maanantai 28. joulukuuta 2015

Kuinka siinä kävikään...

...kun sain vihdoin, kuuden viikon odotuksen jälkeen, käsiini Born Pretty Storesta lähetetyt leimauslaatat? Olin aiemmin menettänyt toivoni leimaamisen suhteen (kyllä, kahden kokeilun perusteella) ja varma, ettei musta ikinä tule leimaajaa. Oon kuullu BPS:n laatoista erilaisia mielipiteitä ja tiesin kyllä, että ne eivät välttämättä toimi ollenkaan. Halusin silti kokeilla, koska en uskonut minkään laatan olevan niin epäyhteistyökykyinen kuin testaamani héhén laatan.

Ja uskokaa tai älkää: jokainen pikaisesti kokeilemani leimauslaatta toimi! Sain laattoja seitsemän, ja jokaiselta sain kuviot nousemaan. Okei, myönnetään, reikiä oli edelleen, muttei läheskään yhtä paljon kuin héhén laatalta leimattuna. Voi sitä innostuksen määrää, joka valtasi koko huoneen ja sai mut hykertelemään onnellisena!

Tässä tulee mun kolmannet leimaukset ikinä, olkaapa hyvä:


En voi sanoin kuvailla, miten tyytyväinen oon näihin! Siis totta kai leimat on reikäsiä eikä niitä ole edes yritetty kohdistaa een kummemmin. Mulle kuitenkin on jo suuri saavutus saada leimat edes jotenkin päin kynsille vaivattomasti ja suht ehjinä. Keksin myös vihdoin, miten löllöstamperilla saan ite parhaiten leiman nousemaan.

Kuljin koko loppuillan hymy korvissa ja näytin varmasti tosi idiootilta, mutta hei sille oli kerrankin hyvä syy!


Leimakuvio löytyy laatalta BP-02, jonka pitsikuvioihin ihastuin täysin. Mulle tuli pakkomielle yhdistää mustat pitsit mintulle pohjalle, joten valikoin hyllystä minttulakaksi Gina Tricotin kultaista shimmeriä sisältävän Shimmer Mintin. Kultaisen shimmerin takia ajattelin tehdä aksenttikynsiin kultaisen pohjan, ja mikäpä olisi parempi lakka siihen kuin OPI:n GoldenEye? Sitä saa kyllä kerrostaa jonkin verran, mutta on ehdottomasti joka kerroksen arvoinen. Leimoissa on käytetty Essencen mustaa leimauslakkaa, jota en saanut toimimaan ollenkaan héhén laatan kohdalla. Nyt se kuitenkin toimi moitteettomasti :)

Nyt muistin kuvata myös käyttämäni löllöstamperin!


Voi olla, että joudutte katselemaan leimattuja kynsiä jatkossakin.. ;)


Gina Tricot - Shimmer Mint
OPI - GoldenEye
Essence - Stamp Me! Black


Leimauslaatta on saatu testiin Born Pretty Storesta. Koodilla 2UG10 saa 10% alennuksen normaalihintaisista tuotteista. En hyödy linkeistä tai koodin käytöstä.

28 kommenttia :

  1. Mulla on kaikki BPS:n pyöreät laatat toimineet, mutta niissä isommissa on ollut niitä huonojakin. Nyt onneksi kolme viimeistä testilaattaa ovat toimineet ihan moitteettomasti, joten ehkä niitä uskaltaa taas ottaa lisää testiin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otin ihan varuilta nyt aluksia vain näitä pyöreitä testiin, kun oon kuullu niiden toimivan paremmin. Hyvä tietää, että isommatkin toimii nykyisin :)

      Poista
  2. Mä niin tiesin, että sä osaat tän! Sun leimakynnet on kaikki näyttänyt todella hyviltä ja myös nyt olet onnistunut. <3 Tuo nimetön on aivan ihana!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sua, kiitos kovasti! ♥ Olisvat nää näyttäneet aika tylsiltä ilman kultaista aksenttia. Oikeessa kädessä GoldenEye oli keskisormessa :)

      Poista
  3. Kauniit :3 BPS:n laatat on kyllä tosi laadukkaita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sara! Ihan yllätyin itsekin, kuinka hyvin leimasivat :)

      Poista
  4. Taijat olla luonnon lahjakkuus leimaamisessa... Wau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en kai nyt sentään :D Kiitän tarvikkeita - ja sua kommentistasi!

      Poista
  5. Wautsi, oot onnistunu leimaamisessa todella hyvin! Upeat kynnet <3
    BPS:n laatat on mullakin toiminu tosi hyvin, tuo sama pitsikuviolaatta odottaa testaamista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitoksia! Tuo pitsikuvio on ihana ♥

      Poista
  6. Waude, tosi ihanaiset leimaukset! 😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos E-S! Kyllä tää alkaa jo sujua :)

      Poista
  7. Kauniit kynnet! Tuo minttu on ihana yhdistettynä kultaan. Mä kuolaan täällä tota sun GoldenEye lakkaa, koska mä en löydä sitä mistään itselleni :). Mä en muuten nää näissä leimoissa kyllä mitään valittamisen aihetta, eli pieni idioottihymy lieneekin paikallaan :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Onneksi kynsipiireissä ymmärretään nämä ilonaiheet, koska muut ei vaan tajua :D

      GoldenEye on tosiaan jo muutaman vuoden vanha.. Toivottavasti sellanen sattuisi sun eteen joskus! Se on meinaan ihan huippu ♥

      Poista
  8. Onpa upeat! Leimakynsiä katselee kyllä mielellään jatkossakin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nelli! Joo, näitä saattekin katella pian lisää :D

      Poista
  9. tosi ihanat <3 mä omistan kanssa tän laatan ja toi kyseinen kuvio onkin ihan mun lemppari. Sitä on ollu niin monissa kynsissä sen jälkeen kun sain tän laatan :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Laura! Musta tuntuu, että tätä kuviota tullaan näkemään myös mun kynsillä vielä paljon :D

      Poista
  10. On kyllä kauniit ja onnistuneet leimat! Mulla ei oo kaikki bps laatat toiminu. Mutta toiset sitte toimii ihan hyvin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Joo, onhan näissä laatueroja varmasti. Onneksi ovat kuitenkin niin edullisia, että ei hirveästi menetä, jos joku toimii vähän huonommin :)

      Poista
  11. Tosi hyvin ovat onnistuneet :) Ja BPS:n laatoissa tosiaan on niitä jotka toimii ja niitä jotka ei toimi. Eli on vähän tuurista kiinni minkälaisen sattuu saamaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Näin mä oon kans lukenu. Mielelläni näitä silti testaan, eihän muuten voi tietää mikä toimii :D

      Poista
  12. Ihanat! Tosi hyvät pohjavärivalinnat ja tuo leimakuvio on niin ihana. Yks mun lemppareista. Omistan tuon laatan itsekin ja se toimii todella hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Siitä tulee varmasti vielä käytetyimpiä mullakin :) Onneks laatta toimii hyvin!

      Poista
  13. Tosi upeet! Mulla on myös kaikki BPS pyöreet laatat toimineet (ainakin tähän mennessä :D).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Nyt mä uskaltauduin pyytää testiin niitä isojakin, kun voitin arvonnasta yhden sellasen ja ainakin se toimii hyvin :) Vähän kyllä jännitää, miten käy muiden kanssa.

      Poista