keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

My favorite polish + Nail It!

Tästä blogista löytyy jo aikaisempi postaus tän päivän lakasta, mutta koska uskon kuvaustaitojeni kehittyneen elokuulta 2012, päätin tehdä uuden postauksen lakalle. Tämä kyseinen lakka oli kynsilläni koko pääsiäisviikonlopun, sillä aikaa ei riittänyt synttärivalmistelujen ohella monimutkaisiin kynsiin. Ja totesin tämän lakan sopivan täydellisesti bilelakaksi.


No, arvasiko joku jo, mikä lakka on kyseessä? Teenage Dream tietenkin. Kynsillä on lakkaa kolme kerrosta kera kahden päällyslakkakerroksen.



OPI - Teenage Dream

Uusien lakkojen rantautuessa kotiin tuntuu, että lempilakka vaihtuu jatkuvasti. Kuitenkin aina kun saan Teenage Dreamin kynsille, olen ihan varma, ettei parempaa lakkaa löydy. Se sama tunne on säilynyt nämä 2 ja puoli vuotta, ja uskon sen säilyvän vielä pitkään. Ainoa lakka, jota oon tarkotuksella hankkinut varapullon. Ja ainoa lakka, jota jaksan pitää kynsillä monta päivää kyllästymättä. Teenage Dream on rakkautta pullossa ja kynsillä. Piste.

Ai niin, se vanha postaus löytyy täältä. Kattokaa omalla vastuulla, sillä nuo kuvat ja teksti on jotain aika kamalaa. Vuoden takaa löytyy myös postaus, jossa on esitelty TD toisen lakan päällä. Uudemmassa postauksessa kuvat ovat jo parempaan suuntaan, joten ei tarvitse pelätä linkin avaamista.


Lopuksi vielä täytyy esitellä uusin Nail It! -lehti. (Siis uusin Suomessa, Jenkeissä on vissiin jo uudempi ilmestynyt, mutta Suomi tulee aina jäljessä. Kaikessa.)

Mulla oli ollut hiukan huono päivä, joten piristykseksi päätin ostaa uusimman lehden. Mietin tosin ensin pitkään, tarviinko tosiaan tätäkin numeroa, mutta lopulta kiikutin sen kassan kautta kotiin. Ja kotona lehteä lukiessa oli pudota penkiltä, kun näin tämän sivun:




MUN KYNNET! Olin jo ihan unohtanut, että lähetin nuo lehteen. Olin myös ihan varma lähettäessä, ettei ne tuonne pääsisi, koska en oikeastaan edes pitänyt kynsistä. Ne vaan sattuivat olemaan ainoat negative spacet sillä hetkellä :D Mutta nyt ne kuitenkin komeilee samalla sivulla mm. taidokkaan Cristinan (@crisalvarado17) kynsien kanssa. Hui.

Viime kesänäkin mun kynsikuva julkaistiin samaisessa lehdessä. Tästä postauksesta löytyy kuvat siitä. Että sitä voikin ilahtua jostain asiasta näin paljon!

14 kommenttia :

  1. Teenage Dream on kyllä täydellinen lakka! Ja onnea tuosta lehtijulkaisusta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, onneksi löytyy varapullo :D Kiitos!

      Poista
  2. Ohh, mahtavaa! <3 Sun kynnet on kyllä niin upeita, että en yhtään ihmettele.<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Fani! ♥ Onhan tuo ihan uskomatonta, että mun kynnet on tuonne päätyny! Oon niin ilonen siitä :)

      Poista
  3. Upeat kynnet ja kiva että pääsivät lehteen

    VastaaPoista
  4. Ooo niin isot onnittelut lehteen pääsemisestä! Oot ansainnut sen (:

    VastaaPoista
  5. Kuola valuu kun kattoo noita kynsikuvia... Onnea lehtijutusta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi kun tätä ei enää mistään löydä kohtuuhinnalla.. :/ Kiitos paljon! ♥

      Poista
  6. VAU, onnea! Kaks kertaa vielä, mahtavaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä vaan, oon vieläkin fiiliksissä! Kiitos :)

      Poista
  7. Wau! Tosi upea lakka! Onnea lehteen pääsemisestä! :)

    VastaaPoista