maanantai 1. syyskuuta 2014

Ekat siirtokuvat ikinä

Näiden kynsien myötä tuli testattua vähän niinku vahingossa siirtokuvia ekaa kertaa. Luulin siirtokuvia ensin tarroiksi, sillä paketissa ihan selvästi lukee niiden olevan tarroja. Ne sitten lopulta kuitenki osottautui siirtokuviksi, ja siinä vaiheessa mulla meni sormi suuhun; olin kyllä lukenu niiden käytöstä, mut ikinä en ollu uskaltanu testata. Olin ollu aina ihan varma, että se olis jotenki tosi vaikeeta. En voinu kuitenkaan lykätä testausta, sillä olin tehny lakkauksen jo "tarroja" varten valmiiksi.

Ja hämmentävintä tilanteessa oli se, että mun panikoidessa hysteerisesti poikaystävä tuli ja ohjeisti mua siirtokuvien käytössä:D Samalla tekniikalla toimivia siirtokuvia on kuulemma ollu jossain pienoismalleissa.

Siirtokuvakukkien ollessa violetteja, halusin myös kynsille violettia. OPIn tekstuuri Can't Let Go oli värinsä puolesta ihan nappivalinta siirtokuvien kaveriksi, joten se pääsi nimettömään. Muistaakseni laitoin lakkaa kaksi kerrosta, en oo kyllä ihan varma, sillä lakkauksesta on jo aikaa.

Violettiin halusin yhdistää vaaleanpunaista, ja Sparrow Me the Drama sopii ainakin violetin kanssa tosi hyvin. Tämä OPIn Pirates of the Caribbean -kokoelman nätti murrettu vaaleanpunanen peitti mun nysäkynnet kahdella kerroksella ja käyttäyty muutenkin oikein mallikkaasti. Lakan päälle laitoin vielä keskisormiin aiemmin mainitsemat siirtokuvat, ja kynnet oli valmiit:)




OPI - Sparrow Me the Drama
OPI - Can't Let Go

violetit kukkasiirtokuvat

Ihan meinasin unohtaa mainita, miten siirtokuvien käyttö lopulta meni:D Helppoahan se oli, ihan turhaan oon pelänny. Ainakin nää mun käyttämät siirtokuvat käyttäyty tosi hyvin, ja nyt suunnittelen kovasti tilausta MiNailsille; onhan siellä tosi laaja siirtokuvavalikoima!

20 kommenttia :

  1. Oho, miten sä oot onnistunut välttään siirtokuvat?! :D Mut hyvä, että mies osasi opastaa niiden käytössä. ;) Kauniit kynnet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samallai oon ne onnistunu välttää ku leimauksen, jota en oo kokeillu vieläkää :D Kiitos!

      Poista
  2. Miten IHMEESSÄ kokeilit siirtokuvia vasta nyt? :D Nehän on niin ihanan helppo ja nopea tapa saada aikaan kauniit kynnet :D Ja kynsistä kyllä tulikin aivan ihanat, tykkään! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaaa sitä mä ihmettelen kans nyt kun tajusin miten helppoja ne on! :D Kiitos Papu <3

      Poista
  3. Tosi kauniit!! Ja apua miten nätti toi vaaleanpunainen, pitää varmaan hankkia itelle..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo sitä voin suositella, kuten muitakin Pirates of the Caribbean -kokoelman lakkoja. Ne on tosi hyvälaatusia cremejä, ja aion ehdottomasti alkaa ettii multa puuttuvia yksilöitä:)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Yllättävän mieluiset oli itellekin, kiitos!

      Poista
  5. Ihanat! :) Miten oon voinut ohittaa Can't Let Go:n?! o.O Tarvin.sen.nyt.heti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No todellakin tarviit sen ja äkkiä! :D

      Poista
  6. Eikä ihana Anni! :D Oot ollu niin höpsö, kun en oo aikaisemmin kokeillut niitä!! :D <3 Älyttömän kauniit kynnet oot saanu aikaiseksi<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitos sun nii nyt oon testannu ja ihastunu näihin! :D

      Poista