maanantai 11. toukokuuta 2015

31 day nail challenge | Day 6: Violet nails

Oon kuolannu Essien Flowerista-kokoelman perään jo heti ekoista kuvista lähtien. Voisin ihan tosissani ostaa kokoelman kaikki lakat, mut rahatilanne iskee vasten kasvoja nauraen räkäsesti. Siispä en osta yhtäkään lakkaa kokoelmasta.


Lohdutuksena lakkasin Ciatén violetilla Cabaretilla uskotellen itselleni, että se korvaa Flowerista-kokoelman nimikkolakan. Tiedän kyllä, että Cabaret on kaukana tuosta ihanasta violetista Essiestä, joten ei tarvitse kommenteissa kääntää veistä haavassa :D

Cabaretin koostumus on ohutta, joten sitä tarvitsi kolme kerrosta. On se jokaisen kerroksen arvoinen, sillä tykkään sävystä ihan possuna. Mun ihon väriin ei meinaa sopia violetit lakat, mut Cabaret tekee poikkeuksen. (Ja nyt uskottelen itelleni, että Flowerista ei taatusti sopisi mun iholle.)


Koska päivän värinä oli violetti, päätin mennä samalla linjalla koristeluidenkin kanssa. Pilkuissa on käytetty vaaleanviolettia ja violettiin taittavaa harmaata, jotka sopivat pohjaväriin loistavasti. Pidin kynsistä kokonaisuudessaan paljon, vaikka olivatkin ehkä maailman helpoimmat kynnet toteuttaa :)

Kynsiin tuli kuvissa ihan karseat heijastukset, enkä ymmärrä miten. Samalla tavalla kuvasin kuin ennenkin, mut silti heijastukset on häiritsevämmät kuin koskaan ennen.


Ciaté - Cabaret
Ciaté - Pillow Fight
Ciaté - Sugar Plum

20 kommenttia :

  1. Sä saat yksinkertaisetkin kynnet näyttään superhyvältä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mä kun luulin näiden kuvien olevan epäedustavat :D Voi kiitos! ♥

      Poista
  2. Oon samaa mieltä Heidin kanssa, saat yksinkertaisetkin kynnet näyttämään upeilta! :)

    VastaaPoista
  3. Kauniit! Ja noi heijastukset ei ainakaan mua haittaa, ne päinvastoin saa kynnet vaikuttamaan entistä kiiltävämmiltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sepä kiva kuulla :) Kiitos paljon!

      Poista
  4. Ihanat pilkkukynnet. :3 Ei muakaan häiritse nuo heijastukset yhtään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Mua ne jotenki häiritsee tosi paljon, mut hyvä jos ei muita häiritse.

      Poista
  5. Ihanat kynnet! Cabaret on ainakin mulle sävyn puolesta enemmän mieleen kuin Flowerista eli hyvän korvikkeen löysit. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Helmi! Tykkään Cabaretin sävystä paljon, joten ehkä Flowerista ei ole pakko-ostos.. :)

      Poista
  6. Ihanat kynnet <3 Flowerista ei olisi ollut yhtään noin kiva kuin tyylikäs Ciaté;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Lohdullista kuulla, kyllä mä voin elää ilman sitäkin :)

      Poista
  7. Onpa ihana lakkaus! Mä en tajua miten sun pilkut on aina niin täydellisiä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Onhan noita pilkkuja tullut tehtyä vaikka kuinka, joten ehkä siinä on syy :D

      Poista