sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Luukku 21: Fair Isle Style + eiliset ostokset

Kalenterista ei tullut lakkaa eikä irtoglitteriä. Olin myös jo aiemmin huomannu 21. luukun olevan erimuotoinen kuin muut, joten se jo paljasti, mitä luukku sisältää.


"And now, I'm just trying to change the world, one sequin at a time."


Tänään siis tuli pieni tarra-arkki, jossa on ihania villapaitakuvioita! Ja mikä parasta, tämä on myös nimetty: Fair Isle Style. Näitä täytyy ehdottomasti käyttää tänä jouluna, sillä noin pieniä villapaitakuvioita en jaksais ees yrittää maalata:)


****************


Tänäänkin oli tarkotus julkaista kynnet, mut eilen tarttu mukaan muutama lakka, jotka varmasti haluutte nähdä.

Essence on rantautunu nyt myös Lahden Kärkkäiselle, joten sinne oli ihan pakko päästä, kun meiltä on ehkä joku reilu 20 km sinne. Kärkkäinen vaan on niin sekava, etten meinannu aluks löytää ständiä mistään..

Mutta olihan se ihan taivas; niin paljon kaikkea ihanaa! Alla pari puhelinkuvaa hyllystä:


Olin varmaan puoli tuntia hyllyn eessä kattelemassa lakkoja ja meikkejä. Lopulta mukaan lähti viisi lakkaa ja testiin eyeliner. Lakat on Color & Go -lakkoja, vaikka ne kaikenmaailman special-lakatkin näytti houkettelevilta. Aattelin eka kuitenkin ottaa selvää, millasia ne on, ennen kuin ostan niitä:)

Peruslakat maksoi 1,99€/kpl, ja seuraavat lakat tuli kotiutettua:



That's What I Mint! oli kaikista selvin valinta, sillä mulla vaan on pakkomielle kaikkeen mintunväriseen. Tämä on aika lähellä Ciatén Peppermintyn väriä, ehkä Essence on kuitenkin hiukan vaaleampi.

Kiss Me, Freddy kiinnitti mun huomion toisena, sillä ainakin pullossa se on todella upea vihreä lakka hopealla glitterillä. Pohja näyttää hiukan metallinhohtavalta. Tämä ja That's What I Mint! on pakko yhdistää jossain lakkauksessa.

Be My Lucky Star pääsi täyttämään hopean tekstuurin tehtävän. Multa ei oikeastaan ennen löytyny hopeaa tekstuuria, ja nyt puuttuu enää kultanen tekstuuri. Tässä lakassa on mukana myös hologlitteriä, jeeee!

Dare It Nude on tosi kaunis nudelakka. Ihan perus creme, jonka näkemisen jälkeen tiesin heti tarvitsevani sen. Eikä mulla olekaan vielä saman sävyistä nudea ennestään.

Hey, Nude! lähti viimeisenä mukaan. Aluksi meinasin jättää lakan kokonaan ostamatta, mut en vaan voinut! Todella hieno vaalea tekstuuri, jossa on hopeaa shimmeriä ja glitteriä.

Eikö olekin aivan tajuttoman ihania lakkoja? Värimaailma on tosin aika yksitoikkoinen, mut mitäpä sitä muuta ostamaan, kun kerran tämmösistä tykkää:) Jokainen lakka on tervetullut kokoelmaan, enkä usko yhdenkään olevan pettymys.

14 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Ihan yllätyin, kuinka hienoja lakkoja Essencellä on! Vaikka olin ennestään monissa kuvissa nähnytkin merkin lakkoja, niin livenä kaikki näyttää kuitenki erilaiselle:)

      Poista
  2. Mä omistan myös ton Hey, Nude!n ja se on kyllä niiiiiiiiiiin upea! Sen päälle en vaan ikinä keksi mitään koristeluja, kun se on itessään niin kaunis ettei sitä halua "pilata" millään haha :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siksi se varmasti sopii aksenttikynsiin käytettäväksi ihan täydellisesti! :)

      Poista
  3. Ihanaa, kun Essencet on vihdoin Suomessa! <3 Mulla on kans Essenceltä eyeliner, ja se on kyllä paras mitä oon koskaan kokeillut :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä ja varsinkin kun ne eksy tännekin päin Suomea!
      Mä en pahemmin oo eyelineria käyttäny ennen, mut oon lukenu Essencen versiosta hyvää:)

      Poista
  4. Namit ostokset! Mää tykkään Essencen lakoista kovasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kanssa, jokin niissä vaan on! :)

      Poista
  5. Essencen lakat on aivan parhautta<3 Rakastan niitä ylikaiken. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulta taitaakin löytyä niitä ihan "muutama" ;D

      Poista
  6. Mulla on itseasiassa just kynsillä toi Kiss me, Freddy, ja on kyllä pakko harkita toista kappaletta. Aivan ihana huurteinen väri! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kuulla! Täytyy lakata sillä pian 8)

      Poista