sunnuntai 7. joulukuuta 2014

Luukku 7: Velvet Tuxedo + kynnet

Seitsemännen luukun takaa tuli ehdottomasti tähän mennessä mielenkiintoisin kynsilakka. Tämän päivän kalenteripostauksessa esittelen myös yhdet jouluiset kynnet:)


"Don't let yesterday take up too much of today."


Velvet Tuxedo on mustanharmaa.. satiinilakka? Koostumuksesta en osaa sanoa mitään testaamatta, mutta kovasti tää näyttää satiinilakalta shimmerillä. Pullossa Velvet Tuxedo on ainakin upea, ja tämänkin testaamista ootan innolla!

Ciatén sivuilla sekä muissa blogeissa tätä on kuvailtu sanoilla a smooth gunmetal gray.



****************


Taisin kuuluttaa kovaan ääneen joku aika sitten, että "MINÄHÄN EN OSALLISTU KAUNEUDENKAUPAN JOULUKYNSIKISAAN, en varmasti osallistu!!! Pystyn kyllä sivuuttamaan sen!"

En pystynyt sivuuttaa. Oon heikko.

Siltikään en innostu kilpailujärjestelmästä. Ensin lähetetyt kuvat olivat sivulla jo kuukauden ennen kilpailun virallista kampanja-aikaa, eli niillä toki oli jo lähtötilanteessa eniten ääniä. Osallistuin ihan vaan sen takia, että kilpailussa on myös toinen palkinto, joka ei riipu sosiaalisista suhteista mitenkään:)

Kynsien toteuttaminen oli sinällään helppoa, että nämä kynnet ideoin jo vuosi sitten tekokynsille. Tämän lisäksi multa löytyi juuri sopivat OPI-lakat toteutukseen (kisassahan ei muita lakkoja saanut käyttää). Koristelut sai toteuttaa kuitenkin muuten, joten maalasin akryylimaalilla kuviot kynsille.


Kaikissa kynsissä, paitsi pikkurillissä, on pohjalla tummanpunainen Manicurist of Seville, jonka oon taannoin haukkunut ihan lyttyyn värinsä puolesta. Nyt reilun vuoden jälkeen mä kuitenkin joudun myöntää tykkääväni tästä väristä. Ihmeiden aika ei siis ole ohi; mä tykkään punasesta lakasta kynsillä.

Pikkurillin kuorrutin kokonaan glittereillä, jotka on poimittu I Snow You Love Mestä. Laitoin myös keskisormeen noita ihan tajuttoman kauniita hexejä riviin. Lakka on kyllä ihan täydellinen joulukynsiin!

Valkoiset kuviot on sitten maalattu Oumaxin valkoisella akryylimaalilla. Oli kyllä vähän työlästä maalata pikkutarkkoja kuvioita, mut oon lopputulokseen tyytyväinen! Nuo onnistu paremmin kuin sillon vuosi sitten tekokynsille, eli ehkä kehitystä on tapahtunut maalaamisen kanssa?


En tiiä, huomasitteko eroa näissä kuvissa edellisiin kynsikuviin, mut nyt mulla on uusi kuvauspiste. Pitkäaikainen haave toteutui, eli hankin toisen päivänvalolampun ja siirsin kuvauspisteen lipaston päälle. Valotelttaa ei enää tarvita, mut vielä täytyy harjotella kuvaamista uuden viritelmän kanssa. Voisin vaikka tehdä postauksen uudesta kuvauspaikasta sitten, kun se on täysin valmis:)


OPI - Manicurist of Seville
OPI - I Snow You Love Me

Oumaxin akryylimaali, valk.

Kannattaa muuten käydä äänestämässä suosikkiaan, eli antamassa tähtiä, Kauneudenkaupan kisassa. Kaikkien äänestäneiden kesken nimittäin arvotaan 50€ arvoinen lahjakortti Kauneudenkauppaan:) Mun kynnet löytyy täältä, mikäli joku näistä innostu.

18 kommenttia :

  1. Nuo on kyllä niin upeat! Yhden mun lemppareista tuolla kisassa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ne sun minionit on kans hienot ^^

      Poista
  2. Joulukynnet on tosi komeat!

    Mä omistin varmaan vuoden päivät juuri tuon Velvet Tuxedon, muttei se koskaan lämmittänyt tarpeeksi että olisin kokeillut sitä, joten pistin eteenpäin. En oo varmaan vaan ottanut Ciate merkkiä "omakseni" vaikka lakat on vissiin ihan hyviä..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Mulla on testattuna nyt semmoset reilu 30 Ciatéa, eikä niistä pahaa sanottavaa juurikaan ole. Kaksi lakkaa on tähän mennessä olleet aika huonoja, mut huonoja yksilöitä on kaikilla merkeillä. Oon saanu semmosen käsityksen, että monet vierastaa Ciatén lakkoja, mut ite oon ollu tyytyväinen:) Tosin ilman joulukalentereita mulla ei varmaankaan merkkiä olisi:D

      Poista
  3. Kauniit! ♥

    Mulla oli jotenkin se käsitys, että voittajakynnet valitsee kilpailun järjestäjä, eikä ne äänestystulokset ratkaise kilpailua? Ymmärsinköhän nyt jotain väärin... Hmm.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Papu! :)
      Mä oon saanu semmosen kuvan, että sen 300 euron pääpalkinnon voittaa eniten ääniä saanut. Kauneudenkauppa taas valitsee oman suosikkinsa, joka voittaa uudet kausilakat ja olikohan jotain muuta? Jotain hyötyä noista äänistä piti kuitenkin olla, sillä sivuillahan kehotetaan mainostamaan omia kynsiä:D

      Poista
  4. Ihanat joulukynnet! Ja tosi herkullisen lakan sait taas kalenterista, ens vuonna pitää kyllä tilata tuo Ciaten joulukalenteri itellekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!
      En voi kun suositella Ciatén kalenteria; ei oo tarvinnu pettyä! :) Tosin ensi vuonna en välttämättä hanki, jos samat lakat alkaa kiertää uudelleen. Mutta jos ei ole ennen ollu Ciatén kalenteria, niin voi huoletta ostaa:)

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Se oli kyllä kunnon blingbling! Jos kärsivällisyyttä (ja aikaa poistamiseen) olis, kuorruttaisin joskus kaikki kynnet noilla hexeillä;D

      Poista
  6. Ihan täydelliset! Lakat sopii niin hyvin jouluun ja maalaukset on tosi upeat! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! <3 Tosin joku taisi mainita Kauneudenkaupan kisassa, että nää ei oo jouluiset kynnet:D

      Poista
  7. Tuo lakka on todella todella kaunis!
    Myös nuo sun kynnet on upeat, sopii täydellisesti jouluun<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Fani! <3 Varmaan ekat mieluisat joulukynnet, mitä oon itelleni tehny:)

      Poista