maanantai 25. toukokuuta 2015

31 day nail challenge | Day 9: Rainbow nails

Sateenkaarikynsiä odotin haasteessa paljon, sillä mulla oli jo valmis idea kynsiin. Oon ihaillut jo pitkään matattuja valkoisia kynsiä, joissa on värikkäitä niittejä. Ainoa mikä jäi mun kynsistä puuttumaan oli mattalakka, sillä mun ainut mattapäällyslakka on mennyt huonoksi. Mutta kynsistä tuli silti erittäin mieluiset!


Aluksi meinasin laittaa joka kynsiin niittejä kaikissa väreissä, mutta siitä olisi ehkä tullut omaan silmään vähän rauhaton yhdistelmä. Päädyin laittamaan yhteen kynteen aina yhtä väriä, minkä seurauksena oli yksi väri kuudesta jätettävä pois. Lopulta vihreä sai lähteä, sillä se oli niiteistä vähiten mieluisin.


Tällaiset kynnet pitää ehdottomasti tehdä kesällä uudestaan. Yhdet mun suosikeista ikinä :)



Gina Tricot - White

neliöt niitit (saatu)

16 kommenttia :

  1. Ihanat :) valkoinen on hyvä tausta kirkkaille väreille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ja jep, oon toteuttanu tämmöset samantyyliset kynnet joskus lakoilla, ja tykkäsin niistäkin tosi paljon :)

      Poista
  2. Toimii! Mäkin oon yrittänyt miettiä etukäteen noita teemoja, mutta yhtään en ole vielä keksinyt. :'D Keksin lennosta koristelut ja sitten ne on aina leimoja. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on tällä hetkellä muutamille seuraaville aiheille kynnet suunniteltu, mut monesti suunnitelma vaihtuu lakkamisen alkaessa :D Mä alotin tän haasteen siksi, etten tekisi koko ajan samanlaisia kynsiä pilkkutikulla :D

      Poista
  3. Ihanan raikkaat kynnet! Miten sä saitkin niitit noin suoraan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Raikkaat tosiaan, kiitos! :) Voi kuule, ne saattaa näyttää suorilta, mut omasta mielestä jäi vinoksi, vaikka asettelin niitä hyvän tovin :D

      Poista
  4. Mahtavat! Ihan täydelliset haasteeseen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielest sopi kans tosi hyvin tähän :) Kiitos Fani! <3

      Poista
  5. Ihanat :)! Mul on ollu aika samantyylinen lakkaus kaaaaauan suunnitteilla, mut vaan pastellisilla niiteillä. Jospas sais ne joskus tehtyä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooh, tahtoo pastellinsävysiä niittejä! Näyttäs varmaan tosi kivalta 8)

      Poista