perjantai 17. heinäkuuta 2015

I'm Lost In You

Multa löyty vielä yksi testaamaton nudekokoelman Essence, joten se pääsi seuraavaksi kynsille. I'm Lost In You on kaunis toffeenruskea creme, jonka laatu on melko moitteeton. Kahdella kerroksella tuli hyvä peittävyys, mutta en nyt millään muista, laitoinko varuilta vielä kolmannen.

Kaveriksi nudelle valitsin DaLen Night Rangerin, koska mun teki mieli lakata tuolla sinisellä ihanuudella. Oon ennenkin parittanut Night Rangerin nuden kanssa ja koska se näytti sillonkin hyvältä, päätin kokeilla nyt myös.


Keskisormiin testasin ekaa kertaa pilkuttelua tuolleen spiraalimaisesti. Mun on jo ikuisuuden pitänyt kokeilla tuota, mut oon aina pelänny mokaavani pahasti :D Yllättävän helpoksi se kuitenkin osottautui, joten varmasti teen jatkossakin! Kynnet näytti vielä aika tyhjiltä, joten etusormiin lisäsin valkoiset pilkut.


Jäin muuten miettimään, onkohan I'm Lost In You kuinka lähellä OPI:n My Way or Norway? -lakkaa? OPI on ollut jo pitkään hankintalistalla, mutta houkutuksesta huolimatta aina jäänyt ostamatta.


Dance Legend - Night Ranger
Essence - I'm Lost In You
Gina Tricot - White

21 kommenttia :

  1. Voih, ei tyypillisimmät lakkamieltymykseni kohteet, mutta sekä DaLe, että Essence näyttävät kynsilläsi upeilta ja sopivat niin sievästi yhteen! :) Ja kieltämättä Night Ranger toimii pilkutuksissa älyttömän kauniisti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitoksia! ^^ Oon vieläkin epävarma, sopiiko tuo Essence mun ihonväriin, mut ainakin kuvissa se näyttää kivalle :D Night Ranger taas on ihan huippu, tahtoisin lisää Wow Prism -lakkoja!

      Poista
  2. Hitsi sä hallitset hyvin tuon pilkuttelun! Upeat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä tulee pilkuteltua niin usein, että olis ihme, jos ei kehitystä tulis :D Kiitos ihana <3

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitti! Tekis mieli tehdä tuollaset pilkkukynnet uusiksi 8)

      Poista
  4. OPI on tuon rinnalla niiiiin erilainen! OPI on huomattavasti keltaisempi ja sävy on jotenkin rikkaampi. Toi Essence on aika osuva sekoitus You Don't Know Jacquesia ja Barefoot in Barcelonaa. Mä meinaan just tällä viikolla oon vertaillut näitä keskenään : DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Että jos Essence on suklaa niin OPI on sitten toffee! Mä sanoisin, että kyllä, tarvitset sen! ((:

      Poista
    2. Kiitos tästä mainospuheesta, kävin tänää Kicksistä hakee itelleni sen OPI:n :D Ja mikä tuuri, sillä niitä oli enää yksi siellä alelaarissa!

      Poista
  5. Ihana väriyhdistelmä ja upea tuo spiraalipilkutus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Innostuin tuota spiraalista niin paljon, että tein uudestaan sellasen kynsille :D

      Poista
  6. Ihanat<3 Tuo sininen ja nude sopii älyttömän hyvin yhteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Joo niin ne sopi, nuden kanssa on kiva yhdistää kaikkea värillistä :)

      Poista
  7. Aih että, onpa tyylikäs lakkaus! ♥ Todella kauniisti toteutettu pilkkuspiraali, pitää itsekin testata joskus tuollaista - tuskin siitä näin nättiä kuitenkaan tulee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Mua aluksi pelotti spiraalin olevan vaikea tehdä, mut ei se oikeesti oo niin vaikea kuin kuvittelisi. Joten rohkeasti vaan kokeilemaan :)

      Poista