maanantai 20. heinäkuuta 2015

Minttua ja mustaa

Mun on jo jonkun aikaa pitänyt yhdistää mustaa ja minttua samaan lakkaukseen, sillä Anniinan blogissa on ollut aivan ihania lakkauksia kyseisillä väreillä. Ryhdyin siis apinoimaan, ja lopputuloksen huomasin olevan aivan kuin näiden ja näiden kynsien yhdistelmä.

Täytyy kyllä vielä vähän kehua Anniinan kynsiä, oon nimittäin niin kateellinen niiden muodolle. Jos mulla ei olisi hevosharrastusta, viilaisin omat kynteni heti samanmallisiksi kuin Anniinalla! :D


Minttuna toimi tällä kertaa Blossom Dandy, jolla pääsin ekaa kertaa lakkaamaan kunnolla kynnet. Kaksi helppoa kerrosta riitti lyhyille kynsille juuri ja juuri, pidemmille oisin vielä lisänny kolmannen. Nimettömissä ja pikkusormissa on Ginan mustaa, ja nimettömissä sen päällä vielä Essencen Headphones On! -glitteriä kerros.


Etu- ja keskisormissa on pitkästä aikaa pilkkutikkukukkia, jee! Kokonaisuutena kynnet onnistu mun mielestä kivasti, joten kiitos Anniinalle inspiraatiosta :) Ei voi kun vaan todeta, että mintun ja mustan yhdistelmä tosiaan toimii.


Essie - Blossom Dandy
Essence - Headphones On!
Gina Tricot - Black

30 kommenttia :

  1. Tosi nätit! Musta ja minttu on kyl toimiva yhistelmä melkeen aina. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! En ymmärrä, miten en oo aiemmin näitä yhdistänyt :)

      Poista
  2. Ihanat! Värit ja nuo kukat <3!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli ihana tehä noita kukkia, kun edellisestä kerrasta on kuitenki sen verran aikaa :D Kiitos Fani ♥

      Poista
  3. Ooh aivan ihanat!<3 musta ja minttu kyllä todellakin sopivat yhteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Niinpä, mut ihme kun niitä ei oo hirveesti missään näkyny yhdistettynä samaan lakkaukseen.

      Poista
  4. Iik! Mä en tarvitse Blossom Dandyä, mä en tarvitse Blossom Dandyä. Hitsi miten se on nätti! Mutta kun mulla on Mint Candy Apple niin en kai mä tarvii Blosson Dandyä? Vai tarviinko mä Blossom Dandyn? Mahtava tuo Essencen lakka mustan päällä. Miten mä en saa sitäkään testattua koskaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikäli oot minttulakkojen suuri ystävä, sä tarviit sen ;) Silloin kun olin Blossom Dandyä ostamassa, niin vertasin sitä Mint Candy Appleen, ja aika samanlaisiahan ne ovat. On niissä ihan pieni ero, olisko MCA ollut enemmän vihertävä ja BD sinertävä :D Kyllä musta tuntuu, että tuun vielä joskus kaukaisessa tulevaisuudessa Mint Candy Apple ostamaan..
      Tuo Essence on sen verran ohut, että en lähtis kerrostaa sitä ittensä päälle. Mustan päällä se tosiaan on kiva, joten ei kun vaan otat sen kokeiluun!

      Poista
  5. Tosi kauniit! Ihana väriyhdistelmä!! :)

    VastaaPoista
  6. Minttu ja musta todellakin toimii yhdessä - täytyy pitää mielessä! :) Tuo Essence onkin aika herkullisen näköinen tapaus :o (Blossom Dandy nyt onkin jo vanha suosikki :D )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kannattaa kokeilla! Essence on ihana, mut harmi vaan se on vanhoja Colour & Go -lakkoja, eli ei sitä enää kaupoista löydy :/

      Poista
  7. wau ! noi kukkaset on älyttömän söpöt <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pilkkutikkukukat on ihan parhautta ♥

      Poista
  8. Oi, kauniit kynnet! Mullakin on itse asiassa juuri kynsillä minttua ja mustaa eli hyvä yhdistelmä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Helmi :) Mikä sattuma! Paitsi että mulla taisi olla nää kynnet viikko sitten :D

      Poista
  9. Voi kiitos kehuista Anni! :) Sunkin versiot näistä onnistui todella hyvin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos itellesi inspiroivasta blogista! :) ♥

      Poista
  10. Vastaukset
    1. Kiitoksia ♥ Oli kyllä itellekin mieluinen lakkaus, jolla viihdyin yllättävän pitkään.

      Poista
  11. Tää väriyhdistelmä on kyllä ihan huippu, ja niin on nää kynnet ylipäänsäkin! Aivan ihanat :) ♥

    VastaaPoista