tiistai 13. lokakuuta 2015

Pilkkukynnet + messuasiaa

Seuraaviin kynsiin bongasin idea muistaakseni The Body Shopin Instagram-tililtä. Vaihdoin tosin värit, enkä nyt muista tarkalleen, oliko pilkut täysin samanlaisia mallikynsissäkin. Lopputuloksesta tuli kuitenkin omasta mielestäni kiva, sillä pitkästä aikaa kynsillä oli taas pilkkuja!


Pohjalla oleva nude on Essence I Nude It, joka on oikein kelpo 2-3 kerroksen creme. Sen päälle pilkuttelin eri korallinsävyillä pilkkuja. Ei noista tasalaatuisia tullut, ja paikoitellen hiukan häiritsi pilkkujen epäsymmetrisyys. Kauempaa nämäkin näyttivät siistimmiltä :)


En ole muuten blogissa kerennytkään kertoa, että myös minä oon suuntaamassa tän viikon lauantaina I Love Me -messuille Helsinkiin. Tässä on ollut nyt sen verran paljon kaikkea, ettei ole ollut aikaa kertoa messuista sen enempää blogissa, mutta blogimaailma on ollut onneksi täynnä messupostauksia. Mun olisi tarkotus ensin käväistä CesarsShopilla, ja sen jälkeen kera bloggaajapassin messuille. Saa tulla moikkaamaan, jos tunnistaa! :)


Essence - I Nude It
Essie - Tart Deco
OPI - Sorry I'm Fizzy Today
OPI - Live.Love.Carnaval

14 kommenttia :

  1. Mä ajattelin kanssa eka suunnistaa Cesarsille ja siitä messuille. :) Toivottavasti nähdään siellä!

    VastaaPoista
  2. Ihana lakkaus. Ku ois korut kynsillä! <3

    VastaaPoista
  3. Oi kuinka ihanat! Ei mun silmään sattunut ollenkaan, että nuo pilkut jotenkin epätasaisia olisivat, mutta niinhän sitä aina itse kriittisimmin silmin katsoo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Niinpä, itse kun tekee niin jää kaikki pienetki asiat häiritsee :D

      Poista