perjantai 24. lokakuuta 2014

My Dogsled is a Hybrid

Voitin taannoin OPI Finlandin facebookissa järjestetyssä kilpailussa kynsilakan syksyn Nordic-kokoelmasta. Valitsin tumman mintunvihreän My Dogsled Is A Hybridin, joka saapui mulle kaikkien mutkien kautta lopulta ehjänä kotiin.

Olin aatellu sivuuttavani koko Nordic-kokoelman, mut nyt mua vielä kiehtois se kermatoffeen värinen lakka. Kävin jo hiplailee sitä Sokoksella, mut totesin sen olevan mitä luultavimmin ihan väärä sävy mun punasille sormille. Aattelin kyllä joku päivä mennä sinne aluslakat kynsillä, koska ainakin meiän lähimmässä Sokkarissa on testerit jokasesta Nordic-lakasta. Jännää, en oo ennen törmänny testereihin OPI:n lakkojen kohdalla!

My Dogsled is a Hybrid pääsi kynsille heti tulonsa jälkeen valkoisen kaveriksi. Lakkasin yksivärisiin kynsiin tätä kaksi tai kolme kerrosta, mut en tosiaan muista kummin. Epäilen kolmea, mut kyllä tää mun mielestä oli tosi hyvä laadultaan, joten ei kaksi mahdottomuus olis.


Keskisormiin tein valkoisen pohjan päälle vesimarmoroinnit Hybridillä ja valkoisella. Tällä kertaa tein säännöllisen kuvion, sillä sain niistä edellisistä sotkumarmoroinneista tarpeekseni. Kuviot onnistu hyvin tällä kertaa, kiitos hyvin käyttäytyvien lakkojen.

Nimettömään pääsi sitten myös ihan uusi lakka, nimittäin Dance Legendin Mountain Snow. Laitoin tämän kauniisti kimaltelevan tekstuurin alle kaksi kerrosta valkosta, sillä en luottanu tekstuurin peittävyyteen. Vähän jouduin pettymään Mountain Snown kohdalla, sillä kun hankin tekstuurin, haluisin sen myös olevan tekstuuri. Tätä piti kuitenkin laittaa kolme kerrosta, mikäli halusi edes vähän karheutta kynnelle. Onhan se nätti, mutta..


Kaiken kaikkiaan tykkäsin tästä skittlettestä, on nuo vaan sen verran kauniita lakkoja! Marmorointikynsistä mulle tuli mieleen piparminttukarkit, joita oon nyt himoinnu näiden kynsien valmistumisesta lähtien :p

Niin ja tuon OPI:n miellän koko ajan joksikin vampyyrilakaksi, vaikka ei se ole sen värinen ollenkaan. Mutta kun siinä on hybrid! Jep, kattonu liikaa Vampire Diariesia, myönnetään.


Dance Legend - Mountain Snow
OPI - My Dogsled is a Hybrid
Gina Tricot - White

42 kommenttia :

  1. Mitämitä?! Testerilakkoja Sokkarilla! Ihan mahtavaa ja toivottavasti muutkin myymälät ottaa tuosta mallia. Hirmu nätit kynnet oot taas tehnyt <3 Dogsled on kyllä kaunis lakka ja sitä tikuttaessani 2 kerrosta riitti hyvin, mutta toki riippuu kerrosten paksuudesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ainakin Lahden Sokkarilla oli - ihan huippua!:)
      Voi kiitos paljon ♥ Hyvälaatuinen se todellakin oli, mut tuli vaan ihan oikosulku, et montako kerrosta laitoin:D

      Poista
  2. Kaikin puolin onnistuneet kynnet! Tuo DL sopii tosi hyvin tuon mintun kanssa ja on nätin näköinen noin "laimeana" hiekkana :) Tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Heidi!:) Nyt kun Mountain Snow on mulla toista kertaa kynsillä (kaikilla kynsillä tällä kertaa), niin ei tää liian laimea olekaan. Laitoin nyt vähän paksumpia kerroksia, niin sillä saa vähän karheemman lopputuloksen:) On kyllä nätti kun mikä!

