maanantai 19. lokakuuta 2015

CesarsShop & I Love Me + ostokset

Lauantaina mulla, kuten varmasti monella muullakin, oli suuntana Helsinki. Tarkotuksena oli mennä I Love Me -messuille ensimmäistä kertaa bloggaajapassilla ja lisäksi ennen sitä käväistä CesarsShopin Kynsilakkataivaassa Vuorikadulla. Ensin Kampissa treffattiin Iidan ja Ronjan kanssa (tyttöjen blogiin tästä) ja suunnattiin siitä Cesarsille.

Kynsilakkataivaassa otetuista kuvista kiitokset Iidalle ja Ronjalle!


Olin käynyt kerran aiemmin Cesarsin liikkeessä, ja tälläkin kertaa kauppa oli täynnä kaikkea ihanaa. Ihan valinnanvaikeus iski, kun piti päättää, mitä ostaa. Liikkeessä oli myös pari työpistettä, joista toisessa sai testata Sigin ohjeistuksella uusia akryylimaaleja ja siveltimiä. Käytiin Iidan kanssa kokeilemassa maalaamista, ja ihastuin uusiin RaPaint-akryylimaaleihin. Oumaxeihin verrattuna maalit oli pigmenttisempiä, joten mun täytyy varmaan tilata ainakin musta ja valkoinen jossain välissä.


Painostuksesta (tai melkeenpä pakotuksesta) hairahduin istumaan leimauspöydän ääreen. En tiiä, moniko on tajunnut, ettei tässä blogissa olla koskaan nähty leimattuja kynsiä. En nimittäin omista minkäänlaisia leimatarvikkeita enkä ollut myöskään ikinä ennen leimannut. Kiitos Sissin opastuksesta, sain jopa leiman kiekolle asti ja ihan vahingossa keskelle kynttä. Silti leimaustarvikkeet eivät lähteneet mukaan, mutta ehkä vielä joskus.. :D


Cesarsilla vierähti ihan huomaamatta pari tuntia. Sieltä suunnistettiin syömään ja messuilemaan. Messuhalli oli ihan täynnä porukkaa, ja monilla pisteillä oli tosi paljon tungosta. Mua aina hiukan ahdistaa tuommoset paikat, jotka on ihan täynnä porukkaa, mut kyllä me sekaan mahduttiin. Kynsilakkatarjonta messuilla ei ollut mitenkään ihmeellinen. OPI:n maahantuojan tarjontaa olin odottanut paljon, mutta siellä oli hyllyt aika tyhjänä eikä tarjouksetkaan päätä huimanneet. Muuten messuilla oli kyllä paljon nähtävää, ja oli kiva käydä :)

Sitten paras osuus eli ostokset! Katsotaan ensin, mitä CesarsShopista tarttui pitkän pohdinnan jälkeen mukaan..


Dollish Polishin lakat olivat tarjouksessa yhdeksällä eurolla (normaalisti 14,80€). Tarjoutui siis loistava mahdollisuus kotiuttaa pitkään himoitsemani Drooling Over Your Polish. Lakka on bloggaajakokoelmasta, josta on enää jäljellä muutama kappale tätä ja Sweet Dreams Are Made Of Glittersiä. Hankin kokoelmasta sen ilmestyttyä vain Better Not Wasten, mutta DOYP jäi mietityttämään. Nyt oli pakko ottaa se mukaan ♥


Toinen kynsilakka valikoitui Zoyalta, jonka lakkoja oli korissa kahdeksalla eurolla. Aluksi katsoin sävyjen olevan aika tylsiä, kunnes huomasin Julieannen. Älyttömän upea lakka! Julieanne on mun toinen Zoya, joten nyt Carterin ei tarvii olla enää yksin.


Picture Polishin vesimarmorointityökalu olikin mulla ostoslistalla. Jäädään jännittämään, päihittääkö se ennemmin käyttämäni pilkkutikut ja nuppineulat. Jos ei tuollakaan onnistu, niin sitten myönnän vian olevan marmoroijassa (ainakin melkein) :D Ihastuin kokeillessa tuohon pienipäiseen siveltimeen nro. 10, joten se oli pakko ostaa myös. Jospa nyt saisi aikaan vielä tarkempaa jälkeä maalatessa, koska tuo on huomattavasti kapeampi kuin aiemmin käyttämäni. Täytyy kirjotella lisää sitten, kun näitä testaan! Sigi ainakin suositteli tuota kapeaa sivellintä :)

Seuraavat ostokset onkin sitten messuilta. Kynsijutut ostin vain Cesarsilta, joten nyt teen blogissa historiaa esittelemällä myös muita ostoksia. Piirretään siis rasti seinään!


