torstai 31. joulukuuta 2015

Vuoden 2015 parhaat: kynnet

Mulla oli vahva tarkoitus toteuttaa tämäkin lista samalla tavalla kuin kynsilakkojen parhaimmista: top 10 + viidelle lakkaukselle kunniamaininta. Mulla oli kuitenkin hirveitä vaikeuksia valita suosikkeja, joten päädyin suoraan top viiteentoista. Tosin olisin tahtonu listata ne 32 parasta, joista lähdin huonoimpia karsimaan pois.

Vuoden 2015 tuun muistaa kynsien osalta lähinnä siitä, että mun kynnet lohkeili ihan jatkuvasti. Alkuvuoden, aina kevääseen asti, kynnet pysyivät hyvinä, mut sitten alkoi alamäki ja se kesti koko loppuvuoden. Sen takia nysäkynsiä näkyy tällä listalla kovastikin. Rakkauteni minttuihin ja nudeihin lakkoihin näkyy myös parhaimmissa lakkauksissa.

Kynnet eivät sitten ole parhausjärjestyksessä, vaan laitoin ne vanhimmasta uusimpaan. Jokaisen kuvan alla on linkki postaukseen, jos joku lakkaus alkaa kiinnostaa enemmän. Kuulisin mielelläni myös teidän suosikkeja näistä vuoden varrelta! :) Jäikö jokin mieleenpainunut lakkaus kokonaan listalta?





























Vaikka suosikkien kokoaminen oli mulle tosi haastavaa, osaan silti nostaa parit kynnet muita paremmiksi. Oon ihan älyttömän ylpeä Olaf-kynsistäni (nro. 5) ja merikynsistäni (nro. 8). Nuo kaksi ovat kuluneen vuoden teknisesti onnistuneimmat mun mielestä.

Uusi vuosi aloitetaan blogissa ylihuomenna yhdellä kivalla ja uudella jutulla, joten olkaapa kuulolla lauantaina kello 12! Sen jälkeen jatketaan vielä vuoden 2015 lakkauksilla, joita en millään ehtinyt julkaista tänä vuonna. Voisin ottaa urakaksi julkaista kaikki vanhat lakkaukset heti ekalla viikolla. Luvassa on mm. leimadecaleita ja lisää leimaamista muutenkin :)

Mulla on ollut nyt loppuvuodesta vähän ongelmia ajankäytön kanssa, koska en osannu mahduttaa enää Haasterion ja joulukalenterin koosteita tänne. Haastetriosta tein koosteen, joka tulee sittenkin ulos jo huomenna. Onko kiinnostusta vielä joulukalenterikoosteeseen? Saa myös heitellä ideoita, mitä juuri Sinä tahtoisit nähdä blogissa ensi vuonna?

Tämän postauksen myötä tahdon toivottaa kaikille mahtavaa uutta vuotta 2016! ♥


Viime vuoden top 14 -kynnet löytyvät täältä. Jos et ole käynyt katsomassa vielä tämän vuoden parhaimpia kynsilakkoja, pääset katsomaan ne tästä!

24 kommenttia :

  1. Apua, mä en oikeasti osaa valita ihan niitä parhaita, koska nuo kaikki ovat upeita. <3 Mutta merihenkiset ja olafit ovat täydelliset. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos <3 Ne kynnet loisti kyllä kommenttien runsaudellakin, joten en ihmettele niiden suosiota tässä listassakaan :)

      Poista
  2. Mun mielestä parhaimmat oli samat kuin sun, mutta ihan mielettömän ihania kaikki! Ja ihan sun näköisiäkin. :D Mukavaa uutta vuotta myös sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun näkösiä kynsiä tuli tehtyä niin paljon, että tässä listassa niitä on vaan muutama :D Loput olivatki sitten ei-niin-kivoja.

      Kiitos! Samoin sinne :)

      Poista
  3. Olaf! Olaf! Niiiin söpö ja ihanat ne kynnet! <3 Jos ei siis tullut jo selväksi, niin ne Olaf-kynnet oli mun lempparit :D Ihanaa uutta vuotta sullekin Anni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, taisi tulla selväksi :D Toivottavasti ensi vuonna ehtisi maalata enemmän, kun tänä vuonna tuntu olevan aina kiire.

      Kiitos paljon Sigi <3 Toivottavasti sielläkin vuosi vaihtuu hyvissä
      merkeissä :)

      Poista
  4. Kaikki ihan älyttömän upeita! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Emmi! Oot kyllä ilahduttanu mua kommenteillasi pitkin vuotta <3

      Poista
  5. Olafit, merihenkiset, valkoiset teemaviikolle, liukuvärjätyt kukkakynnet, Colour Alike liukuvärjäys.. Oikeastaan luettelisin tähän kaikki tän postauksen lakkaukset :D Olafit kyllä vei mun sydämin, ei voi muuta sanoa kun vau ♥ ja oikein upeaa uutta vuotta sulle, oon ilonen et ollaan tutustuttu tässä tän vuoden aikana ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, oli kyllä mullakin vaikeat valinnat! Olafit tuntuu olevan monen suosikit, kiitos sullekin :)

      Hei samoin! Ollu ihan huippua tutustua <3

      Poista
  6. Kaikki on ihan älyttömän kauniita ja huoliteltuja, ehkä mä annan ääneni merihenkisille kuitenkin. Mun on muuten pitänyt apinoida nämä mutta en ole vielä saanut aikaiseksi. Hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja samoin sinnekin! Oon niin pikkutarkka kaikessa, että en ihmettele, jos se näkyy kynsissäkin :D

      Poista
  7. Upeita lakkauksia :) oma lemppari taitaa olla nuo merenhenkiset, niissä on niin ihana tunnelma!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, ne oli kyllä yhdet mieleenpainuvimmista :)

      Poista
  8. Tykkään noista merihenkisistä kynsistä eniten, mutta tuo liukuväri on myös todella kauniisti toteutettu ja tykkään sen väreistä =) Hyvää uuttavuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liu'ut onnistu kuluneena vuonna hyvin! Tajusin vasta nyt, että niitä on jopa kolme kappaletta tällä listalla. Kiitos samoin! :)

      Poista
  9. Nää on niin sun näköisiä! Ihania kaikki, mutta itselle sydäntä sykähdyttävimmät on nuo viimeiset valkoiset kynnet. Ne on aivan täydelliset ja vielä joku kerta kyllä matkin ne :). Ihanaa uutta vuotta <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Malle! Mä oottelen edelleen sun apinointia :) Samoin sinne <3

      Poista
  10. Hyvää uutta vuotta! Nää on kaikki kyllä ihan mahtavia :)

    VastaaPoista
  11. Waude! Näissä on niin monet mieleenpainuneet upeudet, että pää menee pyörälle! Suosikkeja on mahdotonta valita, sillä kaikki on niin mielettömän taidokkaasti toteutettuja ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sua ja sun ihania kommentteja ♥ Kiitos hurjasti!

      Poista