keskiviikko 21. lokakuuta 2015

Päivitystä ulkoasuun + glitterliuku

Tällä viikolla oon viettäny pitkään odotettua syyslomaa ja koska kaikki on töissä tai jossain muualla, mulla on loistavasti aikaa keskittyä kynsiin ja blogiin. Olenkin nyt ottanut urakaksi blogin ulkoasun muuttamisen, koska edellinen pinkki/keltainen/oranssi oli ollut ihan liian pitkään. Tähän mennessä oon päivittänyt bannerin ja muuttanut värejä. Onhan tää aika, no, harmaa verrattuna edelliseen, mut välillä tarvitsee vaihtelua. Muutokset ei ole vielä pysyviä, ja uskon vielä hiovani ulkoasua paremmaksi. Silti otan mielelläni vastaan kommentteja muutoksista :)

Kynnetkin on tänään aika neutraalit. Siskollani oli yhdessä vaiheessa glitterliukukausi meneillään, mistä sitten innostuin itsekin pitkästä aikaa tekemään glitterliu'un kärkiin nudelle pohjalle.


Tein liu'un pelkän aluslakan päälle, koska käyttämäni Essencen aluslakka peittää hiukan keltaisuutta. Mulla ei muutenkaan ole kovin keltaiset kynnet, joten pelkkä aluslakka riitti hyvin. Glitteriksi halusin jonkun omistamistani Burlesque-glittereistä, ja pitkän pohdinnan jälkeen päädyin siniseen Simmer & Shimmeriin. Liukuun käytin pelkästää lakan omaa sutia, koska en tuu oikein toimeen vanupuikkojen kanssa glitterliukua tehdessä :D


Lakkaus oli tosi nopea ja helppo tehdä! En muista milloin viimeksi mulla olisi ollut glitterliuku kärjessä, joten välillä vähän vaihtelua. Näistä kynsistä en voinut olla tykkäämättä :)



OPI - Simmer & Shimmer

14 kommenttia :

  1. Upeat kynnet <3 Uusi banneri on ihana!

    VastaaPoista
  2. Aih ku upeat <3 Blogin ulkoasussa vois olla jossain kohtaa vähä väriä mun mielestä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Joo, on tää aika väritön, lukuunottamatta linkkien osoitusväriä. En vaan oikein keksinyt, miten saisin fiksusti väriä tungettua tähän, mutta katellaan josko tulee mieleen jotain :)

      Poista
  3. Glitterliuku vaan on aina niin ihana! Ja nämä on kyllä tosi hyvin onnistuneet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, se toimii aina! Kiitos paljon :)

      Poista
  4. Ulkoasu näyttää hyvältä ja banneri on ihana!

    Myös kynnet ovat hyvin onnistuneet. <3

    VastaaPoista
  5. Ulkoasu on mun mielestä tosi selkeä ja siihen on sitten helppo lisätä väriä, jos siltä tuntuu? :)

    Glitterliukua en olekaan itse tehnyt... pariin vuoteen?? Voisi ehkä olla aika! Sun liuku on hieno. Muutama kaveri tekee liukunsa niin, että lakkaa kerran ohuesti ja lisäykset tekee meikkisienellä, ihan niinkuin liukuvärin muutenkin. En ole vanupuikkotekniikkaa kokeillut sen pelossa, että sitten on joka paikka hötöä täynnä :'D

    Hauskaa lomaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, selkeän mä halusinkin. Jotenki se edellinen tuntu nyt liian sekavalta ja halusin neutraalimman. Tuo on kyllä totta, että tähän pystyy lisätä väriä tarvittaessa :)

      Oon itekin kokeillu tollein, mutta aina oon kokenu lakan sudilla sujuvan parhaiten. Tottumuksestahan se on kiinni! Vanupuikolla saan kynsille sitä vanua ihan hirveästi, joten ei enää kiitos. Meikkisienellä taas tuntuu, että ne glitterit jää siihen sieneen kiinni eikä siirry kynsille.. Ehkä en vaan osaa muilla tavoilla :D

      Kiitos kommentistasi :)

      Poista