekana mieleen yhdistää näitä värejä, mut ei lakka kylläkään huonolta näytä!

Koska en halunnut kerrostaa jellypohjasta glitteriä yksinään kynsille, valitsin alle melko samansävyisen cremen. Essien My Better Half oli sävyltään lähimpänä mun kokoelmassa. Lakkaa on kynsillä kolme kerrosta, ja glitteriä sitten keskisormessa ja nimettömässä kerros. Glitteriä tuli jo yhdellä vedolla ihan hirmu paljon, vähän ehkä liikaakin mun makuun. Hiukan joutu glittereitä myös asettelemaan ympäri kynttä, sillä ite en ainakaan tykkää, jos glitterit on epätasasesti kynnellä.


Aluksi olin vähän meh, ei tää nyt kummonen ollutkaan. Saatto myös johtua siitä, että Better Not Halfin väri ei sovi mun ihonsävylle yhtään.. Seuraavana päivänä laitoin kynsille mattapäällyslakan, ja voi että kun glitter muuttukin kivaksi! Tykkäsin paljon enemmän Girl Codesta mattana; ehkä kun nyt oon muutenkin tykästyny enemmän mattaglittereihin:)



Essie - My Better Half
Color Club - Girl Code

Mavala Color-matt top coat

Kumpi on kivempi, kiiltävä vai matta?:)

22 kommenttia :

  1. Toimii kylla matattuna tosi kivasti! : )

    VastaaPoista
  2. Kumpikin näyttää kivalle! :) Matta iskee varmaan mullekkin enemmän.

    VastaaPoista
  3. Ehdottomasti matta näyttää kivemmalle! :) Ihana tuo glitterlakka on muutenkin kyllä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oikeen tiiä, pidänkö tästä vieläkään kiiltävänä.. :D

      Poista
  4. "Better not half" :'D nyt on tullu kyllä selkee ajatusvirhe Better not wastesta haaveillessa ;) Kyllä toi näyttää aika mahtavalta matattuna! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nii on :D Huomasin ite kans julkasun jälkeen virheen, näköjään kun kirjottaa kipeenä, menee jo nimetki sekasin :D

      Poista
  5. Hyvä, että paketti saapui ehjänä perille. Postituksen kanssa hiukan kesti, kun olin niin huonossa kunnossa pitkän aikaa. :/ Onneksi nyt rupeaa jo aurinko paistamaan tänne risu kasaanki. Tuo lakka on kyllä todella herkku matattuna. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se haittaa! :) Ymmärrän kyllä kun oon ite kans ollu sen verran huonossa kunnossa..

      Poista
  6. Ihan nätti lakka. Ite tykkään mattana enemmän :)

    VastaaPoista
  7. Kivat! Mun mielestä matta on kauniimpi :)

    VastaaPoista
  8. Munkin mielestä matta on kivempi!

    VastaaPoista
  9. Oi, toi Essien lakka on ihana! ♡

    Jostain syystä toi matta iskee tällä kertaa enemmän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se ihana, mut harmi vaan ei sovi mun iholle yhtään. Luultavasti päätyy kirppiskasaan, se ansaitsee paremman kodin :D

      Poista