      Poista
  3. Nämähän ovat kertakaikkisen täydelliset!
    Mä en yleisesti ottaen tykkää vesimarmoroinneista, hyvin harva saa ne näyttämään hyvältä. Yleensä ne näyttää mun mielestä vaan sotkuisilta ja pilaa nätin skitteletten. Mutta näihin lakkauksiin tuollainen siisti ja fressin värinen marmorointi sopii mainiosti!

    Mun täytyy nyt varmaan hankkia tuo OPI :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos!:)
      Tykkään ite kans enemmän siisteistä ja selkeistä kuvioista vesimarmoroinnissa. Toki esim. Instagramissa @sveta_sanders osaa tehdä ihan mielettömän hienoja "sotku"marmorointeja, joista oon niiin kateellinen:D
      Voin kyllä suositella Hybridiä, se on hyvälaatunen ja erittäin kaunis sävyltään!

      Poista
  4. Ihana tuo hybridilakka, oon kuolannu sitä. Samoin oon sitä norjalakkaa himoinnu. Marmorointi on upea näissä lakkauksissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah se norjalakka on varmaan pakko vielä hankkia, ettei jää katumaan! Kiitos:)

      Poista
  5. Kauniit kynnet oot tehnyt! Mä ostin myös tuon hybridin, mutta tikuttaessa tajusin, että se ei ole kyllä mulla sopiva lakka, joten saa lähteä eteenpäin. :) Sulle se kumminki sopii täydellisesti<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Faniii voisitko mahdollisesti myydä sen mulle ?:) voin tulla huomenna nimellä juttelemaan sulle vaikka facessa ? :)

      Poista
    2. Fani: Kiitoksia taas! ♥ Mä niin tykkään kaikista sinisistä/vihreistä/mintuista lakoista, joten yllättäen tykkäsin myös Hybridistä:D

      Poista
    3. Ano : Mikä ettei. :) Laita mulle facebookkiin viestiä. :)

      Poista
  6. Oi miten kauniit, tuo marmorointi on kyllä täydellinen! Mä niin kopioin tän joku kerta, jos vaan marmorointi onnistuu.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon! Siitä vaan kopioimaan:D

      Poista
  7. Vastaukset
    1. Koska minttukarkkikynsi :p Raikas kuvaa näitä kyllä tosi hyvin!

      Poista
  8. OMG Anni nää on ihanat <3 musta tuntuu et ollaan jotain sielunsiskoja, mintunväriset lakat ja TVD <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos ♥ Haha, minttulakat on parhautta! Joko oot kattonu TVD:n kutoskautta? Mä seuraan sitä aina reaaliajassa:D

      Poista
    2. en oo, vitoskauden sain just katottua! ei hitsi meinas itku tulla ku Damon jäi sinne toiselle puolelle ;-( mistä se seuraat sitä 6. kautta? :O

      Poista
    3. Must tuntuu et itken joka jaksos - varsiki nois päätösjaksois:D
      Ne tulee joka torstai-ilta Amerikas ulos, nii perjantain jo löytyy netistä ku googlettaa 'watch vampire diaries s06e00' (ja toho 00 se jakson nro). Putlocker on aika hyvä, vaik eihä niis tietekä tekstei oo..:) Vanhat kaudet oon kattonu Megasharesta, mut sinne ei uusii enää laiteta.

      Poista
  9. Todella kauniit kynnet oot tehnyt juurikin mulle niin mieluisilla väreillä! :) Mountain Snow ja My Dogsled Is A Hubrid löytyy mullakin, mutten oo kumpaakaan vielä lakannut kynsille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Nuo on kyllä tosi kivoja lakkoja molemmat:)

      Poista
  10. Aivan ihanat <3 Huomaa kyllä, että oot mahdottoman taitava lakkailija!

    Tervetuloa linkittämään blogisi ja samalla osallistumaan kolmen kynsilakan arvontaan :)

    http://iinaneloa.blogspot.fi/2014/10/linkita-blogisiarvonta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :)
      Kävinkin linkittämässä, kiitti vinkistä!

      Poista