sunnuntai 20. joulukuuta 2015

Sulkia vai lehtiä?

Yksi uusimmista Essencen lakoistani on voimakas pinkki #lucky. Se peittää kynnet hienosti kahdella kerroksella, enkä löydä siitä mitään moitittavaa. Toki sävy on mitä tavallisin pinkki, joten #lucky pyörii samassa sävymaailmassa kuin esimerkiksi OPI:n Hey Baby. Teoriassa en todellakaan tarvitsisi molempia - vielä kun muitakin pinkkejä löytyy - mut oon saanu sekä Essencen että OPI:n lahjaksi. Mun on tosi vaikea luopua lakasta, jos oon saanu sen joltain.


Tahdoin ehdottomasti maalata kynsille sulkia, koska olin muistaakseni nähnyt Instagramissa sulkakynsistä kuvia. Niinpä tein keskisormista ja nimettömistä valkopohjaiset aksenttikynnet, joihin maalasin sulat Oumaxin mustalla akryylimaalilla ja Picture Polishin siveltimellä nro. 10. Sulat tein vetelemällä viivoja sinne tänne; en jaksanut mitään liian pikkutarkkaa tällä kertaa.


Vanhoista joulukalenterilakoista löytyi testaamattomana ollut Sherbert Fizz. Lakka on koostumukselta aika ohutta, joten ajattelin sen sopivan täydellisesti sulkien väritykseen. Hohtava ja shimmeriä sisältävä, punertavan pinkki Sherbert Fizz sopi #luckyn kanssa hienosti yhteen. Olin aksenttikynsiin aika tyytyväinen :)

Meinasin vielä lakata pinkin päälle kerroksen Sherbert Fizziä, mut päätin lopulta jättää sen pois. Täytyy kyllä kokeilla sitä vielä koko kynsille, sillä sulkien perusteella on vaikea sanoa lakasta enempää.


Olin kynsistä tosi innoissani niin kauan, kunnes esittelin ne poikaystävälle ja siskolle. Molemmat kehuivat, kuinka hienoja lehtiä olin maalannut. Tuli taas niin luottavainen olo omiin maalaustaitoihin :D Ehkä mä kysyn tuomiota teiltä?


Ciaté - Sherbert Fizz
Essence - #lucky
Gina Tricot - White

Oumaxi-akryylimaali, musta

30 kommenttia :

  1. Aivan älyttömän ihanat. <3 Nää on taas niin mun kynnet!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin kyllä kuvitella sulle tämmöset! Itelläni pinkit ovat nykyään vähän vieraampia. Kiitoksia hurjasti ♥

      Poista
  2. Kyllä nää mun mielestä on sulkia! Ja kauniita sellaisia :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä mä luotan mielummin lukijoihin :D Kiitos Malle!

      Poista
  3. Todella upeat kynnet ja ne on selkeästi sulkia :)

    VastaaPoista
  4. Mullakin tuli sulat ekana mieleen, tosi hienot! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei mulla tullut lehdet edes mieleen ennen kuin sain sellaset kommentit. Kiitos Belegwen! :)

      Poista
  5. Kyllä ne on sulkia, don't worry :D Kauniit kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meinasin jo, että pitääkö mun luovuttaa maalaamisen suhteen, jos kerta en osaa luoda kynsille mitä pitää :'D Kiitos Maiju!

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Tajusin muuten, että oon joskus tehny sulkakynnet ihan samanlaisella asettelulla aksenttikynsissä. Tuskinpa sitä on kukaan muu huomannut :D

      Poista
  7. Tosi kauniit, ihan selvästi sulkia ovat:)

    VastaaPoista
  8. Pöh, noihan on ihan päivänselvät sulat! Ja ihan mielettömän taitavasti maalatut onkin. ♥ Ihanat lakkaukset:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Selvästi kynsibloggaajiin voi luottaa tässäkin asiassa! Kiitos paljon, Katri ♥

      Poista
  9. Oi vitsi, vähänkö hienot!! <3 :)

    VastaaPoista
  10. Vitsit ku on taas kauniit kynnet! Ihanat sulat, ihan siirtiksiltä näyttää :3 Ja nami tuo lakka näyttää ihan hyytelöltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei ne nyt ihan siirtokuvista mene, mutta kiitos kuitenkin :D Sherbert Fizz on kyllä mielenkiintoinen lakka, jota täytyy pian kokeilla koko kynnelläkin!

      Poista
  11. Kauniit :) kyllä ne enemmän sulilta näyttää!

    VastaaPoista
  12. oi, ihanat <3 sulkiahan ne selvästi ovat !

    VastaaPoista