sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

Uusi nuderakkaus

Ihastuin Kärkkäisellä käydessäni Essencen I ♥ Trends -kokoelman nudelakkoihin. Olin ennen sivuuttanut ne ja keskittynyt lähinnä perusvalikoimaan, mutta en voinut vastustaa nudeja enää. Mukaan tarttui maltillisesti kaksi The Nudes -lakkaa, joista ensimmäisen esittelen tänään.

I Nude It on vaalea beige nude, jossa on mukana kultaista shimmeriä. Kynnellä shimmer erottui aika heikosti, mikä tosin ei haitannut, sillä pidän lakasta enemmän ilman sitä. Laatu oli mainio; kahdella kerroksella tasainen pinta ja kolmannella peitti kärjet täysin. Juuri tällaiset rusehtavat nudet on mulle parhaita :)


Lähdin lakkaamaan I Nude Itin kaveriksi perusskittletteä. Nimettömiin glitteriksi Essien On A Silver Platter ja keskareihin valkoiset aksenttikynnet pilkkutikkukukilla. Etusormiin piti vielä lisätä glitterpilkut, koska lakkaus näytti ilman niitä vähän tyhjältä.


Kynnet on näissä kuvissa aika nysät, koska juhannus oli kynsille liian rankka. On mulla yhdessä kynnessä jopa suodatinpussipaikka, ja oon aika ylpeä, kun sitä ei heti erota lakkauksien alta :D Ennen en oo onnistunu tekemään näin huomaamatonta paikkaa.


Essence - I Nude It
Essie - On A Silver Platter
OPI - Love.Angel.Music.Baby.
Gina Tricot - White

14 kommenttia :

  1. Ihanat! On kyllä nätti tuo nude. <3

    Onko ärsyttävämpää kuin kynnen katkeaminen ja sen paikkaaminen.... Arght..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, se on tosi kaunis ^^
      Se on niiin ärsyttävää.. Harvemmin teen paikkoja, vaan suosiolla lyhennän. Kynsi katkes tällä kertaa sen verran pitkältä, että oli pakko paikata.. Mut onneks paikka on jo melkeen pois, kun kynnet kasvaa sitä tahtia :)

      Poista
  2. Onpa nätskät :) Mä en oo sattumalta löytänyt itselle vielä sitä the nudea. Tarkotuksella en oo yrittänytkään etsiä, koska nude ei oo niitä lempivärejä. Mutta kyllä mä taidan alkaa pikkuhiljaa tarvitsemaan jonkun hyvän nuden!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mulla on tällä hetkellä vähän liikaa lempinudeja, enkä osaa valita parasta :D Kaikki on omalla tavallaan kivoja!

      Poista
  3. Kaunis lakkaus :) omistan itsekin Silver Platterin. Oikein näyttävä lakka, vähän nihkeästi olen saanut sitä kuitenkin käytettyä. Eipä noi sun kynnet kovin nysältä näytä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Se on vähän haastava lakka yhdistää muihin, joten sen takia mullakin aika harvoin käytössä. Upea se kuitenkin on ♥
      Ei ne ehkä kaikile ole nysät, mut mulle on :D Tosin tällä hetkellä mulla on vielä näistäkin lyhyemmät, hui!

      Poista
  4. Kauniit! Toi kukkakynsi on ihana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kukka-aksentit on mun lemppareita! Kiitos :)

      Poista