lauantai 12. joulukuuta 2015

Luukut 7-12 | Ciaté Mini Mani Month

No niin, taas on aika joulukalenteripostauksen! Nää on tällä hetkellä yksiä mun suosikkipostauksia tehdä, vaikka hieman työläitä ovatkin. Tykkään lukea myös muiden blogeista joulukalentereista :)

7. luukku:


No one is too old for fairy tales.


Ahoy Sailor oli yksi odotetuimmista lakoista kalenterista (takapuolen luettelon perusteella). Väriltään lakka on iiihana vaalea turkoosi, mutta näyttää liian siniseltä mun kuvissa. Ahoy Sailor on lakka, joka on tehty ainoastaan joulukalenteria varten, joten tätä ei saa ostettua muuten.

8. luukku:


Life isn't perfect, but your nails can be.


Luulin jo, ettei tänä vuonna kalenterista tule irtoglitteriä, mut väärässä olin. Tämän etupuolellakin lukee "nail topper", joten aattelin kyseessä olevan topperiksi tarkoitettu glitterlakka. Onhan Chalet Chic tosi kaunis pullossa, vaikka kuvista sitä ei nää. Jos omistat DaLen Mountain Snow'n, niin tää on vähän kuin irtoglitterversio siitä :)

9. luukku:


Money can't buy happiness, but it can buy make-up!


9. päivänä ootan aina kalenterista jotain erityistä, koska mulla on nimpparit :D Tällä kertaa kalenterin luukku olikin erimuotoinen muiden kanssa. Osasin jo arvata, että sieltä tulee minikokoinen lasiviila, koska olin aiemmin katsonut sisällön takaa. Mini glass nail file on älyttömän söpö, pieni viila, joka pääsee matkakäyttöön kätevän kokonsa ansiosta.

10. luukku:


Believe in your #Selfie


Kymppiluukusta paljastui toinen treatment- eli hoitotuote. Knight in Shining Armour on tietynlainen kynsimaski, joka on tarkoitus levittää puhtaille kynsille ja pitää yön yli. Se kosteuttaa ja kirkastaa kynsiä, ja poistamiseen riittää vain käsien peseminen. Vähän mietityttää, tuleeko tätä käytettyä, koska mun kynnet on ilman lakkaa ehkä muutaman yön vuodessa.

11. luukku:


Beauty is ART


Life's a Peach oli myös tervetullut lakka. Kaunis, persikkainen vaaleanpunainen creme, jolle en keksinyt dupea kokoelmani lakoista.

12. luukku:


Hello gorgeous! Follow us @ciatelondon


A List on tumma violetti duochrome, jossa on havaittavissa myös pronssia. Kuvassa se näkyy huonosti, mutta otan kyllä paremmat kuvat sitten, kun lakka kynsille pääsee. Oon aika varma, että tuun tykkäämään tästä lakasta myös kynsillä!

Nyt on puolet luukuista avattu ja onneksi vielä toiset 12 jäljellä. Luukkujen 7-12 kaikki tuotteet ovat itselleni uusia, ja kivoimmiksi nousee nuo kolme kynsilakkaa. Suosikkia on vaikea valita, koska molemmat cremet ovat niiiin kivoja sävyltään, mutta myös A List on tosi kaunis. Tähän mennessä on tullut vain yksi sama lakka, jonka jo omistan, joten varmaan ne loput kolme tulee sitten jossain vaiheessa peräkkäin (mun tuurilla en ihmettelisi). Mikä on teidän suosikki näistä kuudesta? :)

8 kommenttia :

  1. Mun mielestä tänä vuonna on tullut ihania lakkoja! Onneksi hankin kalenterin. :) Mä tykkään lukee näitä sun mietteitä luukuista. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan samaa mieltä; ei oo tarvinu pettyä vielä yhteenkään kynsilakkaan! Onpa ihana kuulla, mun mielestä näitä postauksia on kiva tehdä :)

      Poista
  2. Oi mitä ihanuuksia! Mun suosikki on varmaan tuo A List, vaikka persikkalakkakaan ei hullummalta näyttänyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En malta oottaa, että pääsen lakkaamaan noilla! Sun mainitsemat pääsee varmasti aika kärkipäässä kynsille, sillä tykkään niistä itekin :)

      Poista
  3. A List näyttää uskomattoman kauniilta. Kuvia pikaisesti kaipaillaan, pliis :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän se pääse testiin viimestään alkuvuodesta! :)

      Poista
  4. Kauniita lakkoja :) kuulostaa mielenkiintoiselta tuo knight in shining armour. Kuulisin mielelläni käyttökokemuksia siitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toiveesi on kuultu! Voisin tehdä kaikista hoitolakoista postauksen sitten, kun oon niitä käyttäny :)

      Poista