sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Miss Captain

Nyt on syksyn kirjotukset ohi, ja mulla alko loma. Tai ainakin melkein, jos ei oteta lukuun ensi viikon koeviikkoa ja kahta seuraavaa jaksoa.. Kuluneen viikonlopun pyhitin täysin tekemättömyydelle, ja eilen kotiuduttuani avasin koneen ja pääsin yli kuukauden jälkeen bloggaamaan. Kynsiä oon blogihiljaisuuden aikana lakannut, mutta aikaa ei riittänyt kuvien muokkaamiselle, joten nyt alkaa blogissa näkyä, mitä kynsillä on ollut :)

Essence-uutuuksien rantautuessa Kärkkäiselle olin heti paikalla, mutta hiukan jouduin pettymään tarjontaan. Uutuuksia toki oli mukavasti hyllyssä, toisin kuin esimerkiksi perusvalikoiman kynsilakkoja. Mukaan tarttui kuitenkin huulipuna sekä uutuuksiin kuuluvat luomiväripaletti ja kynsilakka, joista jälkimmäinen nähdään tässä postauksessa.


Miss Captain on siis yksi uusista The Gel -sarjan lakoista ja sävyltään farkkusininen. Essien Truth or Flareen verrattuna paljon tummempi, joten on perusteltua omistaa molemmat :) Laatu oli ihan huikea, sillä yksi kerros peitti melkeinpä jo täysin! Laitoin sen lisäksi vielä toisen ohuen täydelliseen peittävyyteen. Muiden geelisarjan cremelakkojen tapaan koostumus oli aika paksua, mutta tän lakan kohdalla se ei tuottanu ongelmia.


Lakasta inspiroituneena halusin tehdä seilorikynnet, mutta ne jäivät vähän puolitiehen. Nimettömiin lakkasin kultaisen Sand Dunen ja pikkurilleihin laitoin simpukat ja pyöreät niitit. Keskisormiin oli tarkoitus tehdä vinyylien avulla sinisiä ja kultaisia raitoja, mikä kyllä onnistui kohtuullisesti oikeaan käteen. Vasemman käden raidat taas näytti ihan järkyttäviltä, eikä niitä paikkaaminen edes pelastanut. Poistin kynnestä lakat kokonaan, ja päädyin tekemään raidat pilkutellen. Oikeaan käteen jätin kuitenkin vinyyleillä tehdyt raidat, sillä ne eivät olleet niin pahat.


Vinyylit ei selvästikään sovi mulle, koska en kertaakaan oo saanu siistiä jälkeä niillä. Jätän sen homman niille, jotka sen osaavat :)


Essence - Miss Captain
Gina Tricot - White
Ciaté - Sand Dune

suorat vinyylit

simpukkaniitit (saatu)
pyöreät, kultaiset niitit (saatu)

No, kummat näyttää paremmalta, pilkku- vai vinyyliraidat?

32 kommenttia :

  1. Mä tykkään noista raidoista enemmän mutta pilkut on taas enemmän sun näköiset :D kyllä tuo vaan on ihana lakka. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on muuten totta, että pilkkuja on totuttu näkemään mun kynsillä enemmän :D Mutta itsekin kallistun raitojen puolelle, sillä mun mielestä ne kuuluu seilorikynsiin.. :)

      Poista
  2. Oi että ihanat! <3 mun mielestä kummatkin, pilkut ja raidat, on tosi kivat! :)

    VastaaPoista
  3. Kivat kynnet (: molemmat on kivoja, mutta mä tykkään pilkuista enemmän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva, että pilkuistakin tykätään :)

      Poista
  4. Molemmat on ihania! Samaa mieltä kuin Heidi, raidat on omaan silmään ihanammat, mutta pilkut enemmän sua. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Belegwen! Kyllä mä pilkkukynsissä jatkossakin pysyn, ei nuo vinyylit ole mun juttu ollenkaan :D

      Poista
  5. Onpa ihana lakkaus! Mun mielestä nuo pilkut näyttää suloisemmilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ne on kyllä kivat, mutta ei ehkä niin seilorimaiset.. :)

      Poista
  6. Tosi kivat! Molemmat raidat toimii. :)

    VastaaPoista
  7. hii, jes sä oot palannut ! mä tykkään kummastakin versiosta tosi paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, arvaa vaan kuinka paljon oon bloggaamista kaivannu! Ihanaa olla takasin :)

      Poista
  8. Molemmat kynnet raitoineen ovat kyllä kauniit :)

    VastaaPoista
  9. Kaunis lakkaus! Mä tykkään ehkä jopa enemmän tuosta pilkkuversiosta. Sä olet niin hyvä pilkuttelemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Pilkuttelu on kyllä mieleisempää kuin vinyylien kanssa tappelu :D

      Poista
  10. Kauniit kynnet taas. Toi kapteeni on namu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Se on tosi kiva lakka kaikin puolin :)

      Poista
  11. Sekä että! Pilkut näyttää hyvältä, mutta myös vinyyleillä tehdyt raidat. :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Mua vaan jäi, yllättäen, häiritsemään tuo vinyyliraitojen epäsiisteys :D

      Poista
  12. Aih että miten upeat! Mää tykkään pilkuista ja raidoista molemmista, mutta ite oon pilkkujen ystävä joten ne on ihanammat. :D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ^^ Pilkut on parhautta mitä tulee kynsien koristeluun!

      Poista
  13. Ihanat! Toi Miss Captain sopii tosi hyvin kullan kanssa. Mä oon nyt kaksi kertaa jo pitänyt sitä käsissäni kaupassa, mut jättänyt ostamatta :D Pitäis varmaan mennä hakemaan se!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllä nyt siltä vaikuttaa, että sä tarviit Miss Captainin :D

      Poista