lauantai 26. joulukuuta 2015

Jouluaaton kynnet

En ole kovin jouluihminen, minkä vuoksi meinasin jättää joulukynnet kokonaan tekemättä. Tykkään joulusta kyllä siinä määrin, että saa hyvää ruokaa ja lahjoja, ja koko perhe on samaan aikaan pöydässä syömässä (mitä tapahtuu ehkä kerran tai kaksi vuodessa).


Mitään suurenmoisia joulukynsiä ei mulla taaskaan nähty, mutta lakkasin kaikkiin kynsiin punaista lakkaa, mikä on jo saavutus sinänsä. Valitsin China Glaze Ruby Pumpsin, joka sopii glittereineen jouluun hyvin. Mua ehkä pikkusen ärsyttää suuri hype ja hehkutus, jota Ruby Pumps saa. Miksi pitää nimetä vain yksi the joululakka? Onhan hienoja punaisia muitakin. En vaan ymmärrä.

Ruby Pumps on kyllä kaunis ja juhlava, mutta tahtoisin sen peittävän paremmin; kolme kerrosta riittää juuri ja juuri. Lisäksi kamera hullaantui lakasta sen verran, että se ei tarkentanut kunnolla. Joo, varmasti vika on kuvaajassakin :)


Nimettömistä tein rusettikynnet, joita oon tehnyt muutamia kertoja ennenkin. Eli simppelisti lakkasin puolet kynnestä Ruby Pumpsilla ja rajalle asettelin glittereitä ISYLM-lakasta. Yksinkertaista, mutta näyttävää. Kyllä kelpasi katella näitä! Mua ei alkanut edes kertaakaan ahdistaa punanen kynsillä, mikä on kyllä aika ihme :D


China Glaze - Ruby Pumps
OPI - I Snow You Love Me

Nyt loppuvuodesta tulee lähes joka päivä postaus, koska tajusin päivien loppuvan kesken. Kynsiä olisi vaikka kuinka paljon, ja muistin vasta, että parhaat lakat ja kynnet on vielä valitsematta! Joudun ehkä julkasemaan osan tän vuoden kynsistä ensi vuonna, mutta sen ajatteleminenkin saa täsmällisyyttä ja järjestelmällisyyttä rakastavan ärsyyntymään. Ehkä mä kestän, ehkä en.

18 kommenttia :

  1. Tosi kauniit ja näyttävät! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emmi :) Kunnon kimallus teki näistä nimenomaan näyttävät!

      Poista
  2. Aivan ihanan jouluiset. <3 Tykkään kyllä todella paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Fani ♥ Mä tykkään eniten tällasista yksinkertasista joulukynsistä, joissa ei oo mitään ylimäärästä "joulukrääsää" :)

      Poista
  3. Ihanat kynnet!
    Oon kauan kuolannut tuon ruby pumpsin perään mutta nyt kun katselen omia kynsiä joissa tällä hetkellä Essencen the gel lakkojen hey,love! ei tarvitse enää kuolata. Näyttää mun mielestä juurikin samanlaiselta, ehkä hieman enemmän glitteriä. En tiedä kuinka dupe kun ei ole tuota ruby pumpsia.
    Punaisia kynsiä en yleensä tykkää pitää mut nyt oli kokeiltava kun tuon lakan ostin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ninni! Kuvien perusteella eivät näytä dupeilta (ite en kylläkään omista tuota Essenceä). Mutta eipä tämmösiä monia tarvitse, jos ei paljon punasia muutenkaan käytä :)

      Poista
  4. Mä en kanssa ymmärrä tätä Ruby Pumpsin mainetta. Itseltäni ko lakka puuttuu ehkä ihan tarkoituksellisesti, etten vahingossakaan lähde mukaan hommaan. Color Clubin Ruby Slippers on sitä paitsi niin lähellä tätä, että kelpaa hyvin ja peittää helposti kahdella kerroksella. Myös Essencen Hey, Love! on todella kaunis. Tavallaan kiinnostaisi hankkia tämä ihan uteliaisuudesta mutta saapi nähdä löytääkö se tiensä luokseni ensi vuoden aikana. Ihanasti tuo keveyttä lakkaukseeen tuo negative space ja ISYLM-rusetti :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, en oo yksin! Luulin jo olevani joku outolintu, kun useimmat sitä tuntuvat mainostavan :D Vähän ihmettelen hypetystä senkin takia, että tän laatu ei ole mitään parasta peittävyydeltään.

      Mä en olisi ehkä pystynyt olla pelkillä punaisilla kynsillä. Ehkä juuri tuo rusettiaksentti on syy, miksi näitä siedin :)

      Poista
  5. Täytyy myöntää, että itse en omista Ruby Pumpsia. Onhan se kaunis, mutta niin on moni muukin punainen lakka. ISYLM taas on aivan ihastuttava ja mun makuun täydellinen joulu- ja talvilakka. Kauniit kynnet oot tehnyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kauniita punaisia on lukuisia muitakin. Mulla Ruby Pumps on yksi ainoista vähän erikoisimmista punaisista vain siksi, että satuin sen joskus harrastuksen alkuvaiheissa hankkimaan, enkä ole viitsinyt muita hankkia. Jäisivät kuitenkin käyttämättä.

      ISYLM on kyllä siitä kiva, että sitä voi käyttää mihin vuodenaikaan tahansa. Kiitos Yue! :)

      Poista
  6. Mä olen ihan samaa mieltä, mun mielestä Ruby Pumps ei kyllä ole ihan maineensa arvoinen. Ostin sen joskus silloin hypetyksen alussa ihan innoissani mutta myin sen sitten lopulta eteenpäin kun ei se mun mielestä niin järjettömän ihmeellinen ollut. Ja mulla on vähän sama homma punaisten lakkojen kanssa... niistä tulee välittömästi joulufibat vaikka ne koristelis miten. :D Eli punaista omilla kynsilläni nähdään kyllä vain joulun aikaan. :D
    Mun _tämän joulun_ the Joululakka on ehdottomasti China Glazen Peppermint to be. Aivan ihana! ♥ Mutta saattaa hyvinkin olla että se on taas ensi jouluna eri. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valehtelenkohan pahasti, jos väitän näiden olevan toiset punaset kynnet tänä vuonna? Ainakaan en muista näiden lisäksi kuin yhdet tältä vuodelta :D Punaset on vaikeita; mulle ne ei sovi ihonvärini takia, joten ei niitä sillon oo hirmu kiva käyttääkään.

      Sun joulukynnet oli kyllä upeat! Hyvältä näytti lakkakin :)

      Poista
  7. Kauniit :) Ruby pumps on tosi nätti, mutta onhan sitä tosiaan muitakin nättejä punaisia.

    VastaaPoista