lauantai 3. lokakuuta 2015

Let's Get Lost

Essencen lakkoja tarttui taas kaupasta mukaan, tällä kertaa tosin maltillisesti vain sininen Let's Get Lost ja Studio Nails Ultra Nail Repair -aluslakka. Molemmat piti ottaa heti testiin, sillä etenkin aluslakka kiinnosti kovasti.

Mun kynnet voi nykyään huonommin kuin koskaan ennen. Heti kun vapaata kasvua tulee millistä tai parista enemmän, vähintään kaksi kulmaa lohkeaa ja kynnet täytyy taas viilata lyhyiksi. Pitkiä kynsiä tässä blogissa ei tulla näkemään pitkään aikaan.. Vuosi sitten sain kynnet tosi hyvään kuntoon Trindin Nail Repairilla, mutta en uskalla sitä enää käyttää. Kyse ei ole siitä, ettenkö pystyisi, vaan siitä, etten halua. Mulla käy nykyään henkeen paljon herkemmin lakkojen käryt, ja välillä oon saanu kuulla hengittäväni tosi raskaasti ihan normaaleissa tilanteissa. En väitä, että Nail Repair olisi tämän aiheuttanut (enhän oo käyttäny sitä piiitkään aikaan), mutta formaldehydejä kammoksun silti nykyään.


Ostin siispä Essencen aluslakan, joka lupaa vahvistaa ja suojata luonnonkynsiä. Reilun parin euron aluslakka houkuttaa kokeilemaan, ja ainakin ihan perus aluslakkana se on tosi hyvä! Levittyy hyvin, kuivuu supernopeasti ja suojaa värjäytymiltä. Näissä kynsissä käytin aluslakkaa ekan kerran, ja nyt oon käyttäny sitä muutaman viikon. Suurta vaikutusta en ole vielä huomannu, mut lupaan raportoida tuloksista vielä tarkemmin :)


Mutta nyt päivän kynsiin! Kolmeen kynteen lakkasin Let's Get Lostia kaksi kerrosta, moitteeton laatu tässäkin geelilakassa. Nimettömiin tein leopardipilkkuja nudelle pohjalle, ja keskisormiin pääsi nuden päälle kerros kultaista glitteriä. Tuli kyllä mieluinen lakkaus, jota jaksoin katsella monta päivää :)



Essence - Let's Get Lost
Essence - Dare It Nude
Gina Tricot - Rose Glitter
OPI - Don't Pretzel My Buttons
Sinful Colors - Nirvana

14 kommenttia :

  1. Ihanat kynnet, kaikki sopii yhteen! Mulla on toi sama Essencen aluslakka ollut nyt kuukauden verran käytössä. Vielä en huomaa mitään eroa entiseen, mutta katsotaan.. :D Muuten se kyllä on hyvä aluslakkana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo, ei se mitään ihmeitä oo tehny, mut kelpo aluslakka noin niinkun muuten :)

      Poista
  2. Tuo aluslakka kyllä täytyy saada testattavaksi!
    Ja aivan ihanat kynnet! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voihan olla, että toisten kynsillä se toimii. Mulla se ei ole vahvistanu kynsiä, mut tykkään siitä muuten, joten voin suositella peruskäyttöön :)
      Kiitti ♥

      Poista
  3. Ihanat kynnet :) Essence on kyllä huippu, hyvä että saatiin se tännekin :) Mulla käy nykyään kanssa jonkin verran henkeen kynsilakkahuurut, mutta eniten kynsilakanpoistoaineet :/ mitä lie niissäkin sitten vaikka aina on ollut käytössä esim. Trind tai Sally Hansen ettei ihan mitään xtraa mistä en menis takuuseen että mitä aineita siihen on jätetty/lisätty.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jep, en tiiä mitä tekisin ilman Essenceä :D
      Mulla ei kynsilakanpoistoaine käy henkeen niin paljon kuin lakat. Mutta kyllähän melkein päivittäinen altistuminen lakkahuuruille voi saada näitä haittavaikutuksia aikaan.. Mä käytän X-traa, sehän on aika pitkälle vain asetonia ja öljyä. Luotan kyllä siihen, ettei siinä ole mitään mitä tuoteselosteessa ei lue :)

      Poista
  4. Ihana lakkaus! Tosi hyvin toimii kaikki yhteen. Essencet houkuttaa, en vaan ole saanut itseäni raahattua lähimpään myyntipisteeseen vieläkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Mun silmään tää oli myös onnistunu kokonaisuus :)
      Nyt mars lähimmälle ständille! Oon melko varma, että ihastuisit. Mä oon tykästyny ehkä vielä lakkoja enemmän merkin luomiväreihin ja huulipuniin - siveltimistä puhumattakaan ♥

      Poista
  5. Mä en oo suostunut käyttämään Trindin Nail Repairia. En vaan tiedä mikä siinä on, mutta jotenkaan en halua sitä kynsilleni sutia. :D

    Kynnet on jälleen ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on nykyään ihan sama fiilis. Vähän kaduttaa, että oon sitä joskus käyttäny, koska se kyllä kävi henkeen ja paljon.. Jotenki musta on tullu enemmän myrkkykammonen ku ennen, tosin onhan normilakatkin melko pahoja.
      Kiitos paljon! ♥

      Poista
  6. Uupeat kynnet! <3 Mulla ei Trindi auttanu kyllä melkeen yhtään. Kesällä mun kynnet voi vielä hyvin, mut nytte ne lohkeilee koko ajan ja on paperinohuet, mää kyllä rasvailen kynsinauhoja joka päivä ja kynsiä öljykylvetän kerran tai kaks kertaa viikosa. Äääh, ärsyttävää. D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Mulla taas on toisinpäin: kesällä kynnet on tosi huonona ja ilmojen viiletessä syksyllä ne voi hyvin :D Toivottavasti saat kyntesi kuntoon!

      Poista