torstai 14. elokuuta 2014

Tribal

Ja mä sanoin, ettei loman loppuminen vaikuta mitenkään mun postaus- ja lakkaustahtiin. Damn you, lukio, kun koitat ryöstää mun ajan.

Tänään kuitenkin vuorossa kynnet, joilla mä alotin kakkosvuoden. Halusin testata uuden Essieni, kirkkaan mintun First Timerin. Olin ihan varma, että ohuella sudilla First Timer tarvisi vähintään sen kolme kerrosta tasaiseen lopputulokseen, mut väärässä olin! Lakka levittyi kuin itsestään, ja kaksi kerrosta riitti ihan täydellisesti. Kaikki muut kapeasutiset Essiet kokoelmassani on ihan kuraa tähän verrattuna. Olin siispä positiivisesti yllättynyt ja lakkasin varmaan koko ajan suu auki hämmästyksestä.

Olin jo listaamassa First Timeria kynsilakkojeni kärkipäähän - ja sitten kaikki meni pilalle. Laitoin Seche Viteä kerroksen lakatuille kynsille, minkä seurauksena kaunis minttu muuttui tummemmaksi ja kellertäväksi vihreäksi. Hyi yök. Oli ihan pakko turhautua hetkeksi ja poistaa lakat.


Kuvassa First Timer, 2 kerrosta, ei päällyslakkaa.

Lakkasin urheasti kuitenkin uudelleen First Timerilla, koska olin jo kauan sitte suunnitellu sen kaveriksi tribal-kuviot. Maalasin mustalla Oumaxin akryylimaalilla erilaisia kuvioita kynsiin, poikkeuksena pallot tein kuitenkin kynsilakalla ja pilkkutikulla. Kuvioista tuli, noh, käsinmaalatun näköisiä:D 



Essie - First Timer
Gina Tricot - Black

Oumaxin akryylimaali, musta

Korkkasin uuden pullon Secheä, ja laitoin mahdollisimman ohuen kerroksen sitä koristeluiden päälle. First Timerin väri muuttui hiukan, mut ei läheskään yhtä paljon kuin ekalla kerralla. Voi olla, että ekaksi käyttämäni Seche oli jo sen verran paksua, että sitä tuli liian paksusti ja väri muuttu..

Vastoinkäymisistä huolimatta nää oli todella mieluiset kynnet:) Tribalit pitää maalailla joskus toistekin kynsille, sillä nää jäi varsin lyhytikäisiksi.

24 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! Juu se on tosi upea väriltään 8)

      Poista
  2. Nätit! Tykkään kovasti tosta First Timerista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Se on niiin rakastettava lakka, vaikka vähän väri vaihtuukin päällyslakan kanssa :)

      Poista
  3. Tosi hienot! Nostan hattua kun jaksat näpertää tämmöisiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon! Mä kyllä tykkään väkertää kaikkee yksityiskohtasta kynsille, joten kummasti sitä jaksaa kaikenlaista tehä kun on vaan mieluista :D

      Poista
  4. Hieno! Ite en jaksais värkätä nui pieniä kuvioita :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ei nuo loppuen lopuksi olleet mitkään hirmu pienet kuviot - oikeestaan oisin halunnu tehä vieläki pienemmät! :D

      Poista
  5. Huhhuh, miten upeat! <3 Ihana vihreäkin ü

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Voin suositella First Timeria :)

      Poista
  6. Onpa kiva lakka :) hienot tribaalit myös, nimettömän ja keskarin kuvioista tykkään eniten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä omat suosikit kans peukun (joka ei päässyt nyt kuviin) kanssa :)

      Poista