lauantai 24. lokakuuta 2015

Ciaté Mini Mani Month 2015

Eilen oli oikein mieluinen postipäivä, kun kotiovelle toimitettiin parikiloinen paketti. Eikä varmaan ketään yllätä, mitä sieltä löytyi ;)


Myönnän, viime vuonna olin aika varma, etten tilaa Ciatén joulukalenteria tänä vuonna. Mulla sattui huonoa tuuria, kun kalenterista tuli kaksi samaa lakkaa enkä saanut mitään korvausta viallisesta kalenterista. Ihana lukijani lähetti mulle kuitenkin puuttuvan tuotteen, ja oon myynyt tuplakappaleen lakasta, joten en muistele enää tapahtumaa pahalla. Lisäksi äiti tarkisti tämän uuden kalenterin sisällön, ja kaikki on kunnossa.


Kattokaa nyt miten tyylikäs kalenteri on tänä vuonna! Mun mielestä ulkoasu on paras kaikista tähän mennessä :) Aattelin koota tähän nyt vähän infoa kalenterista, koska netistä on löytynyt tosi vähän tietoa tästä.

Tilasin kalenterin Ciatén sivuilta, jossa se maksaa 49 puntaa. (Tässä linkki suoraan kalenteriin!) Tällä hetkellä myynnissä on vain paketti, jossa tulee kaupanpäälle kolme huulikiiltoa. Se maksaa ihan saman verran kuin pelkkä kalenteri silloin kun itse sen tilasin. Mulla ei ole huulikiillollista versiota, koska tilasin kalenterin sen verran aikasin. Hintaan tulee lisäksi vielä vajaan 13 punnan postikulut Euroopan alueelle. En edes laske, kuinka paljon tuon hinnaksi tuli euroissa, joten tehköön joku sen jos tahtoo :D

Tein tilauksen 6. lokakuuta ja jäin oottamaan lähetysviestiä. Sivuilla luvataan toimitusajaksi 5-7 arkipäivää, mutta viestiä lähettämisestä ei kuulunut kahteen viikkoon. Niinpä otin yhteyttä Ciatén asiakaspalveluun ja sain vielä samana päivänä sähköpostiin vastauksen, jossa kerrottiin lähetyspäivä ja seurantakoodi. Kalenteri oli lähetetty 15. päivä, mutta jostain syystä viestiä en siitä saanut. En tiiä, miksi lähettäminen vei yhdeksän päivää. Paketti oli kuitenkin 16. päivä Suomessa, ja sitä oli yritetty toimittaa jo silloin. Kukaan ei ollut kotona, joten kalenteri kotiutui eilen. Niin ja toimitus tapahtui FedExillä.


Mua ainakin häiritsi, kun Ciatén sivuilla ei tänä vuonna lukenut sisällön lakkalistaa. Tää on kuitenkin jo neljäs saman merkin joulukalenteri, niin olisin halunnut tietää sisällön etukäteen. Vähän riskillä tilasin, mutta ei onneksi tarvinnut pettyä :) Listaankin nyt kalenterin lakkojen nimet tähän, jotta joku voisi hyötyä siitä. Älä siis lue pidemmälle, jos et halua spoilaantua.

Minikynsilakat (5ml) 17 kpl: A List, Ahoy Sailor, Birthday Blue, Double Bubblegum, Life's a Peach, Cutie Pie, Dangerous Affair, Cookies and Cream, Pom Pom, Heirloom, Snow Globe, Check Mate, Prima Ballerina, Purple Rain-bow, Rasperry Collins, Shady Lady ja Hutch.

Nail topper (5ml) 2 kpl: Chalet Chic ja Miracle on 34th.

Kynsienhoitolakat (5ml) 3 kpl: Bloom Boost, Knight is Shining Armour ja Nail Gym.

Lisäksi kalenterista tulee minilasiviila ja yksi täysikokoinen kynsilakka (13,5ml).

Edellä mainituista lakoista Cutie Pie, Dangerous Affair ja Cookies and Cream tulivat vuoden 2012 joulukalenterissa. Snow Globe tuli kalenterista vuonna 2013. Eli jos jollain oli kalenteri viime vuonna, niin tänä vuonna ei ole yhtään samaa lakkaa :)


Oon kaikkina edellisinä vuosina esitellyt joka päivä kalenterista tulleen tuotteen blogissa, mutta tänä vuonna en usko tekeväni niin. Esimerkiksi viime vuonna heräsin aamuisin puoli kuusi kuvaamaan lakan ja kirjoittamaan postauksen. Tänä vuonna tahdon pysyä järjissäni lukion kanssa, joten aattelin koota yhteen postaukseen aina viikon aikana tulleet lakat. Haluan kuitenkin, että kalenteri näkyy jollain tavalla täällä blogissa.

Ajattelin kyllä jakaa SnapChatissä joka päivä kalenterin lakan. Jos siis omistat snäpin, laita seurantaan theyellownails niin näet kalenterin sisällön reaaliajassa. Niin ja saa toki seurata muutenkin.


Nyt mä tahtoisin kuulla, millaisia joulukalentereita muut ovat hankkimassa/hankkineet tälle vuodelle! Ja jos joku asia jäi kalenterista askarruttamaan, niin kysyä saa :)

6 kommenttia :

  1. Tuota kalenteria olen himoinnut, mutta en tiedä vielä raaskinko hankkia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se kyllä hintava.. Multakin olisi jäänyt saamatta ellen olisi saanu joululahjaksi :)

      Poista
  2. Mulla oli tämä viime vuonna ja jotenkin ajattelin, että varmaan tulee samoja lakkoja ja näyttää vähän pliisulta, mutta hitto minkä teit tällä mainospuheella. Toi on kyllä niin upean näköinenkin! Mun pitää miettiä nyt tän ja bodyshopin välillä...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kyllä sä tän tarviit! Kaikki lakat on vieläpä uusia, jos sulla oli vaan viime vuonna. Ja tuo on tosi upea, yläosakin on hopeaa glitteriä <3

      Poista
  3. Mä nyt sit tilasin tän kanssa, vaikka mun piti olla ensin tilaamatta! :DD Jotenkin vaan se kävi... Tosin tilasin tän silloin Asokselta, kun se tuli sinne myyntiin, joten kalenteri tuli hieman halvemmaksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli vähän sama tilanne; tilasin, vaikka en aluksi meinannut :D Olishan se tosiaan siellä ollut halvempi, mut oon kuullu sen verran paljon negatiivista Asoksesta ja sen pakkaustyylistä. Ciatélta kun oon ennenkin tilannu, niin se tuntu turvallisemmalta :)

      Poista