keskiviikko 7. tammikuuta 2015

Anna Gorelova by Dance Legend - Sage

Ostin itelleni nimpparilahjaksi uudesta Anna Gorelovan ja Dance Legendin talvikokoelmasta upean tumman Sage-nimisen pöllölakan. Oli hirmu vaikee päättää, minkä 12 lakasta valitsee! Ensin meinasin ostaa turkoosin Sirin, mut totesin sen olevan epäsopiva väri mun punasille sormille. Sageen oon tosi tyytyväinen, nyt kun oon muutenki tykästyny tosi paljon tummiin glitterlakkoihin.



Sagessa on musta jellypohja, tosi pieniä duochrome-flakieita ja pientä pyöreää hologlitteriä. Kertakaikkiaan upea ilmestys; glitterit on sopivan pieniä ja flakiet vaihtaa väriä sinisestä violettiin.

En luottanu Sagen peittävyyteen, sillä mun edelliset pöllölakat on olleet tosi ohuita koostumukselta ja siten huonosti peittäviä. Niinpä lakkasin alle kerroksen mustaa ja sen päälle Sagea kaksi kerrosta. Lakka levittyy nätisti ja glittereitä tulee tasasesti. Yhdellä kerroksella mustan päälle saa kauniin, hillityn tuloksen, mut mä halusin vähän enemmän glitteriä, joten lisäsin toisen ohuen kerroksen.




Näiden Anna Gorelovan talvilakkojen mukana tulee kuhunkin lakkaan sopiva kynsilakkasormus. Ideana mun mielestä ihan loistava, varsinkin kun on kaunis lakka kyseessä! Harmi vaan mulle sormus on ihan liian iso eikä pysy yhdessäkään sormessa. Lisäksi se on muutenkin niin suuri, ettei sovi mun lyhyille sormille. Onhan se hieno koriste pullon korkissa:D



Mikäli rakastuit Sageen yhtä paljon kuin minä, kannattaa kotiuttaa lakka MiNailsilta vielä kun sitä varastosta löytyy! Sivuilla on myös hyvä lähikuva lakasta kynsillä:)


(Gina Tricot - Black)
Anna Gorelova by Dance Legend - Sage

22 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Eikö vaan! Varmasti alkuvuoden yksi upeimmista mun kokoelmassa:)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Sage on, eikä ohut koostumuskaan haittaa yhtään kun mustan päälle laittaa:)

      Poista
  3. Wautsi mikä avaruuslakka! Kerrassaan upea ilmestys! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällaset avaruuslakat on ihan parhautta - niinku vaikka OPI:n Comet in the Sky! Jokin näissä tummapohjasissa vaan toimii:)

      Poista
  4. Oh my<3 Tuo on todella todella upea<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja livenä oli vieläkin upeampi, kun duochrome-flakiet erottu selkeämmin! :)

      Poista
  5. On tuo kyllä nätti! Itse tilasin pöllölakoista Ladan ja ilman aikaisempaa kokemusta niistä hämmästyin kovasti surkeaa peittävyyttä. Harmi kun niin kaunis lakka ei voi olla hyvälaatuinen samaan aikaan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että Lada on kanssa niin kaunis! :) Mulla on Sagen lisäksi Alenushka ja Lebedushka, jotka peittäivät yksinään aika huonosti.. Alenushkan kanssa vielä pärjää ilman pohjaa, mutta silti koostumus on tosi ohutta. Ilmeisesti ihan normaalia näissä Gorelovan lakoissa, mut onhan se nyt ihan pyllystä kun pitää kerrostaa toisen lakan päälle. Jos lakat ei olis niin hienoja, en ostais:D

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Joo, eikä kaipaa mitään koristeita seurakseen. Pelastaa hyvin kiireiset illat:)

      Poista
  7. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. wau ! aivan upea <3

    ps. damon siirtokuvien etsintä jatkuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tekis mieli lakata jo uudestaan tällä:D On se vaan ihana♥
      Ainii oon unohtanu koko jutun! Pitää vaikka palata asiaan sitte kun on taas aikaa miettiä jotain muuta ku opiskelua:D

      Poista