keskiviikko 28. lokakuuta 2015

Dare It Nude kukilla

Tein kuviini kokonaan uuden vesileiman, tosin tällä kertaa vain yhden. Ennenhän oon tallentanut kuvat kahteen kertaan: ensin blogiin tulevalla vesileimalla ja sitten osan kuvista instagramiin tulevalla leimalla. Päätin vähän oikaista kuvien muokkaamisessa, ja nyt laitan kaikkiin kuviin saman vesileiman. Voi sitten instaankin laittaa minkä kuvan tahansa, eikä tarvitse jälkeen päin harmitella, että jostain kuvasta puuttuu instaan sopiva vesileima :)


Kynsillä on jälleen erittäin yksinkertainen lakkaus pilkkutikkukukilla. Eikai ketään ala vielä kyllästyttää? Mua ei ainakaan!

Kaikille kynsille lakkasin yhtä luottonudeani, Essencen Dare It Nudea. Mulla on tästä lakasta vanha Colour & Go -versio. En osaa sanoa, eroaako uusi The Gel -versio jotenkin tästä vanhasta, mut mulla on sellanen tunne, että koostumus saattaisi vähän erota. Ainakin kaikki kokeilemani Essencen geelilakat on hirmu paksuja koostumukseltaan, mut nää vanhat on kivan ohuita. Vanha Dare It Nude levittyy nätisti kahdella kerroksella, peittävyyteen laitoin vielä kolmannen.


Dare It Nuden sävy huusi kaverikseen valkoista ja kultaa. Niinpä kukat pilkuttelin valkoisella ja niiden keskustoihin lisäsin pienet pilkut kultaista. GoldeEye on kyllä ihan huippu ja toi juuri sen tarvittavan lisän lakkaukseen. Mä ainakin tykkäsin näistä ihan hulluna ♥


Essence - Dare It Nude
Gina Tricot - White
OPI - GoldenEye

20 kommenttia :

  1. Mä ainakin jaksan katsella näitä sun kukkakynsiä. <3 Ei näistä voi oikein muuta sanoa, kuin upeat. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, loistavaa! Kiitos hurjasti <3

      Poista
  2. Mä en ole ollenkaan kyllästynyt tällaisiin kukkakynsiin. Mä ihailen aina näitä pilkutinkukkakynsiä sun blogissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pilkutin! Miksen ole aiemmin tajunnut käyttää tuota?! On huomattavasti lyhyempi kuin pilkkutikku :D Kiitos paljon!

      Poista
  3. Tosi somat kukkakynnet! Koska värit ovat hyvin neutraatlit, niin mun makuuni tuo pieni bling-lisäys on ehdoton "suola" lakkauksessa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Oon kyllä sun kanssa samaa mieltä, GoldenEye toi lakkaukseen sitä jotain :)

      Poista
  4. Oi, määki tykkään ihan hulluna, uupeat! <3

    VastaaPoista