keskiviikko 4. marraskuuta 2015

Eyelet

Tänään on vuorossa kynnet, jotka olisin halunnut jättää kokonaan julkaisematta. Kyse ei ole nyt siitä ettenkö tykkäisi kynsistä, mutta kun kuvat jotenkin epäonnistuivat.. Miten sormet voikin näyttää samaan aikaan keltasilta, punasilta ja rusinoilta?


Idea lakkaukseen lähti Sally Hansenin Luxe Lace -lakasta nimeltä Eyelet. Olin himoinnut lakkaa jo pitkään, koska en omistanut ennestään yhtään valkoista mattaglitteriä. Sattumalta törmäsin lakkaan Citymarketin outlet-puolella neljän euron hintaan. Yleensä kammoksun kaikkea markettien alekosmetiikkaa, koska tuotteet ovat monesti niin suttuisia ja epämääräisiä. Eyelet näytti kuitenkin siistiltä ja avaamattomalta, mitä nyt korkki oli saanut hiukan naarmuja, joten iloisesti kiikutin sen kassan kautta kotiin.


Lakkauksen pohjalla on vain pari kerrosta aluslakkaa, sillä mun kynnet eivät ole hirveän keltaiset. Lakkasin joka kynnestä puolet mintunvihreällä Blossom Dandyllä, ja rajalle lisäsin glitteriä Eyeletistä. Ensin laitoin glittereitä lakan omalla sudilla, ja lopuksi asettelin ja siirtelin niitä vanupuikolla ja pilkkutikulla. Kyllä mä näillä hyvin viihdyin yhden viikonlopun :)


Sally Hansen - Eyelet
Essie - Blossom Dandy

22 kommenttia :

  1. Vitsit minkä löydön teit. Mulla kanssa sama homma alekosmetiikan kanssa, että niitä tulee välteltyä syystä jos toisestakin. :S Tosi kauniit kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne on monesti avattuja ja sotkusia. Tähän oon kyllä tyytyväinen! Kiitos Heidi :)

      Poista
  2. On kyllä ollut hyvä löytö! Ja kynnetkin on ihan sun näköiset! ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös! Olihan nää mun tyyliset, koska minttulakka ;)

      Poista
  3. Niin ihanat ja vähä talviset lakkailut. <3 Heh mää taas oon tonkimasa aina alekoreja, mut totta turiset kosmetiikka on meleko suttuista monesti :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Kyllä mä käyn ne kans aina kattomassa, mut harvemmin sieltä lähtee mitään mukaan. Aina on kuitenki pakko kattoo mitä löytyy :D

      Poista
  4. Ihana esitalvilakkaus :). Mä kyllä käyn usein kipaisemassa alelaarin luona, josko siellä olisi jotain kivaa. Muuten en markettilakkoja oikeastaan ostakaan, koska tämänkin normihinta on jotenkin mielestäni liian kallis. Onneksi löysin minäkin just näitä Sally Hansenin lakkoja alelaarista :). Mullakin on yhdet kuvat koneella, joita en haluaisi julkaista, kun kuvat on niin huonot. Hirveä väkertäminen oli shattered glass -kynsissä ja sitten kuvista tuli kökköjä. Noh, saa nähdä nähdäänkö niitä koskaan :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Mä käyn myös kattomassa alelaarin, mut tosi harvoin sieltä mitään löytyy. Oon ihan samaa mieltä Sallyjen hinnasta; en normaalilla hinnalla ostaisi. Ei ne niin erikoisia ole, että ostaisin muuten vain.
      Miten sitä aina jotenkin tuntuu, että omat kuvat ei onnistu.. Mä en oo huomannu mitään valittamista sun kuvissa - päinvastoin ihastelen aina kuinka laadukkaat kuvat sun blogissa on :) Julkaisuun vaan!

      Poista
  5. Tosi komeat kynnet! Toimii talvilakkauksina ja ihan noin muutenkin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En edes tajunnut, että nää sopisi talveen, ennen kuin luin näitä kommentteja :D Kiitos Mirka!

      Poista
  6. mä tykkään ! tarttisin ton blossomin mut en oo vieläkään saanut aikaiseksi ostaa sitä, ups.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, kiitos! Nyt vaan BD hankintalistan kärkeen ennen kuin loppuu myynnistä :)

      Poista
  7. Sallyn lakkoja kyllä kannattaa alelaarista etsiä, jos ovat vaan kunnossa :) Mie olen näitä kytistänyt Anttilassa, mutta vielä oli vain ne Color Frenzyt siellä alelaarin puolella. Onneksi löysin kuitenkin kesällä Tuurista jo tarjouksesta nämä :D Harmittaa, kun alelaareissa on kivaa kosmetiikkaa, mutta yleensä ne on lähmässä tai kaikki sinetit auottu (huulipunat/kiillot), niin ei oikein enää kiinnosta..

    Nämä on kyllä kivat kynnet, nätit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuo on niin ärsyttävää alekosmetiikan kanssa! Vaikka itse tuote olisi hyvässä kunnossa, jää se kyllä koriin, jos pakkaus on sotkeutunut päältä. En ymmärrä, miksei niitä voisi pitää yhtä siistinä kuin hyllyssä olevia, eihän alennettu hinta oikeuta aukomaan tuotteita.
      Kiitos kommentista! :)

      Poista
  8. Aivan ihanat! Tuo minttu ja valkoinen glitteri sopii täydellisesti yhteen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! En osannut edes ajatella Eyeletille muuta kaveria kuin minttu :D

      Poista
  9. Voi että miten nätti lakkaus ♥ Ja ei sun sormet nyt kovin pahoilta näissä näytä, vaikka tuskasi tunnenkin. Ai että se onkin raivostuttavaa kun lakat on jo ehtinyt poistamaan ja sitten tutkii niitä kamalia kuvia koneella mistä ei löydy juuri yhtäkään julkaisukelpoista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3
      Jep, ja kun vielä mulla käy joka kerta niin, että oon jo poistanu kynnet ennen kuin alan kuvia käydä koneella läpi. Harvemmin näitä huteja tulee, mut joka kerta kyllä ärsyttää. Onneksi muut ei katso niin kriittisesti kuin itse :)

      Poista