perjantai 12. joulukuuta 2014

Luukku 12: Let It Snow + eiliset ostokset

12. luukku, eli jo puolivälissä ollaan. Kalenteri saa yleensä ajan liikkumaan nopeasti, mut tänä vuonna musta tuntuu, että joulukuu on kestäny jo ikuisuuden. Eikä ihme, sillä päivät istun koulussa, enkä kerkee edes kynsiä lakata.

Kalenteri toimii onneksi piristyksenä! Tänään ei tullut lakkaa vaan taas irtoglitteriä:)


"Instagram your nails @ciatelondon #minimanimanor"


Let It Snow on pullollinen pientä hopeaa hologlitteriä. Tää on ihana! Mulle tuli tästä heti ensin mieleen talvi ja lumi, ennen kuin edes katoin nimeä:D Let It Snow on tulleista irtoglittereistä tähän mennessä paras. Kuvista ei välity glitterin runsas holoefekti yhtään, mut mä yritin kuvata sen:




****************


Okei, tänään piti tulla myös kynnet, mut mun oli vaan ihan pakko päästä esittelemään teille eiliset lakkaostokset heti. Huomenna tulee kynnet, sen lupaan:)

Tosiaan eilen oli Kicksin joulukalenterissa Seche Vite -pikakuivattajat -50%, joten mun oli tarkotus käydä ostamassa kaksi pulloa ja se siitä. Satuin kuitenkin vilkaisemaan OPI-hyllyä. Kyltti ilmoitti kaikkien OPI-lakkojen olevan klubilaisille -20% tarjouksessa, joten pitkästä aikaa sorruin lakkaostoksiin. Arvoin hetken kahden lakan välillä, mut lopulta päätin ottaa molemmat ja jättää toisen Sechen ostamatta. Kaikkeen budjetti ei sentään taipunut:D


Comet in the Sky - Sorry I'm Fizzy Today

Oon haikaillu jo kuukausia Coca Cola -kokoelman Sorry I'm Fizzy Todayn perään. Hankin kokoelmasta vaan Vain-illan, sillä en ajatellu muiden olevan hienoja. Fizzy kuitenki ilmesty joka paikasta, tuli joka blogissa vastaan ja kummitteli mun mielessä. En siis yksinkertaisesti voinut jättää sitä enää kauppaan. Monista nettikaupoista lakka on loppu, enkä oo Sokkarillakaan pitkään aikaan sitä nähny. Nyt oon niiiiin onnellinen, kun löysin oman pikku Fizzyni!

Toinen mukaan lähtenyt lakka on tämän vuoden Gwen Stefani Holiday -kokoelmasta. Olin aina aatellu, että tuo kokoelma on tylsä eikä mikään lakka innosta. Myöskään nää topperit ei innostaneet, ennen kuin näin Sonnen postauksessa Snow Globetrotterin. Rakastuin siihen täysin, mut missään kivijalkakaupassa en oo sitä nähny, kun ilmeisesti se on myyty loppuun. Sokkarilla näin maanantaina Comet in the Skyn, johon ihastuin ensisilmäyksellä. On siis selvää, että kotiutin myös sen eilen. Ja mun mielestä tuo on vielä upeampi kuin vaalea sisarensa Snow Globetrotter.

Ai ei lakka vakuuta? Kattokaapa tätä:


Ihan uskomattoman upea! ♥ En ees osaa kuvailla lakkaa, enkä tiiä, miksikä noita isoja, värillisiä ja läpikuultavia glittereitä kutsutaan. Gwen-kokoelma ei siis ollenkaan ole täysin tylsä; ongelmana on vaan se, että mistään ei löydy hienoja kuvia lakoista. Mun mielestä livenä nuo lakat oli nättejä!

Miltäs glitter/lakat näyttää? Ja ihanaa viikonloppua kaikille! :)

12 kommenttia :

  1. Upeita lakkoja! Comet in the Sky on niiin ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on vähään aikaan hienoin näkemäni lakka!

      Poista
  2. Uuu, mä oon himoinnut tota Comet in the Skyta! Täytyykin käydä Kicksissä kattomassa, josko OPI tarjous olis siellä vielä voimassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun tietääkseni se on koko joulukuun? En oo varma, mut uskoisin:) Comet in the Skyta jäi enää yksi Lahen Kicksiin, joten kannattaa käyä äkkiä se sieltä hakemassa! Se oli siellä perusväreissä eikä muiden Gwen-lakkojen kanssa:)

      Poista
  3. Olisipa tuo Ciaten glitter ollut mieluummin lakka. Upea se on kyllä. :3
    Ihanat nuo kaksi Opin lakkaa, toisen omistan, mutta tuo Fizzy kyllä kummittelee hieman täälläkin. Hpmh. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viime vuonna tuli aika samankaltainen lakkana, olisko ollu Confetti? Niin jos tää ois ollu lakka, niin olis varmaan aika samankaltaiset:) Mä oon jotenki innoissani näistä irtoglittereistä!
      Sä tarviit Fizzyn, oon ihan varma asiasta;D

      Poista
  4. Ihana tuo kalenterin hilepullo, ja kivoja lakkaostoksia oot tehnyt! :)

    VastaaPoista
  5. Comet In The Sky kannattaa todella omistaa jo sen takia miltä se näyttää pullossaan ja muistaa vain aina ihailla sitä säännöllisin väliajoin! ;)

    VastaaPoista