Essence-ständillä oli hirveä tungos, ja kassajonossakin sai viettää aikaa tovin. Yllä oleva All About Nudes -luomiväripaletti on ollut joka kerta loppu Lahden Kärkkäiseltä, ja messuillakin hyllyissä oli tyhjä paikka. Onneksi tuli juuri täydennystä, ja sain oman kappaleeni tätä! Nudevärit on ihan mun suosikkeja silmämeikissä, joten tää tulee ahkeraan käyttöön. Mulla on ennestään tästä sarjasta Roses-, Vintage- ja Bronze-paletit, joista oon tykänny kovasti.


Essenceltä tarttui mukaan myös Sheer & Shine -huulipuna sävyssä 13 Like a Princess. Sävy on mulle aika kirkas ja erilainen mitä oon tottunu käyttää. Yleensä mulla on joku pinkki tai nude sävy huulilla, mutta ei näin punaista koskaan. Vielä en ihan kunnon punaista uskaltanu ostaa; tällasella pinkihtävällä punasella on hyvä alottaa :D

Hurraw!-huulirasvoja myytiin neljällä eurolla kappaleelta, ja vaikka omistan ihan liikaa huulirasvoja, mun oli pakko saada coffee bean -tuoksuinen huulirasva. Olin pitkään halunnu tuoksuttaa tuota kahvintuoksuista, mutta ainakaan Lahdessa ei missään ole ollut sitä. Tämä tuoksu kiilasi heti kärkeen ohi lakritsin ja suklaan.

Siinäpä ne. Mulla oli ainakin hirmu kiva päivä, vaikka olihan se rankkaa, kun herätys oli seittemältä aamulla ja tuli valvottua loppuen lopuksi melkeen 24 tuntia putkeen. Oli myös erittäin mukava tavata muita bloggaajia! Kiitokset kaikille päivästä ♥ (erityisesti poikaystävälle, joka jaksoi lähteä kuskiksi ja kuluttaa aikaa mun pyöriessä messuilemassa)!

12 kommenttia :

  1. Oi vitsi miten kivoja ostoksia! Mua harmittaa, että Essencen piste oli niin täynnä, etten oikeasti vaan halunnut mennä sinne sekaan. Olisin halunnut kanssa noita huulipunia. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä tyytyväinen näihin! Mä en olisi ees ostanut sieltä mitään, ellei tuota Nudes-palettia olisi juuri tullut lisää. Aattelin, että pääsen kuitenkin hipelöimään Essencejä ilman ihmistungosta melkeenpä millon tahdon :) Nuo huulipunat on tosi kivoja, täytyy itsekin ostaa niitä lisää!

      Poista
  2. Väkeä kyllä riitti välillä ei mahtunu liikkuun mihinkään suuntaan ja essence ständi oli niin ruuhkainen et suosiolla vaan kurkkasin alekorit joihin pääsi käsiksi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin viimeksi messuilla kaksi vuotta sitten, ja silloin oli paljon väljempää. Ei oo ihan mun suosikkipaikka tuollanen, joka on täynnä porukkaa :D Ne alekorit oli melkeen tyhjänä, kun me päästiin paikalle..

      Poista
  3. Jään vaan odottelemaan, milloin täälläkin nähdään leimauksia koska sulla on selkeästi kykyjä hommaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko myöntää, että alkoi hiukan kiinnostaa. Uskon kyllä vieläkin, että se leima onnistui ihan tuurilla :D

      Poista
  4. Tiiäkkö, mä tajusin vasta jotenkin jälkijunassa että sä olit Cesarsilla! Oikein harmitti kun ei sit tullut juteltua enempää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisi kyllä ollut kiva olla vaikka vähän pidempäänkin siellä, mut tosiaan piti messuillekin keretä. Toivottavasti jatkossakin olisi tällanen tapahtuma, niin ehtisi sitten paremmin :)

      Poista
  5. Oli ihan mahtavaa nähdä vihdoin livenä ja tosi kiva kun tulit maalailemaan mun seuraksi! :) Toivottavasti tykkäät tuosta PP siveltimestä! Ja sori ku vähä pakotettiin sut kokeilemaan leimausta :D Mutta sähän olit siinä ihan luonnonlahjakkuus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, oli kyllä kivaa! Tänään kokeilin sivellintä ekaa kertaa, ja ai että se on ihana ♥ Hakkaa kyllä BPS:n ja Sinan siveltimet mennen tullen!
      Haha, joskus kuitenki olisi pitäny kokeilla leimausta :D Ja kuten jo Sissille mainitsin, niin hiukan kyllä jäi kiinnostamaan leimaaminen.

      Poista
  6. Mä arvaan että joskus sä vielä hairahdut ostamaan leimaustarvikkeet ;) oli tosi mukava päivä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta tuntuu kanssa siltä :D Oli kivaa, kiitos vielä ♥

      Poista