sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Toisinto

Lahden Ginasta saa taas valkoista (tai ainakin reilu viikko sitten sai), joten sinne piti päästä mahdollisimman nopeasti. Tarkotus oli ostaa kaikki kolme lakkaa valkoista, mut eteen sattui Bright peach, johon ihastuin Heidin näissä kynsissä. Lisäksi aattelin, että kyllähän kahdella valkosella pärjää pitkään, ja että tuleehan sitä kuitenkin vielä joskus takaisin (tässä vaiheessa puunkoputus).

Bright peachin halusin heti samana päivänä kynsille. En oikeen osaa kuvailla tän väriä, jotain persikkaiseen mutta pinkkiin koralliin viittaavaa? Kuitenkin lakka oli laadultaan ihan jees, kahdella kerroksella saa peittävän tuloksen, mut omasta mielestä lakka vaati vielä kolmannen.

Jostain syystä lakan väri ei taltioitunu kameralle yhtään oikein, joten suosittelen katsomaan kuvat Heidin postauksesta. Tuo mun ottama pullokuva on kans paljon lähempänä oikeaa sävyä kun nää kynsikuvat.


Keskisormiin tein perinteisen vesimarmoroinnin valkoisella ja samaisella Bright peachilla. Oli vaihteeksi hyvä marmorointipäivä, ja kynnet onnistuivatkin loistavasti. Mun ei ollut enää tarkotus tänä vuonna tehdä kun yhdet marmoroinnit, mut satuinpa marmoroimaan taas. Näitä ei kuitenkaan lasketa vesimarmorointihaasteeseen, sillä marraskuun kynnet on jo tehty:)

Nimettömässä myös aika perus elementti, nimittäin valkoinen tekstuuri Mountain Snow valkoisen cremen päälle kerrostettuna. Viime kerralla sain tällä karhean pinnan, tällä kertaa taas en. Oon nyt kuitenki alkanu tykätä tästä lakasta alun hankaluuksista huolimatta.


Näyttääkö kynnet tutuilta? Oon meinaa tehny samalla kaavalla kynnet jonkin aikaa sitten, tosin niissä lakkana oli minttuinen My Dogsled is a Hybrid. (Kynnet löytyvät tästä postauksesta.) Tykkäsin silloin noista vihreistä versioista ja tykkään kyllä näistäkin! En osaa päättää, kummat on kivemmat:)


Gina Tricot - Bright peach
Gina Tricot - White
Dance Legend - Mountain Snow

*****


Ja hei, huomenna se alkaa! Joulukalenteri ♥


Lukijoiden toiveet on kuultu, ja myös tänä vuonna postaan päivittäin kalenterista tulleen lakan. Ainakin yritän tehdä postaukset aamuisin, mut en voi vielä luvata mitään, sillä huomenna alkaa myös aika rankka jakso lukiossa. Tänä vuonna aion kyllä mahduttaa samoihin postauksiin myös lakattuja kynsiä ja muuta tarvittavaa:)

31 kommenttia :

  1. Kauniit lakkaukset!!

    Mulla taitaa jäädä marraskuun marmoroinnit nyt tekemättä, kun oon ollut poissa maisemista.. katsotaan jos inspiraatio iskisi sitten joulukuussa vaikka kahdesti! :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Sulla on kyllä hyvä syy jättää tältä kuulta marmoroinnit pois:D Mun mielestä on ihan outoa, että enää tosiaan vaan yhdet marmoroinnit tälle vuodelle. Ensi vuonnakin täytyy marmoroida säännöllisesti, sillä edellisenäkin se vaan aina jäi, vaikka kivaa puuhaa se on:)

      Poista
  2. Ei haittaa toisinto :) Takuu varmaa Annia, nää on aivan ihanat! Mielenkiinnolla odotan mitä kalenterin syövereistä paljastuu :) Mukavaa joulun odotusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo näissä kyllä viihdyin hyvin, jotenkin sitä ominta mua:D
      Kiitos ja samoin sinne:)

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Upeat kynnet! Eikös olekin mahtavaa, kun Ginan valkoista saa taas? Itsekin hamstrasin sitä varmaan 5 pulloa kerralla :). Pitäisi vielä löytää se sisäinen pieni marmoroija, että uskaltaisi ryhtyä tuohon hommaan! Olen muuten ihan hiutusen kade tuosta kalenterista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ihan huippua! Mun täytyy varmaan kans käydä vielä ostamassa, jos kaupungissa liikun:) Ja vinkkinä, jos marmorointia aiot, niin tuo valkonen käyttäytyy tosi hyvin veden pinnalla!
      Hankit kalenterin sitte ens vuonna? Ja voithan toki päivittäin seurata täältä, mitä kalenterista tulee;)

      Poista
  5. Kauniit! Värit on niin aah<3
    Innolla odotan joulukalenteria, sellainen pitäisi omaankin blogiin tehdä, mutta saa nähdä kuinka käy. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Fani!:)
      Millasen meinasit tehdä? Ootan innolla blogeissa alkavia joulukalentereita 8)

      Poista
  6. Oi ku kaunis lakkaus! <3
    Innolla ootan joulukalenteripostauksia. Mulla itellä ei oo joulukalenteria, joten sää saat toimia mun joulukalenterina... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! ^^
      Joo mä kovasti yritän keretä päivittäin postaamaan! Intoa kyllä riittää:D

      Poista
  7. Kauniit kynnet! <3 Uskomattoman hyvin onnistunu tuo vesimarmorointi sulla, oon kyllä äärettömän kateellinen just nyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Harjottelua on vaatinut, mut kyllähän lakatkin vaikuttaa:) Ginan lakat toimii tosi hyvin, joten niitä täytyy kiittää onnistumisesta:D

      Poista
  8. Bright Peach on kyllä upea lakka :) Ehdottomasti yks mun lemppari Ginoista!
    Taattua Annia nämä kynnet jälleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin se taistelee kärkisijoista Lemonin ja Shimmer Mintin kanssa!:D Kiitos sulle, kun esittelit sen blogissa:)

      Poista
    2. Lemonia mulla ei olekaan, kun kerkes loppua verkkokaupasta ennenkuin oisin voinut ostaa sen. :D Kova metsästys kirppiksellä päällä, jos sattuisi että joku luopuu siitä. :)

      Poista
    3. Voi ei! Toivottavasti saat jostain Lemonin:) Meillä kyllä ainakin Ginassa viimeks sitä oli, niin luulis et muuallakin?

      Poista
  9. aivan ihanat taas ! <3 hybridi on ehkä iiiiihan vähän enemmän mun mieleen, nämäkin kauniit kun mitkä ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos taas!♥ Mä kans toisaalta tykkäsin niistä enemmän, sillä minttu on värinä ehkä kuitenkin se ykkönen:)

      Poista
  10. Ihanat! Mitä muuten sait palkinnoksi, kun tulit künsii-blogin lakkauskisassa toiseks?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Palkinnot jaettii vaa ekalle ja sit Hannelen suosikille, joten sijoittuneet ei saanu mitää:)

      Poista