keskiviikko 10. kesäkuuta 2015

31 day nail challenge | Day 14: Flowers

Toinen Helsingistä ostamani Picture Polish on Honeymoon, jonka on suunnitellut Manicurator-blogin Victoria. Lopputuloksena oli kaunis merenvihreä glassflecked sinertävällä ja vaaleanpunaisella hitulalla. Mun kuvista on turha edes etsiä häivähdystä vaaleanpunaisesta, joten suosittelen googlettamaan, jos lakka kiinnostaa enemmän :)


Lakkasin Honeymoonia kolme reilua kerrosta, joka ei kuitenkaan taannut täyttä peittävyyttä. Mun lakkaustyyli ei näköjään sovi Picture Polishin lakoille, sillä yhtäkään en ole saanut yksinään peittämään (tosin kokeiltuja on vain kolme). Pieni läpikuultavuus ei mua kuitenkaan häirinnyt, sillä lakka levittyi muuten tasaisesti.



Koska kukkia piti tehdä, niin päädyin maalaamaan niitä akryylimaaleilla. Suunnitelmissa mulla oli hienot one stroke -kukat, jotka lopulta vaihtuivat normaaleihin vaaleanpunaisiin kukkiin. Maalauksista tuli mun silmään sekavat ja rauhattomat, joskin ne kyllä näytti kauempaa katsottuna hyvältä. Hmm, ehkä varmempaa olisi ollut tehdä pelkkiä pilkkutikkukukkia ;)



Picture Polish - Honeymoon

Oumaxi-akryylimaalit, valk., musta, magenta

hopeat strassit hyrrästä

16 kommenttia :

  1. Ihanan erilainen tuo merenvihreä lakka! Mun on pitänyt jo niin kauan tutustua Picture Polishin lakkoihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa tutustua ja kokeilla; mulle ei oo tullu vielä pettymyksiä vastaan ja muiltakin oon kuullu paljon hyvää :)

      Poista
  2. Oih aivan täydelliset kynnet! <3 ja tosi kivan värinen tuo Picture Polishin lakka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emmi <3 Honeymoon on jo pelkästään sävyltään uniikki mun lakkakokoelmassa.

      Poista
  3. Oih tuo lakka on ihana ja iihanat nuo kukkasetki, sopii hyvin yhteen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo, halusin yhdistää lakkaan vaaleanpunaista, ja näköjään toimi hyvin :)

      Poista
  4. Onpa upea tuo Picture Polish! Oon aiemmin nähnyt siitä kuvia sen suuremmin innostumatta, mutta sun kuvissa iskee kyllä ihan täysillä! Kauniit on myös kukat, ihanat kynnet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh wau! Mä kun kuvittelin näiden kuvien olevan epäedustavat :D Mutta ihana kuulla ja kiitos paljon! :)

      Poista
  5. On se Honeymoon vaan nätti :) ja söpöt kukkaset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ja ihanan uniikki lakka! Kiitos :)

      Poista
  6. Toi on niin sun värinen lakka <3

    VastaaPoista
  7. iihanat <3 se on vaa hyvä että välillä repäset ja maalaat kukkia pilkuttamisen sijaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se kai, mut arvaa vaan onks mul tälläkin hetkellä kynsillä pilkkutikkukukkia :'D

      Poista
  8. Ihanat<3 Toi Honey Moon on näissä sun kuvissa tosi kaunis! Oon muita kuvia siitä katsonut ja niissä tää näyttää ihan tylsältä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos hirmusesti ♥ Ihan uskomatonta, että mun kuvat on niin onnistuneet! Ite oon nähnyt nimittäin parempiakin, mutta toisaalta omista on aina niin kriittinen :D

      Poista