tiistai 18. elokuuta 2015

Colour Alike -liukuvärjäys

Innostuin edellisistä liukuvärjäksistä sen verran paljon, että halusin tehdä heti perään toiset liukukynnet. Mulla ei oo koko kesänä muistaakseni ollu hololakkaa kynsillä, joten liukuun valitsin kaksi hempeää Colour Aliken holoa.


Lakkasin ensin pohjalle kerroksen vaaleanviolettia, joka on numeroltaan 511. Sen päälle liukuvärjäilin muutaman kerroksen violetilla ja pinkillä (nro. 510). Lakoilla oli tosi helppo tehdä liuku, ja oon aika tyytyväinen siihen!

Koristeluja mietin hetken aikaa, sillä en vaan meinannu keksiä mitään. Lopulta muistin Colour Aliken vihreällä hololla tehdyt kynnet, joihin olin käyttäny koristeteippiä. Niinpä kaivoin saman teipin laatikosta ja laitoin nimettömiin ja keskisormiin kultaista teippiä. Muut kynnet saivat kultaiset suorakulmaiset niitit.


Kynsistä tuli hurjan mieluiset! Näiden kanssa alotin koulun viime torstaina. Mun oli tarkotus tehdä jotku kivat neonkynnet koulun alkuun, kuten edellisinäkin vuosina. Se kuitenki vähän jäi muiden menojen takia, mut kyllähän näilläkin kehtasi näyttäytyä :)


Colour Alike - 511 (saatu)
Colour Alike - 510 (saatu)

suorakulmaiset niitit hyrrästä (saatu)

kultainen koristeteippi

28 kommenttia :

  1. Nää on tosi ihanat! Rakastan noita teippauksia ja liukuväri on täydellisen värinen! Ja niitit tietenkin on aina ihania ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Sara! Nää värit sopis kyllä sullekin ihan loistavasti :)

      Poista
  2. Niin upeat! Noi teippikoristelut on kyllä ihanat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teipit on tosi kivoja, harmi vaan ettei niiden päät meinaa pysyä päällyslakasta huolimatta kiinni.. Kiitos paljon! :)

      Poista
  3. Vau! Mielettömän hieno lakkaus, tykkään ihan hirmuisesti ♥

    VastaaPoista
  4. Upeat kynnet! Pitäisikin ihan kaivaa holot vielä esiin ennen kuin aurinko menee piiloon :). Mä en jaksaisi ikuna tapella teipin kanssa niin, että saisin tällaiset koristelut aikaiseksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Kerranki muuten aurinko paisto silloin, kun mulla oli holot kynsillä. Yleensähän se ei juuri sillon paista, kun holoja käyttää :D

      Poista
  5. Tosi upeat värit ja koristelut! :)

    VastaaPoista
  6. Upeat <3 hienosti onnistunu liukuväri ja ihan mahtavat teippailut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitoksia! Oon iteki tyytyväinen liukuun ja kokonaisuuteen muutenki :)

      Poista
  7. IHANAT! Ai että mä rakastuin <3

    VastaaPoista
  8. Ihanat kynnet! Mua oikein ahdistaa ajatella, että miten paljon vaivaa olet nähnyt noiden teippien asettelussa. Mutta lopputulos on upea! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Paula! :) Kyllähän teippien kanssa saa hetken väkertää, mut lopputulos on palkitseva!

      Poista