maanantai 11. tammikuuta 2016

Birthday Blue & Shady Lady

Lisää joulukalenterilakkoja! Tumma sähkönsininen Birthday Blue on yksi mun suosikeita viime vuoden joulukalenterista, joten se pääsi kynsille viilaamisen jälkeen.


Kattokaa nyt toista! Eikö olekin hieno? Mun kuvissa sävy on ehkä vähän liian vaalea heijastusten takia. Birthday Blue peitti lyhyet kynnet kahdella kerroksella, mutta pidemmille oisin lakannu vielä kolmannen. Joistain kohdista näkyi pientä epätasaisuutta kahden kerroksen jälkeen. Olin kuitenkin leimaamassa päälle, joten en lisännyt enää kolmatta kerrosta.

Otin myös toisen joulukalenterilakan kokeiluun. Hopea Shady Lady kiinnosti mua siksi, että tahdoin selvittää sen leimaavuuden. Ja hienostihan se leimaa!


Leimauslaattana kolmas Born Pretty Storesta saatu testilaatta, tällä kertaa BP-56. Laatta toimi Shady Ladyn ja löllöstamperin kanssa moitteettomasti. Syytän edelleen rei'istä itteäni, mutta tällä kertaa niitä oli kuitenkin vähemmän kuin yleensä.

Tykkään ihan älyttömästi tuon laatan isosta kuviosta. Siitä saa kivasti leimattua eri kohtia kynsiin siten, että kynnet näyttää kuitenkin yhtenäisiltä :) Kynsistä puolestaan mulle tuli mieleen lahjapaperi, mikä johtuu mitä luultavimmin metallinhohtoisista lakoista.



Ciaté - Birthday Blue
Ciaté - Shady Lady


Leimauslaatta on saatu testiin Born Pretty Storesta. Koodilla 2UG10 saa 10% alennuksen normaalihintaisista tuotteista. En hyödy linkeistä tai koodin käytöstä.

20 kommenttia :

  1. Mä niin tykkään kun sun blogissa on alkanut näkymään leimauksia! :)
    Lakka on upea ja leimat sopii sen kanssa hyvin yhteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on nyt niin kivaa, kun pitkästä aikaa on jotai ihan uutta kynsien kanssa (siis mulle uutta) :D Näitä kyllä näkyy jatkossakin!
      Birthday Blue on varmaan yksi parhaista sinisistä, joita omistan :)

      Poista
  2. Onpa ihana lakkaus, ja oikein mainiosti onnistuneet leimat jälleen! :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Nää oli kaikessa yksinkertaisuudessaan näyttävät :)

      Poista
  3. Juuri tuon väriset siniset lakat säväyttää muakin, ihana on! Ja sievät on kynnetkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tällaset siniset on parhaita! Kiitos :)

      Poista
  4. Tuo laatta on kyllä tosi nätti, ehkä pitää pyytää itsekin samaa testiin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! Mulla ainakin toimi hyvin :)

      Poista
  5. Oi kuinka kivat! Born Prettyllä on kyllä aivan ihania laattoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo niin on, mun täytyy hankkia näitä lisää :)

      Poista
  6. Ihana sininen ja onnistuneet leimat :)

    VastaaPoista
  7. Oi miten ihanan viileät kynnet! Ja oot kyllä tosi hyvä leimaan, mää oon kauan sitä harjotellu, mut vieläkään en saa koko kuviota tai leima menee vinoon tai tai tai. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Mä oon kyllä sitä mieltä, että välineet vaikuttaa paljon tähän hommaan. Ainakin mulla alkoi sujua heti, kun sain toimivia laattoja :) Ja joo, kyllä mäkin saan leimat vinoon, siksi käytän tämmösiä kuvioita, joita ei tarvii kohdistaa sen kummemmin :D

      Poista
  8. Upea sininen lakka ja hienot kynnet. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mari! Kiva nähdä sua täälläkin pitkästä aikaa :)

      Poista