keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Keep calm, it's good enough

Kerroin aiemmin mun huonoista päivistä, jolloin saatan suuttua ihan pienimmästäkin asiasta. Niiden vastapainoksi mulla on kyllä semmosiakin päiviä, jolloin oon ihan ylipirteä ja ilonen. Yleensä muutaman tunnin yöunet ja kahvi aiheuttavat nämä päivät, ja tätä kirjoittaessa mulla on juuri ollut semmonen päivä. Pystyin jopa kommunikoimaan semmostenki ihmisten kanssa, joita kohtaan on ollu hirveitä ennakkoluuloja. Ja päivän päätteeks oon ollu iha 'hei jeeee, toi ei ookkaa nii kamala ihmine ku oon luullu ja jeeee meen seuraa sitä instagramis ja vaikka pyyän viel faceski kaveriks!!!!!!' (Tosiasia, joka kannattaa huomioida: muut voi pitää tässä tilanteessa outona. Seuraavalla kerralla ootan vähintään päivän.)

Välillä tulee mietittyä, miksei sitä koskaan osaa olla normaalisti.


Ainiin hei! Oli mulla ihan oikeesti asiaakin, nimittäin uudet (tai siis vanhat) kynnet. Skittletteä jälleen. Minttua jälleen. Ja totta kai palloja jälleen. Mitä muuta skittlette kaipaa?!

Mintuksi lakaksi valikoitui kaunis murrettu kylmähkö Keep Calm, Paint On, josta löytyy sopivasti hopeaa shimmeriä. Tykkään ihan hulluna tästä lakasta, sillä laadussakaan ei oo moittimista. Kahdella kerroksella saa lyhyet kynnet tasaisesti ja peittävästi lakattua, JOS ei oo semmosta ylipirteyttä niinku mulla tuona päivänä. Niimpä laitoin kolme kerrosta, jottei ainakaan ois tarvinnu katua.

Aksenteiksi lakkasin molempiin kynsiin pari kerrosta valkoista. Nimettömän kuorrutin tuhdilla kerroksella Better Not Waste -glitteriä. Keskariin taas pilkuttelin pallorivejä mustalla, mintulla ja vaaleanpunaisella. Nuo pallokynnet onnistu omasta mielestäni ihan loistavasti! Täytyy ehdottomasti tehdä joskus uudestaankin:)



Lopputuloksesta olin kuitenki vähän meh. Vaikka Better Not Waste onkin ihan luvattoman nätti glitter, se silti vähän riiteli kokonaisuuden kanssa. Esimerkiks vaaleanpunainen tai musta tekstuuri sen paikalla olis varmasti toiminu paremmin, mut enpä omista semmosia. Lakkaus onnistu kuitenki värien puolesta hyvin:)


China Glaze - Keep Calm, Paint On
Dollish Polish - Better Not Waste
OPI - Pedal Faster Suzi!
China Glaze - Liquid Leather
Gina Tricot - White

32 kommenttia :

  1. KUKAAN ei saa tehtyä noin tasaisia täplärivejä. Oot varmana robotti tms! O_o

    Musta toi BNW-kynsi ei riitele muiden kanssa vaan sopii ihan hyvin tuonne joukkoon. Aivan ihana skittlette! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en nyt ihan kuitenkaa;D
      Ihana kuulla, kiitos paljon Papu!♥

      Poista
  2. Mä olen ihan samaa mieltä kuin Papu! Miten noi pilkut voi olla noin suorassa ja yksikään ei ole fuusioitunut toiseen pilkkuun? Mulla ne aina levähtää kiinni keskenään. Katkeraa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, mun mielestä ne taas on ihan erikokoisia ja mutkittelee:D Tällä kertaa oli hyvä tuuri kun eivät levähtäneet!

      Poista
  3. Ihanat ihanat ihanat! Mun mielestä bnw on ihan täydellinen tohon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Se näyttää ehkäpä näissä kuvissa paremmalta kuin livenä, sillä tykkään tästä lakkauksesta nyt kuvia katellessa paljon enemmän:)

      Poista
  4. Voi mikä täydellinen pallorivi!! Ihanat lakkaukset! ♡

    VastaaPoista
  5. Täydelliset pilkut! BNW sopii tosi hyvin tohon kokonaisuuteen! On taas niin ihanat kynnet!❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On taas niin piristävä kommentti♥ Kiitos!

      Poista
  6. Kyllä nää on minun mielestä ihan täydelliset<3 Ei oikein muuta sanottavaa edes ole! Paitsi, että Better Not Waste toimii noiden lakkojen kanssa. :)

    VastaaPoista
  7. Voiko minttuinen lakkaus mennä ees pieleen? Ei mun mielestä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, ehkä ei! On kyllä totta, että minttu voi pelastaa paljon kynsillä:)

      Poista
  8. Täydelliset pilkkurivit! Ja muutenki tosi kauniit kynnet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon, vaikkei ehkä ihan täydellisyyttä tavoitettukaan!:)

      Poista
  9. Nää ei oo yhtään meh vaan tosi tosi super ihanat! Oot kyllä mestari tossa pilkuttamisessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Pilkuttelu on varmaan suosikkini koristelutavoista - voisin tehdä pallokynsiä joka kerta:D

      Poista
  10. ihan uskomattoman ihanat! varsinkin nuo pilkut, vau!

    VastaaPoista
  11. Nää on niin täydelliset, varsinkin tuo pilkutettu kynsi iskee ja lujaa! Tuo Keep Calm, Paint On on ehkä ensimmäinen sellainen lakka, jonka oon myyny, mikä tekis mieli sittenkin omistaa. Jotenkin tuo minttu on vasta ihan viime aikoina alkanut miellyttää ja tuohan on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emilia! Pilkkukynsi oli myös oma suosikki:)
      Ehdottomasti kannattaa hankkia tuo uudelleen, jos vähääkään siltä tuntuu! Luulis vielä löytyvän esim. eBaysta, kun eihän tää oo kun reilun vuoden takasesta kokoelmasta:) Mä ite tykkään tuosta lakasta tosi paljon, enkä oo huomannu laadussakaan moitteita, vaikka jostain oon lukenu kritiikkiä.

      Poista
  12. Ihanat!! Ja onnea muuten Künsii-blogissa olleen kisan toisesta sijoituksesta!!

    VastaaPoista