keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Melkein syksykynnet

Tavoitteena oli tällä kertaa tehdä ekat syksykynnet, lähinnä värien perusteella. OPI:n taannoisesta syksykokoelmasta (Germany) mulle kotiutui yksi hyvinkin syksyinen lakka, nimittäin German-icure by OPI. En oikeen tiedä, miksi tällasen koostumusta pitäis kutsua, sillä selvä shimmer tää ei ainakaan ole. Anyway, lakka on todella kaunis tumma hohtavan punainen, ihastuin jo pullon perusteella tähän, vaikka punaisia yleensä vierastan.


German-icure by OPI oli laadultaan sitä, mitä saattoikin olettaa. Lakka peitti hyvin kahdella kerroksella, eikä levittymisessäkään suurempia ongelmia ollut. Ainoastaan piti olla tosi tarkka, ettei lakkaa valu kynsinauhoille. En vaan ymmärrä, miten oon joskus voinu ohittaa koko Germany-kokoelman, sillä tää on nyt kolmas huippuyksilö siitä kokoelmasta.

Erityisen German-icuresta tekee se, että se on mun harrastusuran aikana ensimmäinen punanen (!!!!), jota mä siedin kynsillä. Yleensä punaset lakat jää käyttämättöminä lojumaan, mut tää ei saanu mua yhtään ahdistumaan tai vierastamaan väriä. Onhan tää kyllä vähän erilainen verrattuna peruspunaisiin cremeihin, mut oon silti tosi innoissani tästä saavutuksesta:)


Jottei tulisi romaania pelkästään yhdestä lakasta, niin palattakoon koko lakkaukseen. Kaveriksi punaselle valitsin kultaisen Love.Angel.Music.Babyn, koska se oli tarpeeksi kylmä kulta. Liian lämmin/keltanen kulta ois luultavasti tehny vaan vahvan joulufiiliksen. LAMBia on nimettömissä kaksi helppoa kerrosta, ja keskisormessa pilkutettuna. Mun oli tosiaan tarkotus tehdä ihan vaan syksyiset kynnet, ehkä vähän lehtiä tai jotain muuta, mut yhtäkkiä huomasin itseni tekemässä kukkia! Se siitä syksystä sitte:D

Lopulta lisäsin pilkut vielä niemettömäänkin, ja kyllä näistä tuli mun mielestä ihan kivat! Simppelit ja helpot, mut näyttävät kynnet. Ehkä mä kuitenki yritän vielä uudestaa niitä syksyaiheisia kynsiä;D


OPI - German-icure by OPI
OPI - Love.Angel.Music.Baby.

24 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Onneks ees German-icure tuo näihin sen tavoitellun syksyfiiliksen:D Kiitos!

      Poista
  2. Mäkään en ole mikään punaisen suurin ystävä, mutta tuo Germanicure on kyllä ihana! Oikeastaan se ja Skyfall ovat ainoat punaiset lakat joiden kanssa on mukava olo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tämä on ihan huippu punasista! On mullakin monia muita punasia, just niitä klassisen punaisia cremejä, mut ne on aika meh..:D

      Poista
  3. Näistä on tosi helppo tykätä, kaksi mun ikisuosikkia kauniisti yhdistettynä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos ♥ LAMB kuuluu myös mun suosikkeihin:)

      Poista
  4. Tosi jännää että just ite postasin samasta lakasta ja kaikki tiedot oli siinä aivan eritavalla :D Väitin German-icurea ruskeaksi lakaksi voimakkaalla punaisella shimmerillä ja peittikin vasta neljännellä kerroksella kunnolla. Voiks tästä olla kaks eri versioo vai mikä mättää :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävinkin kattoo sen sun postauksen:) En mä oikeen päässy pohjaväristä selvyyteen, kun tuo punanen shimmer on niin hallitseva, joten luokittelen tän suoraan punaseksi. Ilmeisesti ruskea/melkein musta pohja.. Googlettelun tuloksena ilmeni, että monilla muillakin on peittäny kahdella kerroksella, omituista:D

      Poista
    2. Jaa-a mitähän sekundaa mulle myivät ystävämyynnissä... Saattoi johtua myös nail repairin paakkuuntuneista jämistä se kaljuuntuminen tai mistä sen tietää :o näissä sun tekemissä kynsissä on jotenki keskiaikaisen linnan fiilistä muuten :)

      Poista
    3. Voi muuten olla hyvinkin syynä Nail Repair! Mulla leviää kaikki lakat sen päälle jotenki huonosti :/ Siks käytän yleensä sen lisäks vielä aluslakkaa, jotta olis helpompi levittää lakat päälle - kuten myös näissä kynsissä:)

      Poista
  5. Wautsi! Aivan älyttömän upeat kynnet jälleen Anni! :)

    VastaaPoista
  6. on kyllä syksyiset ja ihanat ! tosi upeasti käy tuo Greman-icure sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Se muuten on myös ainut punainen, joka sopii mun ihonväriin:)

      Poista
  7. Kauniit syksykynnet! <3 German-icure on niiiiin upea ja se on mun ostoslistalla majaillut jo hetken. Ostin ihan vasta Every Month Is Octoberfestin ja se on myös ihan älyttömän kaunis lakka, en tajua miten multakin on jäänyt tuollaisia helmiä hankkimatta aiemmin eli et oo ainut :) Taitaa mennä pian tilaukseen tuo German-icure, ei sitä voi vastustaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sigi! ♥
      Germany-kokoelma vaikutti promoissa niin tylsälle, että se tuli kyllä helposti sivuutettua.. Suosittelen laittamaan German-icuren tilaukseen mahdollisimman nopeesti; syksykynnet tarvitsee tän lakan;)

      Poista