perjantai 1. elokuuta 2014

Uudet lakat, parempi mieli!

Niin kun tosiaan jo Instagramiin kirjottelin, oon edelleen kipeenä ja nyt vielä astetta pahemmin. Mikäs tässä lomaa vietellessä, on ihan kiva viettää vikat viikot sängyn pohjalla. Ettekö usko vai?

Kynsiä en tosiaan oo yli viikkoon lakannu, johtuen tästä sairastamisesta. Kynsifriikin tietää olevan tosi kipee, kun ei voi edes kynsiä vetää aluslakalla. Okei, lakkaamattomuus johtuu osiksi myös siitä, et oon maalannu mun huoneen seiniä, ja kynnet on olleet joka kerta ihan maalissa (saman kohtalon on kokeneet myös kädet ja jalat - mitennii sotken?). Tosin kuumeessa ei pitäs maalatakaan, sillä tuloksena on kivan kirjavat seinät.

Oon sentään lohduttanu itteeni esimerkiks ostamalla muutamia kynsilakkoja ihan vaan oloa parantamaan. Tuloksena se, että mieli parantuu hetkeks, mut ilo haihtuu nopeesti kun joutuu istuu toista tuntia päivystyksessä. En sentään aatellu koko postausta kieriä tuskissani, vaan esitellä myös mun pienet lakkatilaukset!

Aluksi vaikkapa Bangerheadin tilaus. Käytin nyt toisen puoliskon voittamastani lahjakortista, ja mukaan tarttu kolme värilakkaa sekä aluslakka.


Where Did Suzi's Man-go? - Taupe-less Beach - First Timer

Man-go lähti mukaan siinä toivossa, et se olis nyt se täydellinen oranssi creme. Ainakin pullossa väri näyttää lupaavalle! Taupeen taas tykästyin vähän niinku vahingossa, vaikka olin aluks ihan varma, et brassinudet on ihan tylsiä. Nyt oon kuitenki ihan rakastunu tuohon nudeen!

First Timer edustaa kapeasutista Essietä. Oisin halunnu tuon leveällä sudilla, sillä koostumus on vissiin hiukan vaikea. Mutta minttujen rakastajana mulle kelpas ihan hyvin kapeasutinenkin, koska tuo väri ♥


Seche Clear crystal clear base coat

Tykästyin Sechen aluslakkaan, kun pääsin sitä kokeilemaan vähän käytetyllä pullolla. Onhan mulla vielä Lumenen aluslakkaa monta pulloa, mut tää lähti nyt varastoon niitten seuraks. Aluslakkaahan tarvii aina, ja tää osottautu hyväks seuraajaks Lumenelle!


Hide & Go Chic - Coral Heat

Aiemmin tosiaan mainitsin, että löysin alennuksesta alle viidellä eurolla Essien Hide & Go Chicin, jota olin pitkään himoinnu. Sokkarilta tarttu sen lisäksi mukaan Maybellinen Bleached Neons - lakka, koska mun oli pakko saada leimattua pysäköintikortti välttyäkseni pysäköintimaksulta, köhköh.. (Ei kerrota kellekään, et halvemmaks ois tullu maksaa pysäköinti kun ostaa tuo lakka.)


Melodious Utopia

Mimaxilla on tällä hetkellä suuri kynsilakka-ale, jonka uhriksi jouduin, tosin vaan yhen lakan verran. Olin kuumeessa kotona, joten päätinpä lohduttautua tilaamalla Orlyn keltaisen ihanuuden. Samalla piti testata, miten onnistuu tilaaminen puhelimella verkkokaupasta (hyvin onnistu!). Melodious Utopiaa himoitsin joskus Tallinnassa, mut jouduin kuiteski jättää sen hyllyyn. Olin siispä tosi ilonen, kun huomasin sen olevan alennuksessa:) Lakassa on mukana tosi nättiä pinkkiä ja oranssia shimmeriä.

Siinäpä mun pienet lakkahankinnat. Nyt pitäs vaan parantua, jotta pääsis testaa näitä! Mulla on lapulla listattuna niin monta ideaa lakkauksiin, et ihan harmittaa kun alkaa loma loppua eikä lista oo edistyny.. No toivotaan, etten vietä seuraavaa kahta viikkoa sairaana, sillä muuten saatan menettää hermot lopullisesti sekä mahdollisesti köyhtyä jonkin verran.

Ai niin, piristi mua hurjasti myös se, että blogin sivunkatseluiden määrä ylitti 100 000 rajan, jes! Iso kiitos jokaiselle lukijalle ja kävijälle! ♥

12 kommenttia :

  1. Hyviä hankintoja sullakin! OPI:t on aivan mainiot ja Essiet näyttää hyviltä myöskin. Mä sain miitissä tuon Hide & Go Chicin ja vaikken oo kynsille vielä trstannutkaan, niin se vaikittaa lupaavalta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Hide & Go Chic on kyllä iha huippulaatunen, mikä ei kyllä yllätä, koska Essie :) Suosittelen testaamaan!

      Poista
  2. Kivoja ostoksia :) Mä oon vähän harkinnut tuota Taupe-less Beachia, mutta toistaiseksi ostamatta. Katsotaan josko tulee joskus hankittua... Ainakin sisarensa Don't Bossa Nova Me Around on ihana ja sille on kyllä käyttöä kertynyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo sitä vielä testannu, mut oon kuullu vain hyvää siitä lakasta! Ite taas oon pitkään miettiny, tarviinko/haluunko Bossa Novan :D Vähän arvelluttaa siinä se, kun se taittaa vaaleenpunaseen, hmm..

      Poista
  3. Ootan innolla nähdä Where did suzi's man-go?:n ja Taupe-less beach:in sun kynsillä! Oon pian puoli vuotta istunut maanisesti mun käsien päällä, toistellen, etten tarvi kyseisiä lakkoja. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääki ottaa ne käyttöön piakkoin, jotta saan sut vakuutettua niitten tarpeellisuudesta :D

      Poista
  4. Ihania lakka uutuuksia. Varsinki nuo molemmat Essiet!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. First Timerin kokeilua ootan ehkä eniten näistä, se vaan on ihana väriltään <3

      Poista