maanantai 20. huhtikuuta 2015

31 day nail challenge | Day 1: Red nails

Tätä oon miettiny jo pitkään ja multa on kyseltykin osallistumisestani 31 päivän lakkaushaasteeseen. Onhan kyseinen haaste nähty vähintään kerran melkeenpä jokaisessa blogissa, ja nyt tullaan näkemään täälläkin. Syynä haasteen aloittamiseen on se, että mulla on kyllä intoa lakata kynsiä, mut ideat on ihan hukassa. Teen koko ajan tosi samantyylisiä kynsiä, joten nyt haluan vähän vaihtelua lakkailuun. Lisäksi haasteessa on monia lakkaustyylejä, joita mun on pitänyt jo ajat sitten kokeilla. Ekoina päivinä ei tulla kuitenkaan näkemään mitään erikoista tai uutta.


En toteuta haastetta päivittäin ja luultavasti välissä tullaan näkemään jotain muutakin. Oon tosi innoissani tästä haasteesta, ja moneen kohtaan oon jo suunnitellu kynnet :)


Ekana päivänä vuorossa oli punaiset kynnet. Vierastan punasta aika paljon kynsillä, joten halusin valita mahdollisimman kivan lakan. Ciatén Play Date on sellanen punasen ja pinkin välimaastossa oleva, joten se sai kelvata haasteeseen. Ciatén sivuilla tämä kuvataan pinkiksi, mut suurimmaksi osaksi lakka näyttäytyy mun silmään punaisena.

Play Date on crelly, jonka peittävyys oli aika huono. Muistin laadun paremmaksi, kunnes tajusin, että mullahan oli edellisellä kerralla huomattavasti lyhyemmät kynnet. Nyt lakkasin kolmisen kerrosta, minkä jälkeen kärjet kuulsi vielä. Siispä pilkkutikku käteen ja tekemään kukkia kärkiin. Käytin mustan lakan lisäksi hopeaa kukkien keskelle sekä ympärille.


En ole vieläkään varma, tykkäänkö näistä vai en. Pilkkutikkukukat on ihania, mut näitä kynsiä vierastin silti luultavasti punasen lakan takia. No mutta, seuraavat pilkkutikkukukkakynnet onnistu jo paremmin! :)


Ciaté - Play Date
Ciaté - Fit For A Queen
Gina Tricot - Black

18 kommenttia :

  1. Mä tykkään näistä tosi paljon! Noi kukat tuolla kärjissä on aivan ihanat! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että, kiva kuulla! Kiitos Sara! <3

      Poista
  2. Mä voin sanoa, että mä tykkään näistä ja paljon! Itse asiassa tykkään sun kaikista kynsissä missä on noita söpöjä kukkia. Sä taidat sen homman. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kukkakynnet on parhautta! Sun kynsillä oon kans ihaillu dotting tool -kukkia :) Kiitos paljon! <3

      Poista
  3. Haha, mäkin oon jo tehnyt tuon listan itselleni valmiiksi, nyt kun vielä saisi aloitettua tämän samaisen haasteen. :D Mäkin aion toteuttaa sen niin, että en joka päivä lakkaile, vaan menen listan mukaan silloin kun vaihdan lakkaukset. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Tää on mun mielestä kiva haaste, vaikka onkin aika nähty jo. Mutta kaikkihan tekee kuitenki erilaisia haastekynsiä, joten ite tykkään ainakin seurata tätä! :)
      En ite pystyisi siihen, että joka päivä lakkaisin kynnet - varsinkaan kuukauden ajan :D On sitä muutakin elämää, niin tää haasteen toteuttaminen fiilispohjalta on just hyvä!

      Poista