sunnuntai 17. tammikuuta 2016

Give Me Space

Mulla on jouluisin tapana palkita itteni joululahjoilla ihan omasta toimesta, koska ite osaa ostaa ne mieluisimmat lahjat. Olin tarkotuksellisesti jättäny omien lahjojen ostamisen vasta joulun jälkeen, koska oli pieni mahdollisuus, että oisin saanu lahjaksi S-ryhmän lahjakortin.Viime joulu oli siitä poikkeuksellinen, että lahjakorttia ei tullut, joten ostin sitten ihan omin voimin lahjanikin.


Sokkarilta mukaan tarttui L'Oréalin La Palette Nude sävyssä Rosé, jota olin käyny hipelöimässä joka kerta sen nähtyäni. Kannatti viivyttää ostamista, koska nyt sain paletin puoleen hintaan. Sen kummemmin en palettia esittele, mutta mainitsin vaan, kun se sattui samaan kuvaan :D

Mutta se tärkeämpi lahja! OPI:n Starlight-kokoelmasta mun huomion kiinnitti heti upea tummansininen Give Me Space. Tykkään ihan valtavasti juuri tällaisista tummansinisistä lakoista, joissa on joku juttu. Olin ihan varma, että Kicksissä oli OPI:t vielä alennuksessa, joten oli pienisuuri pettymys huomata alennuksen loppuneen. Maksoin sitten normihinnan, auts.


Koostumukseltaan Give Me Space on jelly, jossa on paljon pieniä hopeisia hippuja ja sen lisäksi holohippuja. Mun kuvista on turha nähdä holohippuja, koska kuvat on otettu päivänvalolampun alla. Suosittelen katsomaan Sigin postauksen kuvat lakasta!

Oisin toivonu lakan olevan vähän peittävämpi, mut selvisin kuitenkin kolmella kerroksella. Lakka levittyi tosi nätisti eikä siistittävää jäänyt (onneksi) melkeinpä yhtään.


Mun oli tarkotus lisätä Give Me Spacen kaveriksi toista OPI:n avaruuslakkaa (Comet in the Sky), mut en nyt muista, miksen sitä tehnyt :D Joko aika oli tiukilla tai sitten en vaan halunnut peittää kaunista lakkaa. Onhan tää nimittäin tosi kaunis yksinäänkin ja pääsi suoraan parhaimpien sinisten lakkojen joukkoon. Kyllä kelpasi näillä viettää uutta vuotta :)



OPI - Give Me Space

27 kommenttia :

  1. Give Me Space on kokoelman upein lakka. <3 Se on hankittava ehdottomasti seuraavaksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin munkin mielestä! Ce-less-tial ois kans kiva, mut muut ei onneks innostanu :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Joo, tää on jo yksinäänkin niin kaunis!

      Poista
  3. Oih! Taitaa olla sinistä lakoista ehkä upein näkemäni lakka! Innostun TODELLA harvoin sinisistä lakoista, mutta tämä kyllä kolahtaa. Ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on myös mun mielestä yksi upeimmista sinisistä lakoista, joita on tehty. Tosin mä innostun aina sinisistä :D Ihan huippua, jos tykkäät myös!

      Poista
  4. Äh miksi en oo ostanut tätäkin... Se on niin ihana! Hommasin ko. kokoelmasta vain Cosmo With a Twistin ja Ce-lesstialin. Kaunis sininen todellakin.

    Hyvä tapa tuo itselle joululahjan ostaminen. Mäkin oon harrastanut sitä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, mä niin tahtoisin Ce-less-tialin kans!
      Täytyyhän joskus itseäkin palkita, ja joulu on loistava syy siihen :)

      Poista
  5. Tää on kyllä kaunis! Ostin tän itekin heti silloin kun kokoelma tuli Cesarsille, mutta en oo vielä sitä kynsille asti saanut. Mun suhde sinisiin lakkoihin on edelleen vähän ristiriitainen, kun en osaa koristella niitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä hiplailin tätä sillon varjomessuilla Cesarsilla ja ihastuin heti! Olis pitäny sillon jo ostaa, kun olis saanu melko edullisesti, mut tuli vähän muutaki osteltua sillon :D
      Mullakin on vaikeuksia koristella tämmösiä lakkoja, mut nättejä ne on näinkin. Ehkä nykyisin on helpompaa, kun on leimaustarvikkeet :)

      Poista
  6. Hankinnan arvoinen! :o
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  7. Ihanaa, että mulla on jo tää, koska olisin muuten kuolannut näppiksen märäksi :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä mä oon tehny kans, kun muut on postanneet tästä kuvia enkä omistanu vielä itte :D

      Poista
  8. Tää on kyllä hieno! Varmaan tulisi vilkuiltua koko ajan kynsiin.

    VastaaPoista
  9. Vastaukset
    1. Joo! Harmi vaan, kun mun kuvissa ei holohiput näy. Ne tekee tästä vielä hienomman :)

      Poista
  10. On se kyllä kaunis, omallakin hankintalistalla <3 Nyt vaan mietin, että kun kirppistelin juuri Zoyan Dreamin, että ovatko kuinka samanlaiset. Yhden vertailupostauksen niistä löysin, jossa näyttivät kyllä hyvin samantyylisiltä sillä poikkeuksella, että Dream oli paljon upeampi... Tjaa-a, mahdankohan tätä sittenkään tarvita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hupsis. Vilkaisin vielä Sigin postauksen, ja nyt en kyllä enää epäile hetkeäkään ettenkö tarvitsisi tätä :D

      Poista
    2. Voi mä niin tahtoisin Dreamin! Se tosiaan ei oo tälle dupe, joten on ihan perusteltua tahtoa sitäkin :D Mut mulla on kyllä myös DaLen Night Ranger, ja Dream on vähän kuin sen ja Give Me Spacen välimuoto. On niin vaikee päättää, mitä tehdä :D

      Poista
  11. On kyl upee lakka! Mulla on kyl silti sininiä sen verran paljon et varmaan selviin ilman tätä :D ehkä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko nyt ihan varma? On mullakin sinisiä vaikka kuinka :D

      Poista