torstai 15. lokakuuta 2015

Turn The Lights On!

Vielä yksi uusi Essence esittelyssä! Olin jo ihan varma, etten tule tarvitsemaan Turn The Lights On! -nimistä uutuuslakkaa, mutta lopulta sorruin. Hyvä asia on kuitenkin se, että tällä hetkellä Essencen lakoissa ei ole yhtäkään, joka olisi pakko ostaa. Voin siis hyvin mielin keskittyä merkin muuhun kosmetiikkaan (ja oon muuten ihan koukussa niihin!).


Turn The Lights On! on Essencen mukaan koostumukseltaan 'soft metal'. Metallinhohtoa löytyy, ja se tekee koostumuksesta jännän. Lakka on ihan kuin creme, mutta lisänä tosiaan tuo metallisuus. Vaalean sävyn takia en saanut kahdella kerroksella tasaista tulosta, joten lisäsin vielä kolmannen. Essencen lakat ovat sen verran paksuja, että mun mielestä kolme kerrosta on jo liikaa. Niin oli tämänkin lakan kohdalla, ja jo seuraavana päivänä lakka lohkeili liiallisen kerrostamisen takia.

Sävynä lakka on kiva, sellainen ylivaalea ja kylmä mintunvihreä. Muuta positiivista en tällä hetkellä lakasta keksikään, sillä ainakin mulle jäi vähän huono kuva laadusta. Kaiken lisäksi siveltimenjäljet jäivät näkyviin lakkapintaan.


Aksenttikynsiksi valikoitui nimettömät ja pikkurillit. Nimettömissä on valkoisella pohjalla mustia siirtokuvia ja pikkurillissä taas toisinpäin. Nuo kiekurasiirtokuvat on ihan mun suosikkeja! Ne alkaa kyllä uhkaavasti loppua, joten pitäisikin laittaa tilausta menemään.

Vaikeuksista huolimatta oisin kyllä jaksanut katsella näitä pidempäänkin :)


Essence - Turn The Lights On!
Gina Tricot - White
Gina Tricot - Black

18 kommenttia :

  1. Joo, mäkään en tykännyt yhtään tuosta lakasta. Väri on nätti, mutta koostumus pilasi sen mulle. Nätit kynnet sait vaikeuksista huolimatta aikaiseksi! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistankin lukeneeni sun blogista siitä. Mun mielestä cremenä olisi ollu paljon kivempi lakka.. Kiitoksia! :)

      Poista
  2. mulla sama. Ihan hirveän huonolaatuista kökköä... En tiiä, mihin sitä voisi käyttää.. pitäiskö testata liukuväriin?? =) Mutta nättihän se on, siitä ei pääse mihinkään! <3 Kauniit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon testannu yhtä Essencen geelilakkaa liukuvärjäyksessä, ja ainakin se toimi hyvin. Kannattaa siis kokeilla tätäkin :D Kiitos Jutta!

      Poista
  3. Hö ompa surkiaa ku laatu on huono, tuo on nimittäin ihana ja erikoinen lakka! Hienot kynnet sait aikaseksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, harmittaa paljon.. Kiitti! :)

      Sun kommentti on tullu näköjään kahteen kertaan, poistan tuon toisen kun kerkeän :)

      Poista
  4. Harmi, että lakan laatu on huono, sävy on nimittäin ihana! Kauniit kynnet oot kuitenki tehny! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sävy on tosi kiva, juuri sellanen mistä tykkään 8) Kiitos Emmi!

      Poista
  5. Hyvä kun postasit lakasta. Sun ja muiden kommenttien perusteella voin hyvillä mielin jättää kyseisen lakan hankkimatta.
    Kiekurasiirtikset on kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin kans lukenut muilta, että tää on vähän hankala, mut tahdoin silti kokeilla :D No mutta eipähän muiden nyt enää tarvitse, kun monet ovat moittineet lakkaa.
      Mulla ei nykyään paljon muita siirtokuvia tuu käytettyä kuin kiekuroita. Ne vaan toimii! :)

      Poista
  6. Ihanat! Mut voi ei jos toi Turn The Lights On! on ihan kuraa laadulta. Mulla odottaa se kokeilemattomien joukossa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ainahan on mahdollista, että sulla on maanantaikappale eli tässä tapauksessa toimiva yksilö :D

      Poista
  7. Oi miten nätit! Hyvältä näyttää lakka siirtokuvien kanssa :)

    VastaaPoista