keskiviikko 22. heinäkuuta 2015

Cherish & Sizzle

Innostuin sen verran paljon spiraalimaisesta pilkuttelusta, että tein pian toisetkin pilkkukynnet. Ensimmäiset löytyy täältä, ja toiset tästä postauksesta. Näistä toisista tuli mun mielestä paljon kivemmat kuin edellisistä :)


Lakoiksi valitsin kaksi Picture Polishia, Cherishin ja Sizzlen. Neonpinkki ja nude sopii toisiinsa tosi hyvin, ja olin jo jonkun aikaa kaavaillut yhdistäväni nämä kaksi lakkaa. Sizzleä on etusormissa ja peukaloissa kolme kerrosta, ja saman määrän lakkasin Cherishiä pikkurilleihin. Kumpikaan ei ole kovin peittävä, joten alle kannattaa laittaa peittävämpi lakka. Olin niin innoissani lakoista, että en muistanut laittaa alle muuta kuin aluslakan.

Kameran tarkennus muuten heitti volttia kynsiä kuvatessa, kiitos kirkkaan Sizzlen.



Pilkkukynsissä pohjalla on pari kerrosta valkoista. Tällä kertaa pilkutus ei sujunut niin vaivattomasti, mikä saattaa näkyä nimettömän kohdalla. En kuitenkaan jaksanut välittää pikkuvioista, sillä lakkaus oli muuten niin mieluinen :) Sizzle ja Cherish heräsivät ihanasti eloon auringonpaisteessa holohippujensa ansiosta!


Picture Polish - Cherish
Picture Polish - Sizzle
Gina Tricot - White

32 kommenttia :

  1. Mä oon haaveillut pystyväni tekemään tälläiset spriaalipilkuttelut joku päivä.
    Nää on superkivan näköiset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon kyllä, että sä vielä pystyt tämmösiin! Kiitos Heidi :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos! Olisin viihtynyt näillä vaikka kuinka pitkään :)

      Poista
  3. Jospa määki saisin joku päivä aikaseksi ton tapaset pilkkukynnet!

    VastaaPoista
  4. Oi että, niin ihanan ja pirtsakan näköinen lakkaus! Ei varmaan tule yllätyksenä, että tykkään tästä nuden ja kirkkaan pinkin yhdistelmästä ihan hulluna. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ei kyllä yllättänyt ollenkaan, mut se vaan on tosiasia, että ne toimii loistavasti yhdessä :)

      Poista
  5. Oooh, aivan ihanat! <3 Hmm, sopiskohan nämä koristukset manteleihin...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ♥ Sun pitää testata, sittehän sen tietää :D

      Poista
  6. wouu, huikeet ! <3 mä oon tehnyt tälläset pilkkupyörteet viimeksi kynsille puolitoista vuotta sitten, pitäisköhän kokeilla uudestaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ♥ Miks mä en oo nähny semmosia?! Pitääkin käydä selaamassa teiän blogia, tahtoo nähdä 8)

      Poista
  7. Upeat!! ♡ Toi sizzle on kyl hieno lakka, onneks sain sille korvaajan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä en oo kuullutkaan, että sille olis dupea. Mikä lakka on kyseessä? :)

      Poista
    2. Ei se ihan täysi dupe ole, mutta lähellä. Paljastan sen blogissa loppuviikosta ;)

      Poista
  8. Todella kauniit lakkaukset! Ihanan harmonisen näköinen pilkuttelukuvio :)

    VastaaPoista
  9. Wau miten ihanat! Nää värit on syötävän hyvät yhdessä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös olekin, ihan loistavasti sopii neonpinkii nudeen 8) Kiitos!

      Poista
  10. Oih, nää on niin kauniit ja upeat <3 Oon ihan sanaton!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon aina sanaton näistä sun kommenteista, kiitos! <3

      Poista
  11. Ihanat! Noi pilkkuspiraalit on tosi upeet :) Täytyis iteki taas tehdä sellaset. Oon kerran aikasemmin kokeillu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Tuo on nopea mutta näyttävä tapa tehdä koristelut :)

      Poista
  12. Herkut! En ole itse kokeillut noita spiraaleja, mutta ovat kyllä tosi kauniit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kannattaa kokeilla, näihin jää koukkuun :D

      Poista
  13. Tykkäsin kovasti edellisistäkin spiraaleista. Nämä ovat vähintäänkin yhtä upeat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä tykkään kyllä näistä enemmän :)

      Poista