maanantai 8. kesäkuuta 2015

Pitsikynnet juhlaan

Hiukan myöhässä julkaisuun pääsee kevät- ja yo-juhlaan tehdyt kynnet. Viimeseen iltaan jätin myös kynsien teon, mikä on mulle ihan normaalia. Aina kun pitää tehdä kynnet juhlaan tai muuhun vastaavaan, niin alotan lakkaamisen kymmenen aikaa illalla. Sitten vielä ihmettelen, kun en jaksa mitään erikoista tehdä :D


Näihin kynsiin mulla oli sentään idea jo valmis. Päällä mulla oli nude mekko, jossa on musta pitsi nuden kankaan päällä. Kynsiä en halunnut nudeiksi, vaan valitsin vihreä, joka sopi silmämeikin kanssa yhteen. OPI:n keväinen That's Hula-rious! oli ihan loistava tähän tarkoitukseen.

Sain Born Pretty Storesta testiin pitsisiirtokuvia ihan loistavaan aikaan. Niinpä päädyin yksinkertaisesti laittamaan vihreän lakan päälle siirtokuvat joka kynteen. Näistä tuli mun mielestä tosi nätit, ja sopivat mekkoon ja meikkiin hyvin :)



OPI - That's Hula-rious!

pitsisiirtokuvat (malli XF1342)

Siirtokuva-arkki on saatu testiin Born Pretty Storesta. Koodilla 2UG10 saa 10% alennuksen tilauksista. En hyödy linkeistä tai koodin käytöstä :)

34 kommenttia :

  1. Yksinkertaiset, mutta niin upeat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taisin siis onnistua tavoitteessa :) Kiitos Emmi!

      Poista
  2. Vau, nää on kyllä upeat! :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat. Tuo minttu on niin nätti. *.*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se on kyllä tosi nätti vihreä :3

      Poista
  4. Tosi ihanat!
    Mulla on myös tuota pitsidecalia ja mullahan on myös Color Clubin La Petite Mint-sieuria, joka ainakin mun mielestä näyttää hyvin paljon samalta kuin Hula-rious! Hmmmm...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! No niin, siinä tapauksessa tiedät mitä tehdä seuraavaksi :D

      Poista
    2. Mun oli pakko apinoida nää! Tosin käytin noita kapeampia pitsejä tällä kertaa. :)
      http://kuukynnet.blogspot.fi/2015/07/herkkiskynnet-polttarikynnet.html

      Poista
    3. Miten multa on menny tää kommentti ihan ohi?! Upealta näyttää myös sun lopputulos :)

      Poista
  5. Onpa söpöt! Pitsikuviot näyttää leimauslaatassa usein jotenkin "raskailta" ja siksi en oo itse niitä vielä tehnytkään, vaikka yksi MoYou laatta löytyykin pelkästään sellaisia... Pitäisi kyllä kokeilla. Nää ei oo yhtään raskaan näköiset kynnet, ja Hulariouskin on ihan nimensa veroinen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mulla ei olekaan kokemusta pitsileimoista, ja näitä kynsiä ennen olin käyttäny vaan kerran pitsisiirtokuvia. En siis ole kokenu ainakaan tähän asti pitsejä siirtokuvissa raskaiksi, ja hyvä jos ei näytä muistakaan siltä :)

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Ja mä tykkään niistä sun pitsikynsistä kans <3

      Poista
  7. Ihanan värinen toi hularious ja tosi nätit nuo pitsit :) Pitää ehkä itsekin hommata noita decaileja on niin kivan näköiset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! Mulla on noita samoja pitsisiirtokuvia kaikki neljä eri vaihtoehtoa, ja jokanen on mun mielestä kiva :) Näillä saa helposti ja nopeasti näyttävät kynnet!

      Poista